AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #1 Skrevet 25. mars 2017 Jeg har reagert flere ganger på svarene enkelte får her inne, det er jo regelrett hets! Jeg tenker i mitt stille sinn at jeg håper de har et godt nettverk rundt seg, og ikke sitter der alene og dette er den eneste kontakten med verdenen de har. Folk spør om enkle spørsmål eller kommer med utsagn, og det hele blir en tråd som konsentrerer seg om å mobbe ts. Det er jo helt ufattelig! Tenker man overhodet ikke konsekvens? Jeg skal ikke trekke frem enkelt tråder, da det fort kan bli uthenging. Men fy faen folk, skjerp dere! Tenk over at det finnes alle typer folk bak innleggene, og ha litt takhøyde! Anonymkode: 3fcac...cc6 40
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #2 Skrevet 25. mars 2017 Du mener altså at man trenger et nettverk rundt seg for å være på KG? Anonymkode: 4f104...111 9
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #3 Skrevet 25. mars 2017 Jeg er enig. Jeg tenker at folk tillater seg mer når de er anonyme. De fleste ville sikkert ikke sagt det samme face to face. Og noen får kanskje ut litt aggresjon her inne..? Jeg mener at normal folkeskikk bør gjelde også her. Anonymkode: 73d08...656 18
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #4 Skrevet 25. mars 2017 Velkommen til internettet. Første gang du er pålogget? Anonymkode: c89d6...065 8
Gjest chisandra Skrevet 25. mars 2017 #5 Skrevet 25. mars 2017 Mange får ut opparbeidet gørr her inne, helt anonymt.
Gjest Axl Rose Skrevet 25. mars 2017 #6 Skrevet 25. mars 2017 Helt enig TS. Jævlige svar mange kommer med. Tipper det er de som sliter verst og lar sinne gå utover andre.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #7 Skrevet 25. mars 2017 Akkurat nå, Bootyhunter skrev: Helt enig TS. Jævlige svar mange kommer med. Tipper det er de som sliter verst og lar sinne gå utover andre. Noen er bare brutalt ærlige. Anonymkode: c89d6...065 4
beige Skrevet 25. mars 2017 #8 Skrevet 25. mars 2017 Tørr å påsta at INGEN her inne klarer å diskutere uten å bli ufin. Ikke i andre forum heller forsåvidt... 2
Gjest Axl Rose Skrevet 25. mars 2017 #9 Skrevet 25. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Noen er bare brutalt ærlige. Anonymkode: c89d6...065 Ja det er greit. Det er jeg selv også, men det mange svar som ikke har noe med ærlighet å gjøre. Kun for å angripe.
Silfen Skrevet 25. mars 2017 #10 Skrevet 25. mars 2017 Når folk er for sarte til å være på nett så bør de vurdere å logge av. 4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #12 Skrevet 25. mars 2017 Det er vel sånn at man får sosiale sanksjoner IRL, mens her kan en ta alt ut uten særlige konsekvenser(og bytte bruker, AB osv). Dermed slår de kjipe til nettopp her. Anonymkode: da718...48d 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #13 Skrevet 25. mars 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har reagert flere ganger på svarene enkelte får her inne, det er jo regelrett hets! Jeg tenker i mitt stille sinn at jeg håper de har et godt nettverk rundt seg, og ikke sitter der alene og dette er den eneste kontakten med verdenen de har. Folk spør om enkle spørsmål eller kommer med utsagn, og det hele blir en tråd som konsentrerer seg om å mobbe ts. Det er jo helt ufattelig! Tenker man overhodet ikke konsekvens? Jeg skal ikke trekke frem enkelt tråder, da det fort kan bli uthenging. Men fy faen folk, skjerp dere! Tenk over at det finnes alle typer folk bak innleggene, og ha litt takhøyde! Anonymkode: 3fcac...cc6 Du kan ikke komme med en så bastant påstand, uten å vise til ulike tråder. Er du litt over alt på forumets underkategorier, så ser du at i 99 % av trådene så får folk i forhold til sine påstander og sin problemstilling. Svar som bryter med forumets regler skal rapporteres, og blir som oftest fjernet. Unntaket er underforum der det ikke er fast moderator. Men det er en grunn til at folk svarer som de gjør. Grunnen kan en ofte se i hva som tidligere har blitt skrevet i tråden, eller om det er en bruker med evne til å irritere steiner på seg gang etter gang i ulike tråder. Noen utmerker seg nemlig enten med gjentagende og sære skrivefeil, gjentagende meninger eller en lett gjenkjennelig profil. Husk at det er frivillig å oppholde seg på KG. Trives du ikke så får du holde deg unna. (Husk og at det kan være lurt å ta seg et glass kaldt isvann og kanskje gjøre litt annet før en trykker send inn svar. Anonymkode: 18d51...167 4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #14 Skrevet 25. mars 2017 Jeg vet ikke, men de er sykt patetiske, og noen er onde. Jeg skal ærlig innrømme at jeg kan bli mektig frustrert over noen og selv komme med personangrep. Klarer ikke å styre meg noen ganger. Kan ikke disse onde og patetiske krypene bare pelle seg vekk Anonymkode: 52d69...c3f 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #15 Skrevet 25. mars 2017 Hvorfor kan ikke bare alle overse trollene, så vil de forsvinne til slutt. Anonymkode: 22394...522
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #16 Skrevet 25. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor kan ikke bare alle overse trollene, så vil de forsvinne til slutt. Anonymkode: 22394...522 Hvorfor trolle til å begynne med. Anonymkode: 52d69...c3f 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #17 Skrevet 25. mars 2017 Fordi mennesker er vemmelige. Enten med vilje eller på grunn av ignoranse og naivitet. Anonymkode: 5b8cd...669 3
EvaLena Skrevet 25. mars 2017 #18 Skrevet 25. mars 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Velkommen til internettet. Første gang du er pålogget? Anonymkode: c89d6...065 LOL 3
tussi84 Skrevet 25. mars 2017 #19 Skrevet 25. mars 2017 Noen mennesker mangler empati. De har ikke evnen til å sette seg inn i et annet sitt menneske sin situasjon. Det er helt greit å ha sin egen mening om en sak. Man kan også mene at ts som skriver innlegget må jo være helt dum. Men de som skriker ut om det er de som mangler sosiale antenner. De fleste av oss holder kjeft. Det er enkelt å slenge med leppa her fordi du kan være anonym. Det blir som regel få eller ingen konsekvenser for deg. Du kan skjule deg bak anonym hvis du ikke ønsker å svare med brukernavnet i en tråd. 9
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #20 Skrevet 25. mars 2017 3 minutter siden, tussi84 skrev: Noen mennesker mangler empati. De har ikke evnen til å sette seg inn i et annet sitt menneske sin situasjon. Det stemmer ikke. Man kan sette seg inn i en situasjon og derfor forstå hvorfor en TS er komplett idiot. Om man har empati eller ei bestemmer ikke hvor snill man er med noen. Man kan være empatisk og velge å være kjip mot andre mennesker på tross av det. Anonymkode: 5b8cd...669 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå