Gå til innhold

Faker orgasme

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okei.. For øyeblikket, så vet jeg egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre.  Jeg har egentlig kommet meg inn i en sånn "ond sirkel", om jeg kan kalle det det. Jeg sliter med å få orgasme. Har ALDRI fått orgasme ved å bare ha vanlig samleie. Jeg må bli stimulert på klitoris, det er eneste gangene jeg kan få orgasme. Men, jeg må gjøre det selv, som oftest for å kunne klare det. Saken er at jeg har faket orgasme så og si hele forholdet, og jeg kjenner jeg er litt lei. Har liksom bare faket fordi jeg aldri kommer, og da gjør jeg det liksom for å bli ferdig. Hver gang. Men, føler liksom at det blir så feil å si det nå. Flaut også. Og kjæresten blir jo helt sikkert lei seg, om han får vite at jeg har faket hele tiden. Men begynner å bli litt "frustrert", fordi jeg ALDRI kommer under vanlig samleie. What should I dooo?

Anonymkode: 65b63...e83

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei.. For øyeblikket, så vet jeg egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre.  Jeg har egentlig kommet meg inn i en sånn "ond sirkel", om jeg kan kalle det det. Jeg sliter med å få orgasme. Har ALDRI fått orgasme ved å bare ha vanlig samleie. Jeg må bli stimulert på klitoris, det er eneste gangene jeg kan få orgasme. Men, jeg må gjøre det selv, som oftest for å kunne klare det. Saken er at jeg har faket orgasme så og si hele forholdet, og jeg kjenner jeg er litt lei. Har liksom bare faket fordi jeg aldri kommer, og da gjør jeg det liksom for å bli ferdig. Hver gang. Men, føler liksom at det blir så feil å si det nå. Flaut også. Og kjæresten blir jo helt sikkert lei seg, om han får vite at jeg har faket hele tiden. Men begynner å bli litt "frustrert", fordi jeg ALDRI kommer under vanlig samleie. What should I dooo?

Er ikke sexen godt heller selvom du ikke får orgasme?

Anonymkode: 4b428...0d8

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er ikke sexen godt heller selvom du ikke får orgasme?

Anonymkode: 4b428...0d8

Det er deilig, på en måte. Jeg er jo kåt, men for det første så er han ferdig på maks 5 minutt hver gang. For det andre så kommer jeg aaaldri, så er liksom ikke så stor nytelse, nei. Er jo nesten mer frustrert etter sexen enn før. 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er deilig, på en måte. Jeg er jo kåt, men for det første så er han ferdig på maks 5 minutt hver gang. For det andre så kommer jeg aaaldri, så er liksom ikke så stor nytelse, nei. Er jo nesten mer frustrert etter sexen enn før. 

Det er det vi menn er dårlige på. Vi tenker på egen nytelse, mannen bør hjelpe deg med å få orgasme

Gjest lipgloss
Skrevet

nestegang så iike fake å få han til å slikke deg til du kommer før han kommer.

Det ordner seg dette :)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Gutt2442 skrev:

Det er det vi menn er dårlige på. Vi tenker på egen nytelse, mannen bør hjelpe deg med å få orgasme

Han har fått meg til å komme skikkelig noen ganger når han har fingret meg. Men det som er så frustrerende, er at han har så hastverk når han gjør det. Jeg rekker liksom nesten aldri å nyte det, før han begynner å mase om at han vil inni meg. Så rekker liksom aldri å få en orgasme nesten, før han skal gå rett på sak.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har fått meg til å komme skikkelig noen ganger når han har fingret meg. Men det som er så frustrerende, er at han har så hastverk når han gjør det. Jeg rekker liksom nesten aldri å nyte det, før han begynner å mase om at han vil inni meg. Så rekker liksom aldri å få en orgasme nesten, før han skal gå rett på sak.

Menn er egoistiske

AnonymBruker
Skrevet

Hva med hvis han puler deg og kommer, og så fingrer han deg etterpå til du kommer?

Anonymkode: ee586...92e

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med hvis han puler deg og kommer, og så fingrer han deg etterpå til du kommer?

Anonymkode: ee586...92e

Har aaldri skjedd. Som oftest har vi bare sex når vi skal legge oss, så ender ofte opp med at han bare sovner rett etterpå.

Skrevet

Skaff en god vibrator som du bruker på klitoris mens dere har samleie. Du trenger ikke å avsløre at du har faket hele tiden, du kan si at du merker at det skal mer til før du kommer nå. Har du ikke rukket å komme før han er ferdig, så fortsett med vibratoren til du er der. 

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, Hulderen skrev:

Skaff en god vibrator som du bruker på klitoris mens dere har samleie. Du trenger ikke å avsløre at du har faket hele tiden, du kan si at du merker at det skal mer til før du kommer nå. Har du ikke rukket å komme før han er ferdig, så fortsett med vibratoren til du er der. 

Ja enig bedre å gjøre det slik enn å fake... godt skrevet @Hulderen 😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det her er som å lese om meg selv. Har vært i et forhold ca 6 måneder nå, og har faket hele veien. Ikke faen om jeg forteller han sannheten om det. Kommer når han sleiker musa mi da, og han starter alltid å gjøre det før sex heldigvis.

Men har aldri kommet vaginalt ☹️ Skulle ønske jeg kunne få opplevd det...

Anonymkode: 71aea...54e

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det her er som å lese om meg selv. Har vært i et forhold ca 6 måneder nå, og har faket hele veien. Ikke faen om jeg forteller han sannheten om det. Kommer når han sleiker musa mi da, og han starter alltid å gjøre det før sex heldigvis.

Du må bare finne deg en mann med en grov kuk så kommer de vaginale orgasmene. Eller kjøp deg en feit dildo. 

Anonymkode: c9b4f...854

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig få kvinner klarer å komme vaginalt. De aller fleste må ha stimulering på klitoris. Jeg klarer ikke å komme under sex i andre stillinger enn doggy, for det er den stillingen jeg får stimulert klitoris best i. (Bruker hånda eller vibrator.) 

om vi har sex i andre stillinger nyter jeg sexen til han kommer, også fullfører jeg min egen orgasme alene (eller med hans hjelp) etterpå :) 

Gjest Axl Rose
Skrevet

Dere må la sexen være lengre. Så sier du sannheten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...