AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #1 Skrevet 25. mars 2017 Jeg er så utrolig betatt av faren til en av mine elever.. Ved utviklingssamtaler klarer jeg nesten ikke konsentrere meg. Føler vi har kjemi også. Hva gjør jeg? Har kjempelyst å bli bedre kjent med han (ja han er singel, men jeg er da kontaktlærer for sønnen på 10 år).. Anonymkode: 5129e...ee4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #2 Skrevet 25. mars 2017 Du er profesjonell og holder deg unna. Anonymkode: ecc2b...dbd 4
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #3 Skrevet 26. mars 2017 Dette kan bli komplisert..prøv å tenk deg scenarioet hvis dere hadde deita og det ikke funker..Hadde holdt meg unna! Anonymkode: cef7b...8e3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #4 Skrevet 26. mars 2017 Jeg er også lærer og singel - denne er på grensen til greit. Er du klar til å si i fra deg klassen? Det må du dersom du bygger en utvida relasjon til denne mannen... Anonymkode: 9f012...1cc
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #5 Skrevet 26. mars 2017 Det er faktisk greit, men du må ta det videre på en annen arena. IKKE spør han ut i skole-sammenheng. Finn ut hva han gjør på fritiden, eller hvor han pleier å være. Der kan dere "tilfeldigvis" møtes og bygge forholdet videre derfra. Om han trener, så kan du gå til samme sted for å trene. Om han har en hobby, meld deg opp der. Anonymkode: d2d38...134
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #6 Skrevet 26. mars 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk greit, men du må ta det videre på en annen arena. IKKE spør han ut i skole-sammenheng. Finn ut hva han gjør på fritiden, eller hvor han pleier å være. Der kan dere "tilfeldigvis" møtes og bygge forholdet videre derfra. Om han trener, så kan du gå til samme sted for å trene. Om han har en hobby, meld deg opp der. Anonymkode: d2d38...134 Hvorfor er det greit for en lærer å sjekke opp en foresatt til en elev mens en pasient ikke kan sjekke opp en lege? Dette er jo som at legen skal sjekke opp pasienten! Det hadde vært mer greit om den foresatte sjekket opp læreren enn omvendt. Selvom en lærer og foresatt har en lengre relasjon enn lege og pasient på legevakten Anonymkode: b01b2...e5f
Listen Skrevet 26. mars 2017 #7 Skrevet 26. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det greit for en lærer å sjekke opp en foresatt til en elev mens en pasient ikke kan sjekke opp en lege? Dette er jo som at legen skal sjekke opp pasienten! Det hadde vært mer greit om den foresatte sjekket opp læreren enn omvendt. Selvom en lærer og foresatt har en lengre relasjon enn lege og pasient på legevakten Anonymkode: b01b2...e5f Gi deg nå da... Be ut den legen - så ser du jo selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå