Gå til innhold

Alternativ til Messenger for Facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg misliker "min dag" så sterkt på Messenger at jeg får ikke uttrykt det nok. Jeg har slått av for automatisk oppdatering, både i Play Store og i appen, men allikevel oppdateres Messenger automatisk og hver gang kommer da den "min dag" tilbake. 

Ønsker et alternativ til Messenger og lurer på om det er noen her som har en annen app og er fornøyd med den?  

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo bruke WhatsApp. Fungerer greit, men er avhengig av at de du skal snakke med også har appen.

Anonymkode: 1c3db...943

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo bruke WhatsApp. Fungerer greit, men er avhengig av at de du skal snakke med også har appen.

Anonymkode: 1c3db...943

Takk for tips, men da mister det funksjonen sin. Da kan jeg jo også bruke sms eller Kik eller Snapchat. Det var en meldingsapp som "snakker" med Facebook jeg tenkte på, uten at det var Messenger som stinker med de nye oppdateringene sine.

Jeg har prøvd Messenger light, men syns den ble FOR light. Mulig jeg bare går tilbake til den, for jeg kan aldri i verden tenke meg at Messenger kutter ut "min dag". 

AnonymBruker
Skrevet

Må man bry seg om "min dag" der da? Jeg har aldri hatt noen befatning med den selv om jeg ser den i øyekroken...

Anonymkode: 1b9a7...877

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker messenger hver dag og jeg har ikke en gang lagt merke til "min dag". Hvorfor ikke vare ignorere det?

Anonymkode: fcbd3...84a

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns at "min dag" er stort og ruvende på toppen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...