Gjest Slikker Skrevet 16. desember 2004 #22 Skrevet 16. desember 2004 Du trenger egentlig ikke sin noe du kan bare holde handa hans og klemme når det er deilig. Og bare si til han at når det er godt at han skal holde same tempo ikke øke farten. Guter åleier å øke farten når det er god i hvert fall gjør jeg.
Gjest *Fiona* Skrevet 17. desember 2004 #23 Skrevet 17. desember 2004 Ja... men så kommer det så an på om han bruker tungen mykt eller hardt da. Noen spisser tungen for å gjøre den hardest mulig, det synes ikke jeg noe om, det blir for følsomt. Tungen må være myk men med LITT motstand, og det er bedre når bevegelsene er jevne enn når de er raske. Hvis han endrer rytme når jeg har begynt å komme, stopper alt opp, det er best om han klarer å beholde rytmen, kanskje bare presse litt ekstra. Puh... å skrive dette anonymt er ikke noe pes... å SI det mens det pågår derimot :oops:
Superlammet Skrevet 17. desember 2004 #24 Skrevet 17. desember 2004 Jeg tror du kommer til å klare deg fint jeg *fi*.. Ikke bekymre deg, men la han prøve seg frem til naturlig.. Tenk om han blir den kongen? Jeg husker iallefall at jeg ikke fikk noe hjelp, men prøvde meg frem helt til jeg fant teknikker som fungerte!
Gjest Mann 28 Skrevet 17. desember 2004 #25 Skrevet 17. desember 2004 Puh... å skrive dette anonymt er ikke noe pes... å SI det mens det pågår derimot :oops:Nå må lille frøken Fi roe seg ned.... dette kommer til å gå så bra skal du se. Får du det ikke til, så sier du bare at du er overbevist om at han er i stand til å finne ut selv hva du liker, at han bare kan prøve seg frem. Så sprer du bena og nyter hans behandling, og etterpå kommer du hit og forteller at det var jo bare deilig og ikke noe å engste seg for
Gjest *Fiona* Skrevet 17. desember 2004 #26 Skrevet 17. desember 2004 *sukk* Ingen bilder i hodet takk... fyren skal være borte i tre uker :o Han ringte meg idag *Fi er heeeelt upåvirket* og det blir verre enn jeg trodde å late som jeg skal droppe dette *oppgitt* Men - så kan jeg se det slik - her har jeg et opplæringsansvar. Noen har bedt meg om hjelp - og jeg er jo forpliktet som medmenneske til å bidra til den jevne folkeopplysning ikke sant?? Sånn i forskningens navn, helt uegoistisk selvsagt.
Gjest Mann 28 Skrevet 17. desember 2004 #27 Skrevet 17. desember 2004 *visker-bort-bildet-Fi-fikk-i-hodet-sitt* Uansett hvor flaut du syns det måtte være å forklare han hvordan du vil at han skal slikke deg, så har jeg stoooor tro på at du klarer dette. Kanskje det kan være en ide å sørge for at lyset er slukket og det er mørkt i rommet? Så føler du kanskje ikke at han stirrer deg rett i godsakene, og ikke trenger han å se at du eventuelt rødmer mens du forklarer hva du ønsker at han skal gjøre? Vet ikke om dette hjalp særlig men
Gjest *Fiona* Skrevet 17. desember 2004 #28 Skrevet 17. desember 2004 NEI! Kan du slutte å si GODSAKER??? Det er altså så... HUFF! Vi har det stort sett nesten mørkt - han har panorama vindu, så han drar fra gardinene for at månen og stjernene lyser inn på oss... *fiker til meg selv for å ikke gli inn i tåpelige fjortisdagdrømmer*
Gjest Mann 28 Skrevet 17. desember 2004 #29 Skrevet 17. desember 2004 Jammen *sukk* det er jo ********!!! nå holdt jeg på å si det igjen :-? Vi har det stort sett nesten mørkt - han har panorama vindu, så han drar fra gardinene for at månen og stjernene lyser inn på oss... *fiker til meg selv for å ikke gli inn i tåpelige fjortisdagdrømmer*Finnes bladet "romatikk" enda? Tror du hadde fått skribentrollen der ganske så fort Altså, jeg vet snart ikke hva jeg skal foreslå for at du skal få fortalt hvordan du vil at han skal gjøre det jeg. Tenkte å forslå at han jo kanskje kunne droppe hele griea.... men regner med at akkurat DET er helt uaktuelt
Gjest *Fiona* Skrevet 17. desember 2004 #30 Skrevet 17. desember 2004 Sant å si... så har jeg vært inne på tanken. Det hadde jeg aldri trodd - det har vært SÅ viktig for meg alltid. Til jeg oppdaget hva som kan gjøres ellers Tydeligvis type avhengig. Han sa at grunnen til at han ikke var så dreven, følte han, var at han ikke hadde syntes det var ålreit å gjøre på hvem som helst... men han ville åpenbart gjøre det nå :o Så jeg antar jeg kan føle meg LITT spesiell Du burde sant å si skrive selv. Skrevet erotisk novelle noen gang...?
Gjest Mann 28 Skrevet 17. desember 2004 #31 Skrevet 17. desember 2004 men han ville åpenbart gjøre det nå :o Så jeg antar jeg kan føle meg LITT spesiell Ikke for å være frekk altså... men det er nok på tide at du innser det ja Du burde sant å si skrive selv. Skrevet erotisk novelle noen gang...? :o Jeg kan jo ikke stave rett eller ordlegge meg i det hele tatt... også skal jeg i tillegg skrive noe erotisk? Skjønner jo at du er høy på noe om dagen
Gjest *Fiona* Skrevet 17. desember 2004 #32 Skrevet 17. desember 2004 Du har i alle fall skrevet minst tre innlegg her inne hvor jeg omtrent har trengt en tredve sekunders på toalettet etterpå så JO, du kan uten tvil ordlegge deg... Du vet de betaler for slike tjenester???
Gjest Mann 28 Skrevet 17. desember 2004 #33 Skrevet 17. desember 2004 Jammen, omtrent ække godt nok når det gjelder en novelle i et erotisk blad vel..... da må det gå hele veien hjem Får man penger for sånt? Trodde det var ære bare å få det på trykk jeg da... hvor mye cash er'e snakk om a?
Gjest *Fiona* Skrevet 17. desember 2004 #34 Skrevet 17. desember 2004 Vet ikke. Men Vi Menn hadde en novellekonkurranse for noen år siden, premien var 15000 kroner... jeg prøvde meg , men det ble liksom ikke helt bra... ble liksom litt distrahert underveis så jeg sendte det ikke inn.
Gjest Mann 28 Skrevet 17. desember 2004 #35 Skrevet 17. desember 2004 det gjelder å holde fokus ja man må kutte forbindelsen mellom hjernen og resten av kroppen liksom :-? Men 15000 laken???? Da er det jo verde et forsøk. Når har dem neste konkurranse a?
Gjest *Fiona* Skrevet 17. desember 2004 #36 Skrevet 17. desember 2004 Nå er ikke jeg redaktør i Vi Menn. Noe som sikkert kunne vært morsomt. Men ring og hør da vel. Eller bare skriv og send inn - de betaler i hvert fall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå