AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #1 Skrevet 26. mars 2017 Kjempe flaut og spørre om, men... Når jeg går i bh som undertøysbutikkene sier er riktig til meg, så føler jeg at brystene beveger seg så veldig mye når jeg går! Har alltid hatt sports bh, så er litt nytt for meg akkurat dette Hvordan er brystene deres når dere går vanlig ? Kanskje jeg må leite etter en bh med mer støtte? Anonymkode: 3b031...5ce
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #2 Skrevet 27. mars 2017 En vanlig BH vil aldri gi like mye støtte som en sportsbil. Litt bevegelse er vanlig i hvertfall for meg. Hvor mange fingre får du under båndet rundt? Anonymkode: 27f33...cdc
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #3 Skrevet 27. mars 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: En vanlig BH vil aldri gi like mye støtte som en sportsbil. Litt bevegelse er vanlig i hvertfall for meg. Hvor mange fingre får du under båndet rundt? Anonymkode: 27f33...cdc Hvis ts har så store pupper at hun må ha en sportsbil for å støtte dem opp, tror jeg kanskje hun må opp i en rustning i et solid materiale som diamant, for at puppene ikke skal duve når hun går Anonymkode: 78399...531 7
Minya Skrevet 27. mars 2017 #4 Skrevet 27. mars 2017 Er du vant til sportsbh, så er det ikke rart at du føler at alt disser og dingler når du bruker vanlig bh. Jeg bruker shaper-bh'er fra Triumph, det betyr at de fungerer minimiserende på brystene, for jeg har ganske stor cupstørrelse. De føles fastere enn andre typer bh og da disser det ikke like mye heller. Men det er helt klar forskjell fra vanlig bh til sportsbh som jeg bruker på jobb.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #5 Skrevet 27. mars 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis ts har så store pupper at hun må ha en sportsbil for å støtte dem opp, tror jeg kanskje hun må opp i en rustning i et solid materiale som diamant, for at puppene ikke skal duve når hun går Anonymkode: 78399...531 Har selv store pupper og det er fullt mulig å finne vanlig BH som støtter godt. BHen må sitte stramt rundt båndet (maks er par fingre under forran) og cupen må være i riktig størrelse. Er ikke alltid disse damene som måler har rett. Hos change feks ber de meg om å kjøpe for stor størrelse fordi de ikke fører det jeg trenger. Hm, linser og disse er ikke solide nok for meg. For mye stretch i båndet blant annet. Anonymkode: 27f33...cdc
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #7 Skrevet 27. mars 2017 Gå til en ordentlig undertøysbutikk som måler deg opp, så får du vite størrelsen din. Da pleier jeg å kjøpe en bh for å føle meg fin:) (kan ikke anbefale Change, flere jeg kjenner pleier å få feil str der). Anonymkode: 1343f...1d9 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #8 Skrevet 27. mars 2017 Hva mener dere med hvor mange fingre man får under båndet rundt og foran? (Jeg er ikke ts.) Anonymkode: 74193...f12
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #9 Skrevet 27. mars 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener dere med hvor mange fingre man får under båndet rundt og foran? (Jeg er ikke ts.) Anonymkode: 74193...f12 Sitter den faktisk stramt nok. Skal være ganske tight. Anonymkode: 27f33...cdc 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #10 Skrevet 27. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sitter den faktisk stramt nok. Skal være ganske tight. Anonymkode: 27f33...cdc Men hvordan holder man fingrene og hvor mange skal man få under før det ikke er stramt nok? Anonymkode: 74193...f12
Gjest lipgloss Skrevet 27. mars 2017 #11 Skrevet 27. mars 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis ts har så store pupper at hun må ha en sportsbil for å støtte dem opp, tror jeg kanskje hun må opp i en rustning i et solid materiale som diamant, for at puppene ikke skal duve når hun går Anonymkode: 78399...531 😂😂😂😂dauer😂😂
Honey Dew Skrevet 28. mars 2017 #12 Skrevet 28. mars 2017 På 27.3.2017 den 4.56, AnonymBruker skrev: En vanlig BH vil aldri gi like mye støtte som en sportsbil. Litt bevegelse er vanlig i hvertfall for meg. Hvor mange fingre får du under båndet rundt? Anonymkode: 27f33...cdc
Frida Skrevet 28. mars 2017 #13 Skrevet 28. mars 2017 På 27.3.2017 den 4.56, AnonymBruker skrev: En vanlig BH vil aldri gi like mye støtte som en sportsbil. Litt bevegelse er vanlig i hvertfall for meg. Hvor mange fingre får du under båndet rundt? Anonymkode: 27f33...cdc Oi, det var dagens latter! Tusen takk AB cdc, vet det ikke var tilsiktet, men... 1
Tibbie Skrevet 28. mars 2017 #14 Skrevet 28. mars 2017 En BH skal være så stram du takler. Er man vandt til å bruke en som er altfor stor, kan alt kjennes for stramt. Husk at du skal aldri kunne få mer enn et par fingre under beltet. Når du løfter litt i stroppene, skal spilen under brystene ikke kunne røre seg. Det skal ligge inntil kroppen hele tiden. Er den for slakk, får du for lite støtte og puppene vil "bevege seg". Det finnes BHer med forskjellig styrke på støtten. Den med mest støtte er modellen full cup (etter sports-BH, selvfølgelig). Den dekker ganske mye og holder ting mer på plass der det allerede er. Modellen med nest mest støtte er full shaper. Den dekker mye, men likevel ikke så mye at den skjuler kløfta. Den presser puppene litt inn. Mange kaller det en minimizer og er en superhit blandt de som synes at det har litt for store pupper. Om puppene dine sliter med å forholde seg rolig, vil nok en full shaper passe deg veldig bra. Om du ikke har myke og store pupper, vil nok en balconette uten polstring også passe deg veldig bra Kjemperart at de du har fått hjelp hos ikke har funnet modellen eller størrelsen for deg! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå