Gå til innhold

Tjukke knær og legger. Trenger noe annet enn skinny jeans!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker meg jeans som ikke er så trange fra oversiden av knær og nedover.  Er det noen som vet hvilke jeansmerker som har denim-modeller i bootcut eller regular fit? Jeg har smale hofter og er slank, men har en fettpad (det høres ikke bra ut!) på innsiden av knærne + ankler/legger som lett hovner opp når jeg sitter (på jobb) hele dagen, noe som gjør at skinny fit ikke funker så bra. Hvis jeg skal ha skinny bukser som sitter fint over hoftene blir de som pølseskinn rundt knærne/leggene, og når de passer over knærne blir de for store over baken. Det gjelder også skinny jeans med mye stretch. Boyfriendmodeller kler ikke stilen min ellers. 

Takker på forhånd for svar. 

Anonymkode: 141cc...334

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fornøyd med noen fra Pulz. Har bare pleid å bruke Diesel, Lee osv, og skulle ikke prøve jeans men ble overtalt av butikkdamen. Og de satt veldig fint på. Lenge siden jeg har funnet jeans jeg er fornøyd med. 

Anonymkode: c2be3...636

AnonymBruker
Skrevet

Oversikt. Tror kanskje de sitter bedre fordi det er et dansk merke som passer bedre til nordiske kropper. 

Screenshot_2017-03-26-20-20-16.png

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er fornøyd med noen fra Pulz. Har bare pleid å bruke Diesel, Lee osv, og skulle ikke prøve jeans men ble overtalt av butikkdamen. Og de satt veldig fint på. Lenge siden jeg har funnet jeans jeg er fornøyd med. 

Tusen takk, det skal jeg definitivt sjekke ut!

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk, det skal jeg definitivt sjekke ut!

Tør selvsagt ikke å si at alle andre blir like fornøyde, men de passet i alle fall fint på min kropp. Og jeg har slike legger der jeg sliter med å finne støvletter som går rundt leggen. 

Skrevet

Kan anbefale Dranella sine bukser. De kommer i forskjellige passformer, fra helt skinny til regular og i forskjellige modeller tilpasset forskjellige kroppsfasonger. Jeg har ganske kraftige legger men hovner ikke opp så har ikke helt samme problem, men buksene fra Dranella fungerer suverent på min figur. 

Føres blant annet av B-young, i hvert fall her i byen. :)

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Kicki_90 skrev:

Kan anbefale Dranella sine bukser. De kommer i forskjellige passformer, fra helt skinny til regular og i forskjellige modeller tilpasset forskjellige kroppsfasonger. Jeg har ganske kraftige legger men hovner ikke opp så har ikke helt samme problem, men buksene fra Dranella fungerer suverent på min figur. 

Føres blant annet av B-young, i hvert fall her i byen. :)

Supert, da skal jeg sjekke ut det merket også. Tusen takk :-)

AnonymBruker
Skrevet

Kappahl har mange bra

Anonymkode: a42cc...2ed

Gjest canacas
Skrevet

Digger Dranella som noen andre har nevnt (også i skinny er de sykt fleksible), men har også falt pladask for en Levis modell for menn. Jeg klarer skinny jeans, men syns ikke det er noe fint. Så søken etter bootcut er evigvarende, de sier alltid at det skal komme tilbake da... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...