AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #1 Del Skrevet 25. mars 2017 Jeg kjøpte meg jo ny laptop, i går.Så ville jeg nå også, ha en vanlig datamus, til laptop-en. Så jeg dro innom Elkjøp Carl Berner, etter at jeg hadde vært på Nav Sandvika, (og spist lunsj, i kantina, på Nasjonalbiblioteket).Og jeg hadde sjekket prisene, på datamus, i går.Og den billigste, skulle koste, 49 kroner.Den fant jeg ikke, på Elkjøp Carl Berner.Men jeg fant en til 59 kroner.Jeg tenkte at det var vel ikke _så_ nøye, om den datamusen kostet ti kroner mer. Men så skulle jeg betale.Jeg tenkte først, at prisen nok er 49 kroner.Men at de kanskje hadde glemt, å bytte, labelen.(Noe sånt).Så jeg hadde ventet, at kassadama, på Elkjøp, skulle si enten 49 eller 59 kroner.Men hu sa _99 kroner_.Da klagde jeg.Og jeg måtte vise kassadama at det stod 59 kroner, på hylla.Og jeg forklarte også, at på nettet, så stod det, at de hadde datamus, til 49 kroner.Og jeg sa også det, at jeg nettopp hadde kjøpt meg laptop, så jeg hadde ikke råd, til å bruke en formue, på en datamus, liksom.Så sånn var det. Anonymkode: ff1a7...534 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tummy Skrevet 25. mars 2017 #2 Del Skrevet 25. mars 2017 Class olson. ali express.com ebay. Brent barn går ikke på Elkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #3 Del Skrevet 25. mars 2017 Gå legg deg, Erika! Anonymkode: d9122...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #4 Del Skrevet 25. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøpte meg jo ny laptop, i går. Så ville jeg nå også, ha en vanlig datamus, til laptop-en. Så jeg dro innom Elkjøp Carl Berner, etter at jeg hadde vært på Nav Sandvika, (og spist lunsj, i kantina, på Nasjonalbiblioteket). Og jeg hadde sjekket prisene, på datamus, i går. Og den billigste, skulle koste, 49 kroner. Den fant jeg ikke, på Elkjøp Carl Berner. Men jeg fant en til 59 kroner. Jeg tenkte at det var vel ikke _så_ nøye, om den datamusen kostet ti kroner mer. Men så skulle jeg betale. Jeg tenkte først, at prisen nok er 49 kroner. Men at de kanskje hadde glemt, å bytte, labelen. (Noe sånt). Så jeg hadde ventet, at kassadama, på Elkjøp, skulle si enten 49 eller 59 kroner. Men hu sa _99 kroner_ Da klagde jeg. Og jeg måtte vise kassadama at det stod 59 kroner, på hylla. Og jeg forklarte også, at på nettet, så stod det, at de hadde datamus, til 49 kroner. Og jeg sa også det, at jeg nettopp hadde kjøpt meg laptop, så jeg hadde ikke råd, til å bruke en formue, på en datamus, liksom. Så sånn var det. Anonymkode: ff1a7...534 Så mye plass tar det om du skriver normalt i stedet for uskikken med store avsnitt mellom hver bidige setning. Lettere å lese blir det òg. Sløyfer du dessuten to tredjedeler av kommategnene, blir det både mer korrekt norsk samt enda lettere å lese. Anonymkode: 9a766...90b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #5 Del Skrevet 25. mars 2017 Du skriver som om du snakker og har astmaanfall samtidig. Lær deg kommaregler! Anonymkode: a282d...3fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #6 Del Skrevet 26. mars 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Så mye plass tar det om du skriver normalt i stedet for uskikken med store avsnitt mellom hver bidige setning. Lettere å lese blir det òg. Sløyfer du dessuten to tredjedeler av kommategnene, blir det både mer korrekt norsk samt enda lettere å lese. Anonymkode: 9a766...90b Din måte å skrive på er mye tyngre å lese, du bør ha flere avsnitt. Kanskje ikke så mange som TS, men ikke kutt dem helt ut. Det blir ufattelig mye verre. Anonymkode: 2849a...65a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå