AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #1 Skrevet 25. mars 2017 Jeg har for vane å si unnskyld for alt. Uansett situasjon, så klarer jeg på en eller annen måte å si unnskyld helt automatisk. Vanligvis pleier jo ikke det å si unnskyld være negativt, men jeg føler jeg unnskylder for alt og ingenting i overkant mye. Problemer er at jeg sier det helt automatisk og ikke rekker å stoppe meg selv. Merker jeg blir irritert på meg selv, for ofte har jeg ikke gjort noe galt en gang... Er det flere som er slik? Anonymkode: 56677...a6c
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #2 Skrevet 25. mars 2017 Jepp, jeg er slik du beskriver. Jeg har fått det kommentert av andre mennesker temmelig ofte også, men det er en uvane jeg ikke klarer å legge fra meg. Anonymkode: 36c9b...d1f
Gjest Froning Skrevet 25. mars 2017 #3 Skrevet 25. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har for vane å si unnskyld for alt. Uansett situasjon, så klarer jeg på en eller annen måte å si unnskyld helt automatisk. Vanligvis pleier jo ikke det å si unnskyld være negativt, men jeg føler jeg unnskylder for alt og ingenting i overkant mye. Problemer er at jeg sier det helt automatisk og ikke rekker å stoppe meg selv. Merker jeg blir irritert på meg selv, for ofte har jeg ikke gjort noe galt en gang... Er det flere som er slik? Anonymkode: 56677...a6c Det er en uvane. Hvis du vil endre på den må du vær ekstra oppmerksom på den en periode.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #4 Skrevet 25. mars 2017 Ja, men er ikke det helt vanlig da? Hvis man skal forbi noen så sier jeg unnskyld, ja, i sånne settinger. Det er jo helt normalt. Kanskje du ikke skal skumpe borti folk, så slipper du å unnskylde deg? He he. Anonymkode: 5f402...359
TraceBuster Skrevet 25. mars 2017 #5 Skrevet 25. mars 2017 Hvis du er klar over det selv kan du kanskje prøve å si det mindre? Synes ikke det er nødvendig å unnskylde seg for alt mulig blant venner.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #6 Skrevet 25. mars 2017 Du må da begynne å trene deg på å ikke tro at alt er ditt ansvar, alt er heller ikke din skyld, og derfor ikke noe du skal unnskylde. Motstykket er dem som takker, for alt, i tide og utide, og enda verre dem som må ha siste ordet og må takke igjen for at noen har kommentert deres takk. Anonymkode: 8fca6...ff4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #7 Skrevet 25. mars 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må da begynne å trene deg på å ikke tro at alt er ditt ansvar, alt er heller ikke din skyld, og derfor ikke noe du skal unnskylde. Motstykket er dem som takker, for alt, i tide og utide, og enda verre dem som må ha siste ordet og må takke igjen for at noen har kommentert deres takk. Anonymkode: 8fca6...ff4 Ja!!!! Med noen blir det så mye at jeg kan bli irritert. Anonymkode: 4ea4b...619
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå