Gå til innhold

Hun vil på date, men er ikke interessert...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en dame på Tinder for en stund tilbake. Etter litt chatting tok jeg initiativet til en date. Daten var fin fin og vi hadde god kjemi. Allikevel var hun veldig avventende og nølende ift date nr 2. Omsider tok hun initiativet til en ny date. Daten var kjempefin. God stemning og etterhvert litt kyss og tafs. Skilte lag med sommerfugler i magen. Fikk melding etpar dager etterpå om at hun ikke ville treffes igjen. Følte ikke det var riktig kjemi. Jeg ble naturligvis ganske skuffet, men aksepterte selvsagt hennes avgjørelse. Så går det lang tid. Plutselig tar hun kontakt igjen og vil på date nr. 3. Same opplevelse som date nr. 2. Topp stemning, mye fysisk berøring og klining. Ikke sex. Igjen skjer det samme. Det går etpar dager og hun melder at hun ikke er interessert i noe mere fordi hun ikke har de rette følelsene.

Merker jeg blir veldig forvirret her. Hvorfor driver en dame og stadig og uoppfordret tar initiativ til date, ser ut til å storkose seg på daten, for så å avvise kort tid etterpå? Samme har skjedd gjentatte ganger. Merker jeg blir litt avstumpet ift de gode følelsene jeg hadde for henne opprinnelig. Og det er synd, for hun er en herlig jente.

Anonymkode: 280ce...e8a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest HappyWaffle
Skrevet

Kanskje hun liker oppmerksomheten. Ikke bruk mer energi på henne :P 

AnonymBruker
Skrevet

Ville gått ut fra at hun ikke er interessert men syns du er ok og treffer deg igjen av mangel på andre som er av reell interesse per dags dato fordi hun kanskje er ensom/trenger noen/trenger oppmerksomhet/skulle ønske det var så enkelt at hun kan begynne like deg på ordentlig eller noe i de baner. Tror uansett du bør avvise henne. 

Anonymkode: 3dbfc...c63

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Høres underlig ut. Som kvinne tar jeg ikke initiativ til ny date med mindre jeg er interessert. 

Eneste jeg kan komme på er at du er en slags reserveløsning. Kanskje trenger hun en rebound, prøver å komme over noen, har en annen hun er mer interessert i. Så vil hun gjerne ha en kveld ute med litt bekreftelse og kosing, for å få tankene vekk fra fyren som er av og på med henne. 

Jeg ville gitt henne en konkret tilbakemelding på det neste gang, og sagt at du vil ta henne på ordet når hun sier hun ikke er interessert, og ikke bruke mer tid på dette.

Anonymkode: 1c9f7...77a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du må bare spørre henne hva det er, umulig for oss å svare på.

Anonymkode: 6ccd1...130

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror denne dama trenger oppmerksomhet og bekreftelse og bruker deg for å få det.

Anonymkode: ee09b...b61

AnonymBruker
Skrevet

Hahah, nesten litt morsom situasjon egentlig. Sprøtt! :fnise:

Har du ikke spurt henne enda? etter sååå mange ganger med frem og tilbake må du nesten manne deg opp og spørre ;) 

Anonymkode: 1ffd7...8b0

• Liker 1
Skrevet

For en merkelig situasjon! Hadde nok selv ikke dratt ut med noen jeg ikke var interessert i. Kanskje hun gjør det for oppmerksomheten? Kanskje hun føler seg bra etterpå eller noe. Eller bare er veeeldig usikker. Ville ikke brukt mer tid på henne. Hun virker litt ustabil...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette var da ambivalent. Ville droppa dama

Anonymkode: 24927...5a0

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Møtte en dame på Tinder for en stund tilbake. Etter litt chatting tok jeg initiativet til en date. Daten var fin fin og vi hadde god kjemi. Allikevel var hun veldig avventende og nølende ift date nr 2. Omsider tok hun initiativet til en ny date. Daten var kjempefin. God stemning og etterhvert litt kyss og tafs. Skilte lag med sommerfugler i magen. Fikk melding etpar dager etterpå om at hun ikke ville treffes igjen. Følte ikke det var riktig kjemi. Jeg ble naturligvis ganske skuffet, men aksepterte selvsagt hennes avgjørelse. Så går det lang tid. Plutselig tar hun kontakt igjen og vil på date nr. 3. Same opplevelse som date nr. 2. Topp stemning, mye fysisk berøring og klining. Ikke sex. Igjen skjer det samme. Det går etpar dager og hun melder at hun ikke er interessert i noe mere fordi hun ikke har de rette følelsene.

Merker jeg blir veldig forvirret her. Hvorfor driver en dame og stadig og uoppfordret tar initiativ til date, ser ut til å storkose seg på daten, for så å avvise kort tid etterpå? Samme har skjedd gjentatte ganger. Merker jeg blir litt avstumpet ift de gode følelsene jeg hadde for henne opprinnelig. Og det er synd, for hun er en herlig jente.

Anonymkode: 280ce...e8a

Dette skal du ikke gidde noe mer av, rett og slett. Hun vil kanskje ha deg i bakhånd, om ikke noe bedre dukker opp.

• Liker 2
Skrevet

Ikke farlig å være direkte. Bare spør henne 😊

AnonymBruker
Skrevet

Hun bruker deg for egen vinning uten å ta hensyn til deg. Empatiløs med andre ord, så hvorfor du vil på date med henne er et mysterium.

Anonymkode: 654e6...b83

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Spør henne. Men ikke glemme å komme tilbake hit og fortelle hva som skjedde. Det er det viktigste.

Anonymkode: 78b48...8a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På/av /på /av er mennesker man skal revurdere forhold til.

Anonymkode: f8341...9b8

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Spør henne. Men ikke glemme å komme tilbake hit og fortelle hva som skjedde. Det er det viktigste.

Anonymkode: 78b48...8a9

Er det vel ikke, viktigste er at han forstår at slik oppførsel ikke er normal.

Anonymkode: f8341...9b8

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en kald og kynisk dame som bruker svake mennesker til å føle seg like tomme som de er selv.

Her er det bare å stoppe psykopatdatingen før hun ødelegger deg.

Anonymkode: 7616b...ed9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...