Karen olsen Skrevet 26. mars 2017 #1 Skrevet 26. mars 2017 Når jeg ankommer flyplassen i København, vil jeg da kunne handle i flyplass butikkene som Victorias secret eller er det kun for de som skal reise videre?
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #2 Skrevet 26. mars 2017 Du kan handle så mye du vil, innenfor kvoten du har å handle tollfritt for. Beløpet er totalbeløp på hele ditt utenlandsopphold. Skal du ha flytende varer med deg gjennom tollen så få butikke til å,plombere posen, med kvitterinegn på innsiden. Anonymkode: 6f302...b02
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #3 Skrevet 27. mars 2017 Jeg tror ikke du har tilgang til de butikkene siden de ligger på utreise Anonymkode: 0a862...b04
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #4 Skrevet 27. mars 2017 Du kan handle så mye du vil ved ankomst. Skal du handle taxfree må du vise boardingkort. Du kan også bestille online og hente varene ved ankomst - dette gjelder kun for taxfree og ikke butikker som Victoria Secret. Skal du hente ut bagasje har du begrenset med tid, selv om det tar tid å få bagasjen i København. Det ligger en mini taxfree butikk ved bagasjebåndene som selger noe kosmetikk, godteri og alkohol. Anonymkode: 4279e...c3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå