Gjest Eføya ikke innlogget Skrevet 16. desember 2004 #1 Skrevet 16. desember 2004 Hei! Er det noen som har erfaring med å legge inn dokumenter i Akrobat Reader og kunne dele sin kunnskap? Jeg har fått en hel CD full av word-dokumenter som alle skal legges inn i ett og samme akrobat reader dokument. Må jeg først legge alle disse inn i samme word dokument (altså så det blir kun ett word dokument i stedet for mange? Hvordan er det man går frem for å kunne "klikke" på sidetall i innholdsfortegnelsen "sånn at man hopper dit man vil" i dokumentet. Til slutt:går det an å legge inn scannede bilder inn i akrobat reader? Må ha dette ferdig før jul og er i ny jobb så jeg vil gjerne få dette til. Blir veldig glad for hjelp!!
MiniMjau Skrevet 16. desember 2004 #2 Skrevet 16. desember 2004 Acrobat Reader er bare en dokument-leser, du kan ikke lage dokumenter i Acrobat Reader. Du må ha et annet Adobe program... jeg er ikke sikker men kanskje Pagemaker.
Cronos Skrevet 16. desember 2004 #3 Skrevet 16. desember 2004 For å LAGE Acrobat-filer (.pdf) må du ha fullversjonen av Adobe Acrobat som koster penger. Acrobat Reader er gratis, men den kan kun LESE Acrobat-filer.
Gjest Gjesta Skrevet 16. desember 2004 #4 Skrevet 16. desember 2004 Noen versjoner av Word kan generere .pdf-dokumenter via PRINT-menyen (men mulig det bare gjelder MAC). Der kan du velge "save as .pdf) som alternativ.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 16. desember 2004 #5 Skrevet 16. desember 2004 openoffice. Ellers har man vel noen word-pdf convertere. Søke på google.
Crazee Skrevet 16. desember 2004 #6 Skrevet 16. desember 2004 Eller gå til www.pdf995.com og last ned gratis alternativ til Adobe Acrobat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå