Gjest Winza Skrevet 25. mars 2017 #1 Skrevet 25. mars 2017 Noen andre som ser på denne serien? Elsker den, ler hver eneste gang jeg ser på Er nylig blitt fornyet til 2 nye sesonger med :D http://m.ign.com/articles/2017/03/20/the-big-bang-theory-renewed-for-season-11-and-12
Gjest Herr Heftig Skrevet 25. mars 2017 #2 Skrevet 25. mars 2017 Jeg ser fortsatt på, men syntes den var mye morsommere da de var single.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #3 Skrevet 25. mars 2017 Jævlig dårlig humor. Anonymkode: d75f3...96c 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #4 Skrevet 25. mars 2017 Mest geniale serien noen sinne! Anonymkode: 52418...602
Rosaprosa20 Skrevet 26. mars 2017 #5 Skrevet 26. mars 2017 Jeg syns den var bra i starten, men den har tapt seg litt. Sesongen som går nå er ok, men det har vært et par foregående sesonger som ikke var så bra
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #6 Skrevet 27. mars 2017 Beste serien jeg har sett, etter Friends! Anonymkode: 239e3...76d 1
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 27. mars 2017 #7 Skrevet 27. mars 2017 Joda serien er grei nok den, ser fremdels på den.
Gjest Catalina Culès Skrevet 27. mars 2017 #8 Skrevet 27. mars 2017 Ikke en serie jeg gidder å følge med på.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #9 Skrevet 28. mars 2017 Som en annen skrev over her, det var bedre da de var single. Nå føler jeg at det bare er fokus på forholda deres, og de er ikke så nerdete lenger. Sheldon har jo forandra seg veldig nå, men jeg kan forstå at man kan endre seg når man er i et forhold. Jeg hadde ikke blitt forundra eller lei meg om de hadde gitt seg snart, for det virker som de har gått litt tom for ideer. Anonymkode: 41dda...cf6
Gjest Winza Skrevet 28. mars 2017 #10 Skrevet 28. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Som en annen skrev over her, det var bedre da de var single. Nå føler jeg at det bare er fokus på forholda deres, og de er ikke så nerdete lenger. Sheldon har jo forandra seg veldig nå, men jeg kan forstå at man kan endre seg når man er i et forhold. Jeg hadde ikke blitt forundra eller lei meg om de hadde gitt seg snart, for det virker som de har gått litt tom for ideer. Anonymkode: 41dda...cf6 Jeg håper de holder på i 10 år til :D Er hekta på serien Syntes det samme selv før men når jeg ser de nyere episodene ler jeg meg i hjel fortsatt
Arkana Skrevet 29. mars 2017 #11 Skrevet 29. mars 2017 Jeg liker serien godt og har fulgt med fra start (jeg holdt på å gå glipp av det da jeg pga tittelen trodde det var en kjedelig dokumentar ), men synes det var morsommere før. Karakterene har forandret seg mye, dynamikken er helt annerledes og jeg kan ikke skjønne at de kan holde det gående så veldig mye lenger nå. Friends tok jo også relativt brått slutt straks de fleste var i etablerte forhold og det ble snakk om barn. 1
Gjest Winza Skrevet 29. mars 2017 #12 Skrevet 29. mars 2017 2 minutter siden, Arkana skrev: Jeg liker serien godt og har fulgt med fra start (jeg holdt på å gå glipp av det da jeg pga tittelen trodde det var en kjedelig dokumentar ), men synes det var morsommere før. Karakterene har forandret seg mye, dynamikken er helt annerledes og jeg kan ikke skjønne at de kan holde det gående så veldig mye lenger nå. Friends tok jo også relativt brått slutt straks de fleste var i etablerte forhold og det ble snakk om barn. Lurer på hvordan serien vil slutte, kanskje at Sheldon våkner opp og alt var en drøm og alle er fortsatt single og Penny har ikke flyttet ditt enda
perplexed Skrevet 29. mars 2017 #13 Skrevet 29. mars 2017 Synes det kan være enkel undeholdning, men blir litt oppgitt av den sterotypiske nerden de fronter. Det er jo ikke et show for nerder, men nok et show som latterliggjør nerden. Det er definitivt et show OM smarte nerder for å underholde folk som ikke faller innenfor den kategorien selv.
Arkana Skrevet 29. mars 2017 #14 Skrevet 29. mars 2017 Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev: Lurer på hvordan serien vil slutte, kanskje at Sheldon våkner opp og alt var en drøm og alle er fortsatt single og Penny har ikke flyttet ditt enda Hehe, det hadde vært noe. Jeg håper i allefall det blir en spennende slutt og ikke at alt bare fisler ut i ingenting eller med et halvhjertet forsøk på å melke suksessen to the bitter end.
Arkana Skrevet 29. mars 2017 #15 Skrevet 29. mars 2017 De fleste komiserier baserer seg på stereotypier, det er jo derfor de er morsomme.
Gjest Winza Skrevet 29. mars 2017 #16 Skrevet 29. mars 2017 14 minutter siden, perplexed skrev: Synes det kan være enkel undeholdning, men blir litt oppgitt av den sterotypiske nerden de fronter. Det er jo ikke et show for nerder, men nok et show som latterliggjør nerden. Det er definitivt et show OM smarte nerder for å underholde folk som ikke faller innenfor den kategorien selv. Det artige er at flere av skuespillerne er i 40 årene men så oppfører de som onde skulle vært unge nerder i 20 årene 11 minutter siden, Arkana skrev: Hehe, det hadde vært noe. Jeg håper i allefall det blir en spennende slutt og ikke at alt bare fisler ut i ingenting eller med et halvhjertet forsøk på å melke suksessen to the bitter end. Leonard vil jo flytte ut før eller siden, ville vært hysterisk da hvis Alan fra Two and a half menn ble med i serien som Sheldon sin nye romkamerat
Arkana Skrevet 29. mars 2017 #17 Skrevet 29. mars 2017 Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev: Leonard vil jo flytte ut før eller siden, ville vært hysterisk da hvis Alan fra Two and a half menn ble med i serien som Sheldon sin nye romkamerat Ooh, det kunne vært interessant. Jeg lurer på hvordan de hadde kommet overens. De har svært ulike interesseområder og Sheldon hadde uten tvil tatt all styring over hjemmet og ustanselig gjort narr av Alans karriere (begge deler noe Alan forsåvidt er vant til allerede og sikkert greit kunne levd videre med), men samtidig er definitivt Alan en Sheldon light på enkelte områder og hadde sikkert funnet glede i felles utøvelse av visse levemåter. De sammenfallende morgentoalettvanene kunne bli et problem da. Dobbel-do?
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #18 Skrevet 29. mars 2017 BBt i et nøtteskall: Anonymkode: 3c1fe...06b 2
Gjest Winza Skrevet 29. mars 2017 #19 Skrevet 29. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: BBt i et nøtteskall: Anonymkode: 3c1fe...06b Lol wtf?
Gjest Winza Skrevet 29. mars 2017 #20 Skrevet 29. mars 2017 8 minutter siden, Arkana skrev: Ooh, det kunne vært interessant. Jeg lurer på hvordan de hadde kommet overens. De har svært ulike interesseområder og Sheldon hadde uten tvil tatt all styring over hjemmet og ustanselig gjort narr av Alans karriere (begge deler noe Alan forsåvidt er vant til allerede og sikkert greit kunne levd videre med), men samtidig er definitivt Alan en Sheldon light på enkelte områder og hadde sikkert funnet glede i felles utøvelse av visse levemåter. De sammenfallende morgentoalettvanene kunne bli et problem da. Dobbel-do? Alan hadde sikkert endt opp med å date mora hans Alan er mer som en eldre versjon av Rajesh, begge to er like feminim Så de hadde nok kommet godt overrens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå