AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #1 Skrevet 26. mars 2017 Hei! Etter å ha lest her inne om hvor fantastiske orgasmer mange har, blir jeg skikkelig misunnelig. Orgasmen min varer bare 2-3 sekunder å så fort den er over så er klitoris så følsom at det er vondt med berøring der i noen minutter. Sexen kan gjerne fortsette etter at jeg har fått orgasme, så lenge klitoris ikke blir stimulert. Kjæresten min har uttrykt litt skuffelse rundt dette. For det første så skal det mye til for at jeg klarer å komme, og for det andre er det over på bare noen sekund. Og siden jeg blir så følsom er det ikke snakk om å prøve på flere. Er dette normalt? Har lest om mange som har laaange orgasmer og flere under en akt. Går det ann å trene seg til bedre orgasmer, hvordan da i såfall? Anonymkode: fb78e...37f
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #3 Skrevet 26. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Etter å ha lest her inne om hvor fantastiske orgasmer mange har, blir jeg skikkelig misunnelig. Orgasmen min varer bare 2-3 sekunder å så fort den er over så er klitoris så følsom at det er vondt med berøring der i noen minutter. Sexen kan gjerne fortsette etter at jeg har fått orgasme, så lenge klitoris ikke blir stimulert. Kjæresten min har uttrykt litt skuffelse rundt dette. For det første så skal det mye til for at jeg klarer å komme, og for det andre er det over på bare noen sekund. Og siden jeg blir så følsom er det ikke snakk om å prøve på flere. Er dette normalt? Har lest om mange som har laaange orgasmer og flere under en akt. Går det ann å trene seg til bedre orgasmer, hvordan da i såfall? Anonymkode: fb78e...37f Ja, det gjør det. Vet ikke om du er ung eller eldre. Vær tålmodighet begynn å tease dem første orgasmen lenge. Hold igjen mange ganger før det går for deg. Om ikke annet blir orgasmen mye mer intens å sterkere og varer lengre. En orgasme kan fort vare ett minutt eller lengre. For å klare flere, må dere bruke litt tid, vente med å stimulere klitoris til du får hentet deg inn litt. Prøv forsiktig ikke direkte på klitoris med en gang. Fortsett, vær tolmodig. Når det deilige begynner igjen, fortsett, begynn å stimuler klitoris mer. Etter hvert kommer orgasme nr. 2. Ofte lettere å få 3 og 4 orgasmen etterpå. Anonymkode: eb771...9e6
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #4 Skrevet 26. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! Etter å ha lest her inne om hvor fantastiske orgasmer mange har, blir jeg skikkelig misunnelig. Orgasmen min varer bare 2-3 sekunder å så fort den er over så er klitoris så følsom at det er vondt med berøring der i noen minutter. Sexen kan gjerne fortsette etter at jeg har fått orgasme, så lenge klitoris ikke blir stimulert. Kjæresten min har uttrykt litt skuffelse rundt dette. For det første så skal det mye til for at jeg klarer å komme, og for det andre er det over på bare noen sekund. Og siden jeg blir så følsom er det ikke snakk om å prøve på flere. Er dette normalt? Har lest om mange som har laaange orgasmer og flere under en akt. Går det ann å trene seg til bedre orgasmer, hvordan da i såfall? Anonymkode: fb78e...37f Ikke tro på alt du leser her inne. Hvis man skal gå etter det, så virker det som om de fleste har minst 3 orgasmer hver gang, og de kommer lett og ofte. De har så lange og mange orgasmer at de fleste vil misunne dem. Jeg tror virkelig ikke det er så stor forskjell på folk. Ingen jeg har vært sammen med, eller noen de har vært sammen med igjen har hatt orgasmer som har vart mer enn noen sekunder. Ikke at jeg tror folk tar tiden på dem heller. At partneren din er skuffet er jo bare helt på trynet. Hvordan kan man uttrykke skuffelse over at den andre ikke får sterk nok orgasme. Antagelig har han vært sammen med damer som helt klart overdriver og lager mye lyd for å overbevise ham om at de kommer. Anonymkode: 513e0...886 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #5 Skrevet 26. mars 2017 Det er helt normalt. For de aller fleste, varer ikke en orgasme lenger enn det. Skjønner ikke at typen din er skuffa - du kommer i det minste! Anonymkode: 349e9...38b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå