Gjest Lilleulv Skrevet 16. desember 2004 #1 Skrevet 16. desember 2004 hehe... Kom 5 min etter at parkometeret hadde gått ut, og da sto det allerede en mann og skreiv ut bot til meg. Jeg fikk jo helt panikk og løp bort "nei nei nei!". mannen: er det din bil? jeg: ja... du skjønner jeg lå der inne full av nåler, og så tok det så lang tid og jeg kunne ikke løpe ut her og putte på mer penger med alle de nålene!!! (litt gråtkvalt). mannen: ok da, :river i stykker bota: awright, så parkeringsvakter ER virkelig mennesker. Jeg ropte god jul etter han og var kjempeglad
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #2 Skrevet 16. desember 2004 awright, så parkeringsvakter ER virkelig mennesker. Jeg ropte god jul etter han og var kjempeglad Eller menn, og du kvinne...
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #3 Skrevet 16. desember 2004 Kult!! Jeg synes vi skal benytte de fordeler vi har
Gjest GreenSky Skrevet 16. desember 2004 #5 Skrevet 16. desember 2004 Får ikke parkeringsvaktene kronetillegg pr bot? Da var han snill...
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #6 Skrevet 16. desember 2004 forbannade kvinnfolk...vifter med puppene og smiler pent..så får dem det som det vil..du skulle fått større bot for å oppfører dere slik.
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #7 Skrevet 16. desember 2004 Kult!! Jeg synes vi skal benytte de fordeler vi har det viser hvor dumme damer er..så må benytte seg av slike ting for å få det dem vil. Dere ligger mange hakk etter gutta. Likestilling og slike ting..er det damer som deg som holder tilbake.
Blomsterenka Skrevet 16. desember 2004 #8 Skrevet 16. desember 2004 forbannade kvinnfolk...vifter med puppene og smiler pent..så får dem det som det vil..du skulle fått større bot for å oppfører dere slik. Det gjelder da ikke kjønn, men kanskje mer personlighet? Det går an å møte hyggelige folk i drittyrker, selv gråt jeg da eksen min mistet lappen, men det hjalp ikke en dritt... selv om up-mannen var både pen og grei...
Gjest Lilleulv Skrevet 16. desember 2004 #9 Skrevet 16. desember 2004 Jeg hadde ingen baktanker, og utnytta ingen ting... Tenkte bare på hvor sinna sambo hadde blitt om jeg hadde fått enda en p-bot... :o også hadde jeg så utrolig lite lyst til å kaste 500 kr ut av vinduet jeg hadde ikke trodd han skulle kaste bota, men det var jo verdt et forsøk!
Livets datter Skrevet 16. desember 2004 #10 Skrevet 16. desember 2004 Hadde aldri klart å liksom-gråti meg ut av noe jeg selv hadde fått meg inn i...
Gjest Bellatrix Skrevet 16. desember 2004 #11 Skrevet 16. desember 2004 Hadde aldri klart å liksom-gråti meg ut av noe jeg selv hadde fått meg inn i... Ikke jeg heller. Hvis jeg først skulle vridd meg unna hadde jeg vært ydmyk og sagt at jeg visste at det var dumt av meg å stå for lenge.
Blomsterenka Skrevet 16. desember 2004 #12 Skrevet 16. desember 2004 Krokodilletårer klarer jeg ikke presse fram, men når du står midt mellom mo i rana og Ytre enebakk, så kan det hende man bare har lyst til å sette seg ned og grine, for der røyk lappen... men fikk lov å kjøre hjem.
Gjest Lilleulv Skrevet 16. desember 2004 #13 Skrevet 16. desember 2004 hm... det skal bare ta en halvtime hos akupunktør. men denne gangen tok det nesten en time. og jeg hadde putta på i 50 minutter... Var frustrerende da... og vakta var forståelsesfull. var fornøyd jeg
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #14 Skrevet 16. desember 2004 hvorfor skulle sambo'n din blitt forbanna over en bot? Du er vel voksen og betaler slikt selv? Blir han forbannet over noe slik, da skulle jeg sett han den gangen du f.eks kræsjet bilen..
Gjest miau Skrevet 16. desember 2004 #15 Skrevet 16. desember 2004 Det var snilt av parkometermannen, kanskje han var i julehumør? Dessuten så hadde du en god grunn
Gjest Lilleulv Skrevet 16. desember 2004 #16 Skrevet 16. desember 2004 hvorfor skulle sambo'n din blitt forbanna over en bot? Du er vel voksen og betaler slikt selv? Blir han forbannet over noe slik, da skulle jeg sett han den gangen du f.eks kræsjet bilen.. han ble ikke så forbanna, men tror nok han hadde blitt oppgitt. fikk bot for ikke så lenge siden også...
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #17 Skrevet 16. desember 2004 ja..damer er vel ikke kjent for å være så gode treffikanter. inkludert parkeringer..
Gjest Lilleulv Skrevet 16. desember 2004 #18 Skrevet 16. desember 2004 ja..damer er vel ikke kjent for å være så gode treffikanter. inkludert parkeringer.. :-? jeg kan kjøre bil takk! OG parkere. Men er ikke så god til å beregne hvor lang tid jeg vil bli borte mtp parkometre. Liker bedre parkeringshus der man betaler når man skal ut.
Susanna Skrevet 16. desember 2004 #19 Skrevet 16. desember 2004 ja..damer er vel ikke kjent for å være så gode treffikanter. inkludert parkeringer.. Jeg skjønner meg ikke på hvorfor mannfolk alltid må komentere/rakke ned på kvinner og deres kjøreegenskaper... ....Det MÅ da bare være fordi de har noe lite mellom bena og for å kompensere det så må de være stor i kjæften...!! Ja, jeg rekner med du er en mann, gjest!
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #20 Skrevet 16. desember 2004 ok..så det andre damer betaler i bøter for dårlig kjøring..det tar du fint igjen med parkeringsbøter da..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå