AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #1 Skrevet 26. mars 2017 Jeg sliter veldig med grus og stein som er igjen etter at snøen brøytemannen dumper på min plen smelter. Jeg har tenkt å prøve å fjerne med jernrive, men finner ikke noe som virker stabilt nok. Hvor finner man ordentlige, gode, gammeldagse jernrivere? Alt virker av ''plast'' og ganske skrøpelig egentlig. Eventuelt hvis dere har tips om hvordan fjerne grus og småstein lett (det er snakk om store mengder, så håndplukking er uaktuelt). Anonymkode: 406f9...60c
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #4 Skrevet 26. mars 2017 Min erfaring er at plastriver fungerer bedre på grus, for de graver seg ikke ned på samme måte, men spretter oppå og får grusen til å hoppe ut av plena. Ikke at jeg påstår det er lett å fjerne grus, for det er det ikke. En lydbok eller podcast anbefales, for du kan regne med å måtte stå i et par timer om det er et stort område. Husk hansker så du slipper vannblemmer. Det er ikke nødvendig å fjerne all grusen, så lenge det ikke er så mye at gresset drukner hjelper det til med å lufte plena og hindre mose. Anonymkode: 04325...a30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå