Gjest Nellie Skrevet 16. desember 2004 #1 Skrevet 16. desember 2004 av menn med utenlandsk opprinnelse. What do you know... Synes det begynner å bli hverdagslig jeg... hadde blitt sjokkert om det for én gangs skyld ikke var menn med utenlandsk opprinnelse :-?
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #2 Skrevet 16. desember 2004 joda. Men det er jo faktisk en del norske menn som stikker også. Mener å huske at sist noen ble drept i området der var det en norsk unggutt som knivstakk en taxisjåfør. Skal uansett ikke forsvare den ene eller andre som dreper noen.
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #3 Skrevet 16. desember 2004 Jeg er enig med Nellie, det er utrolig mange av utenlandsk opprinnelse som knivstikker, truer, dreper.. Jeg har mange ganger lurt på hvor dette skal ende. Og enda skal vi ta imot flere flyktninger :o Jeg er ikke rasist. Det jeg mener er at vi skal kunne ta oss av de flyktningene vi tar imot. Svært mange sliter med alvorlige psykiske lidelser som MÅ behandles dersom de skal kunne leve ett normalt liv i Norge. Vi tar imot mange fler enn vi har kapasitet til. Så sånn sett burde man kanskje ikke være overrasket over at så mange voldsforbrytelser utføres av innvandrere/asylsøkere.
Gjest Litjmæ Skrevet 16. desember 2004 #4 Skrevet 16. desember 2004 Det jeg mener er at vi skal kunne ta oss av de flyktningene vi tar imot. Svært mange sliter med alvorlige psykiske lidelser som MÅ behandles dersom de skal kunne leve ett normalt liv i Norge. Japp, det er viktig! Så jo bare hvordan det gikk på t-banen for en tid tilbake... Tror generelt sett det hadde vært en fordel med større midler for å hjelpe psykisk syke. Synes det ofte er "tikkende bomber" som blir sluppet ut av behandling og ender opp med å drepe/skade noen...
Gjest Valhalla Skrevet 16. desember 2004 #5 Skrevet 16. desember 2004 Synes ikke vi bør slippe inn psykisk syke i det hele tatt.
Nick Etmitt Skrevet 16. desember 2004 #6 Skrevet 16. desember 2004 Synes ikke vi bør slippe inn psykisk syke i det hele tatt. Fordi de ikke trenger hjelp? Hvis du tenker deg om, så er det kanskje akkurat de som trenger vår hjelp mest. Eller du er kanskje av den typen som mener vi bør sette alle syke ut i skogen for å dø? Hva med en asylsøkerfamilie hvor alle fikk opphold på humanitært grunnlag, untatt sønnen i familien, fordi han var psykisk syk? Høres det riktig ut?
Gjest Valhalla Skrevet 16. desember 2004 #7 Skrevet 16. desember 2004 Vi klarer ikke en gang hjelpe våre egne, hvorfor slippe inn fler. Jeg vil ikke ofre nordmenns liv for å være snill og ta imot alle verdens syke.
Gjest Litjmæ Skrevet 16. desember 2004 #8 Skrevet 16. desember 2004 Synes ikke vi bør slippe inn psykisk syke i det hele tatt. Mange trenger hjelp til å bearbeide det de har sett og opplevd, det er ikke sikkert at de er "syke" når de kommer, men de kan jo bli det til slutt hvis de ikke får hjelp.
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #9 Skrevet 16. desember 2004 Tviler sterkt på at dette har noe med en ustabil psyke å gjøre. Her ligger det nok en forhistorie bak.
Gjest Valhalla Skrevet 16. desember 2004 #10 Skrevet 16. desember 2004 Vi lar andre land velge ut de best egnede flyktningene, mens vi selv sitter igjen med dritten som de andre ikke vil ha, jeg spyr.
Nick Etmitt Skrevet 16. desember 2004 #11 Skrevet 16. desember 2004 Vi klarer ikke en gang hjelpe våre egne' date=' hvorfor slippe inn fler. Jeg vil ikke ofre nordmenns liv for å være snill og ta imot alle verdens syke.[/quote'] Blir vel å begynne i feil ende å nekte syke flyktninger innpass pga. den dårlige norske psykiatrien. Det eneste rette er vel å ordne opp med dette.
Gjest Litjmæ Skrevet 16. desember 2004 #12 Skrevet 16. desember 2004 Det er jo der skoen klemmer for å si det sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå