AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #1 Del Skrevet 26. mars 2017 Jeg møtte en på nettet for maaaange år siden. Vi var da 17 eller no. Ble bare til litt snakking osv på MSN. For et par uler siden sendte ham forespørsel på insta om å følge meg (jeg har låst profil). Godtok ikke, men avslo heller ikke. Denne uka har han sendt en ny forespørsel men fra en annen insta han har. Skal jeg godta? Anonymkode: 1f1bd...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #2 Del Skrevet 26. mars 2017 Ja, seff Anonymkode: 6a6ca...0f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #3 Del Skrevet 26. mars 2017 Vil du ha han som venn, ja. Vil du ikke snakke med han mer, nei Anonymkode: a2ecf...052 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 26. mars 2017 #4 Del Skrevet 26. mars 2017 Du vet vel selv om du har lyst til å legge ham til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #5 Del Skrevet 27. mars 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg møtte en på nettet for maaaange år siden. Vi var da 17 eller no. Ble bare til litt snakking osv på MSN. For et par uler siden sendte ham forespørsel på insta om å følge meg (jeg har låst profil). Godtok ikke, men avslo heller ikke. Denne uka har han sendt en ny forespørsel men fra en annen insta han har. Skal jeg godta? Anonymkode: 1f1bd...c7b Prøvde å se inn i spåkula mi for få svar siden det er eneste mulighet jeg har for å kunne vite om dette er lurt. Spåkula sier at du skal legge han til, men slutte å legge ut bilder som er runkemateriale for vedkommende. Anonymkode: cf20d...d68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ValarMorghulis Skrevet 27. mars 2017 #6 Del Skrevet 27. mars 2017 Hvorfor ikke, når du vet hvem han er? Synes ikke det er noe galt å godta han der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bianconera Skrevet 27. mars 2017 #7 Del Skrevet 27. mars 2017 Tenker at det er helt opp til deg, vil du at han skal de bildene dine godtar du, vil du ikke det gjør du det ikke. Din konto ditt valg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå