AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #1 Del Skrevet 26. mars 2017 Gruer meg til jobb i morgen. Ble altså SÅ full på jobbfest på fredag. Angst! Flere som har hatt en flau helg? Anonymkode: c9273...82c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 26. mars 2017 #2 Del Skrevet 26. mars 2017 Aldeles ikke. Fordelen med å drikke minimalt med alkohol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #3 Del Skrevet 26. mars 2017 Har spist en kilo godteri, og sovet 30 timer. Sett dårlige tv-serier og ikke vært utenfor døra. Anonymkode: 9e013...48d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 26. mars 2017 #4 Del Skrevet 26. mars 2017 Spilt masse World of Warcraft , men ikke noe flaut i fylla, men det har skjedd før og skjer nok igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #5 Del Skrevet 26. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gruer meg til jobb i morgen. Ble altså SÅ full på jobbfest på fredag. Angst! Flere som har hatt en flau helg? Anonymkode: c9273...82c Lå du med noen? Anonymkode: 89e52...0bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #6 Del Skrevet 26. mars 2017 Tja, lå med rumpen i været mot døra og sugde typen og hørte ikke at housekeeping kom inn for å re opp sengene til kvelden på THief lørdag kveld .... Tror nesten det var flauest for hotelldamen. Så etterpå at det er bare å trykke inn "ikke forstyrr" på displayet. Anonymkode: b1888...a38 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #7 Del Skrevet 26. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lå du med noen? Anonymkode: 89e52...0bf Ja det og! Med kondom heldigvis så slipper jeg å dø av aids. Anonymkode: c9273...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regn Skrevet 26. mars 2017 #8 Del Skrevet 26. mars 2017 Nei, er voksen nok til å gjøre ting jeg står for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #9 Del Skrevet 26. mars 2017 Jeg har vært på jobb hele helgen, så nei. Vi får se neste helg Du får håpe at de andre var like drita! Anonymkode: 7502f...7e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 27. mars 2017 #10 Del Skrevet 27. mars 2017 (endret) Nei Endret 27. mars 2017 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 27. mars 2017 #11 Del Skrevet 27. mars 2017 Jeg var i København på heisatur med venninner og feiret 40-årsdagen min, et flaut scenario i seg selv, vi drakk, men vil ikke si det skjedde noe flaut i fylla. Derimot, edru på kaffebar i København, var det en av oss som trodde at Basim, deltakeren for Danmark i Eurovision 2014 satt ved nabobordet, jeg googla og jo, han var dritlik. Men vi turte jo ikke å spørre, bare hun av oss som er mest gæren, så hun tok med seg telefonen og viste ham bildet og spurte om det var ham, og han bare, nei nei, rista på hue og så ut som han snakket med en Mars-boer. Vel, han tok det vel pent anyway. DET var flaut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 27. mars 2017 #12 Del Skrevet 27. mars 2017 Var på restaurant og gikk inn på manne doen istedenfor jentedoen. Gikk på do og vasket hendene. Så kom det en mann ut fra den andre doen og glodde rart på meg . Jeg glodde vel like rart på han da jeg vasket hendene, da jeg trodde det var damedoen. Fant ut at det var mannedoen da jeg gikk ut og fikk se skilte på døren haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ValarMorghulis Skrevet 27. mars 2017 #13 Del Skrevet 27. mars 2017 Hadde selv sex med noen jeg virkelig ikke burde ligget med sist jeg var full, så du er virkelig ikke alene, TS Føler med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #14 Del Skrevet 27. mars 2017 2 timer siden, ValarMorghulis skrev: Hadde selv sex med noen jeg virkelig ikke burde ligget med sist jeg var full, så du er virkelig ikke alene, TS Føler med deg! Haha det som er morsomt er at han jeg hadde sex med fra jobb kontakta meg idag og ba meg på kaffe Først var jeg så flau men det var hyggelig faktisk. Han inviterte meg på date senere denne uka og. Så da føler jeg meg ikke SÅ ille. Litt flaut var det å gå gjennom kantina og få diverse blikk.. jeg stod jo og råklina med denne karen foran alle på fredag! Oh no! Anonymkode: c9273...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #15 Del Skrevet 28. mars 2017 Jeg er en ensom ulv som dassa rundt i byen og bælma en halvliter her og en halvliter der. Rakk å bli full på to timer, tok bussen hjem og slokna. Skikkelig deppressiv drikking. Flaut å være så patetisk. Anonymkode: cf4d7...522 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå