AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #1 Skrevet 25. mars 2017 Er det noe poeng i å være ærlige med sine hensikter når man får bedre resultater ved å være uærlige med damene man holder på med. Som mann får jeg vesentlig bedre resultater med damene ved å servere løgner enn om jeg faktisk hadde vært ærlig. Skulle en dame finne ut at jeg serverer henne løgner finner jeg bare en erstatter for henne. Dessuten serverer mange damer løgner hele tiden for å imponere meg og forklarer det etter jeg har funnet ut av det at de gjorde det for at de var betatt. Virker som det er helt innafor for dem. Da tenker jeg at jeg kan gjør akkurat det samme. Anonymkode: e5a2a...7e2 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #2 Skrevet 25. mars 2017 Hva lyver du om? Anonymkode: bcc65...4a8 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #3 Skrevet 25. mars 2017 Lyver du til alle eller bare til de som lyver til deg? Blir litt dumt å straffe alle damer fordi noen lyver Anonymkode: 72e54...c0f 7
Vemund Skrevet 25. mars 2017 #4 Skrevet 25. mars 2017 Les det du har skrevet. Synes du det høres smart ut? 14
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #5 Skrevet 25. mars 2017 Det er forskjell på å prøve å imponere deg, og å villede for egen vinnings skyld. De vil imponere deg for å glede deg. Du lyver for å glede deg selv og tråkke på de. Du bør se opp for karma Anonymkode: c6299...884 6
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #6 Skrevet 26. mars 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er forskjell på å prøve å imponere deg, og å villede for egen vinnings skyld. De vil imponere deg for å glede deg. Du lyver for å glede deg selv og tråkke på de. Du bør se opp for karma Anonymkode: c6299...884 Begge lyver for å oppnå det de har lyst på, begge partene er like ille eller like gode. Kjør på, ts. Man kan ikke ta hensyn til alle, prioriter deg selv sier jeg, så merker du fort når du møter ei som du ikke trenger å lyve til. De aller fleste setter seg selv først, bevisst eller ubevisst, så ingen skam i å gjøre det selv. Anonymkode: c1b9c...44b
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #7 Skrevet 26. mars 2017 Ny overskrift til tråden: Tråden for idioter uten intelligens. Anonymkode: 3fddb...a74 5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #8 Skrevet 26. mars 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Begge lyver for å oppnå det de har lyst på, begge partene er like ille eller like gode. Kjør på, ts. Man kan ikke ta hensyn til alle, prioriter deg selv sier jeg, så merker du fort når du møter ei som du ikke trenger å lyve til. De aller fleste setter seg selv først, bevisst eller ubevisst, så ingen skam i å gjøre det selv. Anonymkode: c1b9c...44b En syltynn unnskyldning fra en fyr, med lav moral, som prøver å lete etter feil hos andre så han kan utføre faenskap uten dårlig samvittighet fett. Det viser skikkelige baller og karakter Anonymkode: c6299...884 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #9 Skrevet 26. mars 2017 Dersom du vil ha et langvarig og stabilt forhold- ja Om du vil hore rundt- kan slå begge veier Anonymkode: 951e4...7bd 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #10 Skrevet 26. mars 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: En syltynn unnskyldning fra en fyr, med lav moral, som prøver å lete etter feil hos andre så han kan utføre faenskap uten dårlig samvittighet fett. Det viser skikkelige baller og karakter Anonymkode: c6299...884 Ikke sant! Det er driitvanskelig å være "slem" og bad (not: det er faktisk verdens letteste oppgave! Å være snill eller gå omveiene, være ærlig på en sunn måte, være seg selv, ha moral, prinsipper, et ståsted osv - DET er vanskelig. ..Men siden ts mangler baller, så blir det nok altfor vanskelig, så da må man jo bare være en løgnaktig slemming! Imponert. Anonymkode: c5cf1...af8
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #11 Skrevet 27. mars 2017 Ja, det lønner seg og være ærlig om sine hensikter. Anonymkode: 98835...a84
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #12 Skrevet 27. mars 2017 Litt forskjell på å juge for å utnytte noen og det å pynte på sannheten for at folk skal like en. Det gjør jo de aller fleste når de treffer nye folk og det er det som er mest sosialt akseptert. De som ikke gjør det og velger være brutalt ærlig sees jo på som sosiale utskudd og tapere hele hurven, så den argumentasjonen blir litt tynn som unnskyldning for assholness. Anonymkode: 1866b...c9c 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #13 Skrevet 27. mars 2017 Med tanke på den bruk og kast-mentaliteten du har ovenfor damer, syns jeg du likegreit kan være ærlig og spare damer som er for gode for deg for løgn. Du sier du kaster de allikevel om de finner ut at du løy, så da ville du spare deg ubehageligheter. Vet ikke om du har noen søster jeg. Tenk om det er greit om noen behandler søstra di på samme måte som du gjør damer. Evt mor di... Anonymkode: 1ef20...7a2 2
brownbrown Skrevet 27. mars 2017 #14 Skrevet 27. mars 2017 På 3/25/2017 den 22.07, AnonymBruker skrev: Er det noe poeng i å være ærlige med sine hensikter når man får bedre resultater ved å være uærlige med damene man holder på med. Som mann får jeg vesentlig bedre resultater med damene ved å servere løgner enn om jeg faktisk hadde vært ærlig. Skulle en dame finne ut at jeg serverer henne løgner finner jeg bare en erstatter for henne. Dessuten serverer mange damer løgner hele tiden for å imponere meg og forklarer det etter jeg har funnet ut av det at de gjorde det for at de var betatt. Virker som det er helt innafor for dem. Da tenker jeg at jeg kan gjør akkurat det samme. Anonymkode: e5a2a...7e2 en dag kommer du til å treffe den rette eller en du liker mer enn bruk og kast og vist hun ar deg i løgn da så får du ikke flere sjangser med henne. så har vi også den moralske biten. om du eier noe snev av integritet og moral ? du vet vell hva som er forksjell på riktig og galt men samtidig ser jeg poenget ditt. jeg gjør også det samme når jeg er singel og det gir sukksess. får masse bra sex av å lyve til damene og være uærlig. de gjør det med oss også. det går begge veier
brownbrown Skrevet 27. mars 2017 #15 Skrevet 27. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt forskjell på å juge for å utnytte noen og det å pynte på sannheten for at folk skal like en. Det gjør jo de aller fleste når de treffer nye folk og det er det som er mest sosialt akseptert. De som ikke gjør det og velger være brutalt ærlig sees jo på som sosiale utskudd og tapere hele hurven, så den argumentasjonen blir litt tynn som unnskyldning for assholness. Anonymkode: 1866b...c9c pynte på sannheten ? der pyntet du nettopp hele setningen din for at det skulle virke mindre forkastelig. å lyve er å lyve. ikke noe pynte på sannheten tull
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå