Gå til innhold

P-ring

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fikk anbefalt p-ring av helsesøster. Er det noen som bruker p-ring som kan fortelle noe? Er det veldig mye dyrere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg selv brukt p-ring men har flere venninner spm gjør det. Og ved enkelte anledninger har den nesten falt ned i toalettet. Men de fleste har ikke problemer med den/merker den. Bare enkelte ganger eller enkelte stillinger under sex. Men jeg tror også den kan taes ut i tre timer uten at det gjør noe.

Jeg bruker selv p-plaster og vil anbefale det. Det er ikke i veien under sex og har heller aldri holdt på å falle i do. :) Det er det eneste jeg har brukt og syns ikke det er nevneverdig dyrt, selvom jeg skulle ønske det var billigere. Vet ikke hvilken pris du sammenligner med eller hva du syntes er dyrt siden du ikke skriver det.

Gjest Betty Boop
Skrevet

Jeg har brukt p-ring men var ikke så veldig fornøyd. Jeg merket godt at den var der, og noen ganger, særlig når jeg jogget eller løp, følte jeg at den skled ned litt så jeg måtte dytte den opp igjen når jeg kom hjem. Tror prisen lå på ca. 100 pr. måned (1 ring), men mulig jeg tar feil.

Skrevet

Jeg kjøpte en pakke med tre i går og den koster 289 kr.

Har ikke brukt p ring før men skal begynne nå.

Skrevet

Oi,Cilla...er kjempespent på å høre hvordan din erfaring med ringen er.Har lenge lurt på om jeg skal starte med p-ring.

Skrevet

Har også vurdert denne ringen, men har noen brett igjen av pillene mine så jeg får vel bruke den tiden til å tenke. Dumt å kaste pengene ut av vinduet, de kostet jo litt de pillene og...

Men detter den virkelig ut altså? Eller bare føles det sånn??

Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer med P-ringen. Den har aldri falt ut og den har heller aldri vært i veien under samleie. Bivirkninger har jeg heller ikke merket noe til. Sånne ting er jo forskjellig fra person til person, men dette er faktisk det eneste prevensjonsmiddelet jeg har brukt som jeg ikke har fått bivirkninger av og er 100% fornøyd med. (Og jeg har prøvd Synfase, Yasmine, 2 andre p-pilletyper, og p-plaster).

Skrevet

Holdt seg inne, men ikke noe behagelig når man har sex. Fikk dessuten utflod av den :-? Men det finnes visst de som er fornøyd med den.

Skrevet

Bruker det og er fornøyd. Har aldri opplevd at den har falt ut og heller ikke noe ubehag.

Skrevet

Jeg har brukt den i over et år og har bare positivt å si om den. Jeg merker absolutt ikke at den er der, den holder ikke på å dette ut, jeg får ikke utflod av den, og samboeren min kjenner såvidt av og til at den er der når vi har sex. Jeg synes ringen er super og vil absolutt anbefale den....

Skrevet

Det er greiest å ta den ut mens man har sex, for den gnager på innsiden føler jeg. (Problemet da blir å huske på å sette den INN igjen, :o og at man kun kan ha den ute max tre timer i et døgn). har man sex ofte, så må man liksom følge med på klokken. (og hvem gjør vel det i en sådan stund) Går det over tiden så kan man bli gravid.

Den har ikke fallt ut, men noen ganger har den sklidd ned så jeg kjenner den. Glemmer stort sett at jeg har den. Lite bivirkninger, mer utflod er det eneste.

Og så blir det dyrt i lengden synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...