melly666 Skrevet 26. mars 2017 #21 Del Skrevet 26. mars 2017 Den er, og har alltid vært, blå og svart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mars 2017 #22 Del Skrevet 26. mars 2017 42 minutter siden, Boomonster skrev: Hun spinner mot venstre, det er lett å se. 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og dama spinner mot venstre, men jeg har sett begge deler før. TS Anonymkode: 8d3b2...877 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Jeg pleier å se at hun spinner begge veier, men på den i denne tråden så ser jeg bare at hun spinner mot venstre. Anonymkode: 294b1...aff Da har dere ikke sett lenge nok på henne, for hun skifter retning begge veier igjen og igjen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olava Skrevet 26. mars 2017 #23 Del Skrevet 26. mars 2017 Jeg har helt ærlig aldri sett den hvit og gull. Alltid vært blå og svart i mine øyne. Skjønner virkelig ikke hvordan andre ser hvit og gull. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 26. mars 2017 #24 Del Skrevet 26. mars 2017 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Da har dere ikke sett lenge nok på henne, for hun skifter retning begge veier igjen og igjen. Jepp. Det gjør hun. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 27. mars 2017 #25 Del Skrevet 27. mars 2017 Hvitfargen i kjolen er ikke kritthvit, den er offwhite eller lys grå. Fant ut ved å se en snutt på Youtbe at ca 70% ser den som hvit og gull og ca 30% ser den som blå og svart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #26 Del Skrevet 27. mars 2017 Nei nei nei, ikke denne kjolen igjen Anonymkode: 5867e...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #27 Del Skrevet 27. mars 2017 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Håper det er greit med ett eksempel til ts...det er akkurat som denne damen: går hun mot høyre eller venstre? Tunga rett i munnen og følg nøye med nå!https://en.wikipedia.org/wiki/Spinning_Dancer Men dette er jo ikke en optisk illusjon? Hun skifter jo faktisk retning mellom høyre og venstre med jevne mellomrom. Det er lett å se om man ser på den foten som er rett og fokuserer på fotbladet. Her skifter jo videoen mellom en danser som danser mot høyre, en mot venstre, mot høyre osv.. Anonymkode: 68ee4...ef2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gremlin Skrevet 27. mars 2017 #28 Del Skrevet 27. mars 2017 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Håper det er greit med ett eksempel til ts...det er akkurat som denne damen: går hun mot høyre eller venstre? Tunga rett i munnen og følg nøye med nå!https://en.wikipedia.org/wiki/Spinning_Dancer Jeg får til å se begge veiene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #29 Del Skrevet 27. mars 2017 2 minutter siden, Gremlin skrev: Jeg får til å se begge veiene. Det er fordi videoen går begge veier. Fy så skuffa jeg er nå. Jeg er har sett den videoen før og trodde virkelig det var ordentlig og genial illusjon. Men det er ikke det. Bare se på foten som går rett ned og fokuser på fotbladet. Det skifter reellt retning. Det er ingen illusjon. Det er bare to dumme videoer som spilles om hverandre. Grrr.. Anonymkode: 68ee4...ef2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gremlin Skrevet 27. mars 2017 #30 Del Skrevet 27. mars 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er fordi videoen går begge veier. Fy så skuffa jeg er nå. Jeg er har sett den videoen før og trodde virkelig det var ordentlig og genial illusjon. Men det er ikke det. Bare se på foten som går rett ned og fokuser på fotbladet. Det skifter reellt retning. Det er ingen illusjon. Det er bare to dumme videoer som spilles om hverandre. Grrr.. Anonymkode: 68ee4...ef2 Neida, det er en virkelig illusjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #31 Del Skrevet 27. mars 2017 11 minutter siden, Gremlin skrev: Neida, det er en virkelig illusjon. Du har rett. Hurra! Jeg prøvde ta tida på skiftene men ser jeg klarer få henne til å skifte frem og tilbake i ett kjør uten at hun går rundt 360 grader om jeg holder musepile på fotbladet. Puhh..jeg var skikkelig, skikkelig! sur og skuffa en stund nå Anonymkode: 68ee4...ef2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gremlin Skrevet 27. mars 2017 #32 Del Skrevet 27. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du har rett. Hurra! Jeg prøvde ta tida på skiftene men ser jeg klarer få henne til å skifte frem og tilbake i ett kjør uten at hun går rundt 360 grader om jeg holder musepile på fotbladet. Puhh..jeg var skikkelig, skikkelig! sur og skuffa en stund nå Anonymkode: 68ee4...ef2 Haha, jeg mistenkte det samme selv første gang jeg så denne. Men da er det jo ekstra gøy å oppdage at slike illusjoner faktisk går an. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #33 Del Skrevet 27. mars 2017 Akkurat nå, Gremlin skrev: Haha, jeg mistenkte det samme selv første gang jeg så denne. Men da er det jo ekstra gøy å oppdage at slike illusjoner faktisk går an. 😄 Ja! Anonymkode: 68ee4...ef2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 27. mars 2017 #34 Del Skrevet 27. mars 2017 4 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Er jeg den eneste som ser lyseblått og gull? Puh.. vi er to! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #35 Del Skrevet 27. mars 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er fordi videoen går begge veier. Fy så skuffa jeg er nå. Jeg er har sett den videoen før og trodde virkelig det var ordentlig og genial illusjon. Men det er ikke det. Bare se på foten som går rett ned og fokuser på fotbladet. Det skifter reellt retning. Det er ingen illusjon. Det er bare to dumme videoer som spilles om hverandre. Grrr.. Anonymkode: 68ee4...ef2 Hun skifter ikke retning nei, for meg går hun èn vei hele tiden. Anonymkode: 8d3b2...877 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. mars 2017 #36 Del Skrevet 27. mars 2017 Joda, det gjør hun. Du ser det bare ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 27. mars 2017 #37 Del Skrevet 27. mars 2017 Jeg ser svart og blå enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 27. mars 2017 #38 Del Skrevet 27. mars 2017 11 timer siden, LilleSnupp skrev: Puh.. vi er to! Tre. Jeg har aldri sett den som blå og svart, bytter på å være lyseblå og gull og hvit og gull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 27. mars 2017 #39 Del Skrevet 27. mars 2017 (endret) Den er hvit og gull, akkurat som før. Endret 27. mars 2017 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 27. mars 2017 #40 Del Skrevet 27. mars 2017 Den er rød, rosa og lilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå