AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #1 Del Skrevet 25. mars 2017 Så alle helligdager, i England, er alltid, på mandager, (eller søndager). Med unntak av første og andre juledag, (og muligens første nyttårsdag). Sånn som jeg husker det. (Noe sånt). Så sånn er det. Det er antagelig bare, hvilken mandag, som passer best til, å ha fri på. Og så synes noen, at det hadde vært, en god ide, å tatt fri-mandagen, etter den helga, hvor folk stiller klokka, da. (Noe sånt). Så sånn er nok det. Bare noe jeg tenkte på Anonymkode: a337e...f7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 26. mars 2017 #2 Del Skrevet 26. mars 2017 Jeg skal tenke på det, blåbærkratt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 26. mars 2017 #3 Del Skrevet 26. mars 2017 Synd det ikke er bærsesong nå da. Hadde jo vært perfekt og brukt frimandagen etter klokkestillingen på å plukke blåbær eller rips og koke saft eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #4 Del Skrevet 26. mars 2017 Det er ikke sesong for blåbær nå. Du må fortsette å ligge i dvale, vennen min... Anonymkode: 21874...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå