Gå til innhold

Han vil ha instruksjoner...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså... truffet en elsker, og det er toppers. På alle måter. Han har ikke slikket meg enda, men til min egen store overraskelse har jeg ikke savnet det heller. Så da jeg kom på det, tenkte jeg kanskje han lar være fordi han ikke liker det, så jeg har bare tenkt at det gjør ikke noe, alt det andre er så digg så det får bare være.

Så tok han det opp selv - sa selv at han ikke har helt visst hvordan - at han ikke gjør det med hvem som helst og ikke har gjort det så mye... bare med de faste kjærestene sine. Så han var redd han var komplett udugelig, og ville gjerne jeg skulle vise ham det neste gang vi møttes :ler:

Jeg synes han er søt da - men poenget er, jeg er VERDENS mest sjenerte når det gjelder å sette ord på sånt. Ikke vet jeg helt hva jeg liker heller, egentlig, i hvert fall ikke når jeg skal sette ord på det.

Huff :oops: Også tenker jeg plutselig, tenk om han virkelig ER helt udugelig, hvordan formidle DET da?? (har mine tvil om at noen som er så ekstremt god på alle andre måter er udugelig på noe, men man vet jo aldri).

Hva/ hvordan...?

Han er yngre enn meg da, og tror visst jeg kan alt... enda jeg vitterlig har lært masse av ham allerede :oops: Trives liksom ikke helt i rollen som lærer her altså... Noen som har vært borti noe sånt? Ikke tråkke på noen tær og sånt? Koder så jeg slipper å SI noe som helst?? :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Hvorfor ikke bare sette i gang?

Åh ja, det var godt... litt høyere opp... Der ja, der.... Fortsett sånn....

Du skjønner bildet? :sjarmor:

Skrevet

Enig med grønska! Du behøver ikke sitte med pekestokk og fortelle hva de forskjellige stedene kalles, og hvilken effekt det har! Bare si høyre, venstre, opp, ned, fortere, saktere osv.. ;)

Skrevet
men poenget er, jeg er VERDENS mest sjenerte når det gjelder å sette ord på sånt. Ikke vet jeg helt hva jeg liker heller, egentlig, i hvert fall ikke når jeg skal sette ord på det.

Yeah!!!! Give me a break!!! Ser ut som omdu er i stand til å sette ord på det meste du Fi :ler:

Les et par av svarene du gav under tråden: "Hvordan bli en utholdende fittesleiker?" *grusom-tittel-smiley* http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...er=asc&start=15

så vet du nok hvordan du liker det :wink:

Så når han spør selv og vil vite hvordan du vil ha det, ja da er det jo bare å formidle dette.... skulle du rødme litt og være sjenert, så vedder jeg gangske mye på at han syns det er sjarmerende og du ekstra søt :wink:

Skrevet

Be han gjøre to og to ting/måter å gjøre det på etter hverandre og spørre deg hvilken du likte best. På den måten kan man finne ut masse....

Gjest ik innl *Fiona*
Skrevet

Det der med to og to ting var jammen lurt - det har jeg aldri tenkt på! Genialt enkelt - ganske enkelt genialt - å sammenlikne sånn.

He-he, Mann 28, nå rødmer jeg... Men du skjønner, det er så enkelt når det gjelder ANDRE vet du, når man liksom skal gi råd, for da trer man liksom litt på utsiden av seg selv og bare formidler, det blir jo så upersonlig. Mens han skal da ligge der :oops: og så skal jeg :oops: og liksom :oops:

Puh... det blir liksom litt annerledes :oops:

Gjest GreenSky
Skrevet
Be han gjøre to og to ting/måter å gjøre det på etter hverandre og spørre deg hvilken du likte best. På den måten kan man finne ut masse....

Det blir for teknisk, synes jeg, og da blir fyren kanskje stressa, også. Bedre å bare nyte hverandre enn å tenke teknikk.

Skrevet

Learning by doing is the best way to learn! :sjarmor:

Gjest GreenSky
Skrevet
Learning by doing is the best way to learn! :sjarmor:

Oh yes! :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg foreslår en powerpoint presentasjon!

Hilsen en som skirver en jobbpresentasjon i powerpoint akkurat nå, og som heller kunne tenke seg noe annet å skrive...

Skrevet

:hoho:

Ypperlig - han har skikkelig sånn laptop og multimedia greier stående på pulten; jeg tar et web cam og tar en forelesning :ler:

Jeg vet ikke jeg asså... om det var noe for meg... jeg hadde forlatt rommet og hvisket gjennom nøkkelhullet for å slippe å være der :ler: *Fi hvisker: så tar du den dit... nei, DIT... ja, og så litt dit... på den høyre grafen ja, fint*

Vi avslutter med en multiple choice :o

Learning by doing ja... får sette i gang et lite prosjekt i forskningens navn...

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva med å invitere en venninne og du viser på henne...

Skrevet

:o

Spenstig forslag.

Nei, han er ikke interessert. Han har samme "fokus" som meg ifm sex; dvs veldig avhengig av mental kommunikasjon, sånn personfokusert kontakt og utveksling av tenker/følelser, så det ville blitt litt rotete i den settingen... Og siden det er MEG vi skal vise på, må jeg jo først lære opp HENNE, så HUN kan vise HAM...?

Regner med det ikke var et alvorlig forslag...

Skrevet

Hehe, det var et spenstig forslag ja :ler:

Og siden det er MEG vi skal vise på, må jeg jo først lære opp HENNE, så HUN kan vise HAM...?

Regner med det ikke var et alvorlig forslag...

Men, egentlig ikke så dumt da Fi, for da får du kos 2 ganger.... først av henne, og så av han når hun viser han :ler:

Fin julegave det :sjarmor:

Skrevet

:sikle:

:ler:

Ja, når du sier det så er jo Lovrboy borte i jula, hva om jeg lærer opp en jente i juleferien og overrasker ham når han kommer hjem?? :ler:

Nei, tror faktisk ikke han ville synes noe om det, han er ganske intens.

Og først må JEG venne meg til tanken på å rote med en jente, og enda så sexy jeg synes jentesex er i DRØMME, så er jeg høyst usikker på om det er en av de fantasiene jeg ville ha klart å leve ut i praksis.

Nei, jeg skal øve masse selv jeg :sjarmor: og venne meg til tanken på å si det.

Du skal høre ham når jeg har sugd ham... han forklarer i detalj hva som var digg og hva han liker med det. Så jeg har litt å leve opp til... Sjenert fyr :o

Skrevet

Pass bare på at du ikke tenker over dette og øver under julemiddagen..... "så slikker du lett med tungen litt opp og ned i sprekken, før du tar og lar tungen sirklere litt rundt klitoris, før du suger den inn i munnen"....

Da tipper jeg juelribba blir hard kost å svelge for et par stykker rundt bordet

:hoho:

Skrevet

Oj, våt!

Ehm, hvor var jeg. Jo, verbal kommunikasjon. Jah, særlig jeg kommer på DET nivået på en uke...

Kan jeg skrive ut dine innlegg?? :sjarmor:

Vel, jeg er ikke så skrekkelig redd for det, men jeg ser for meg at han setter i gang en spørre konkurranse på sitt drevne verbale vis, hvorpå jeg ender opp som en sjenert lamslått rødmende haug som ikke får sagt et ord... tøøøøøft.... not.

Å, faderullan, vet du hva jeg kom på nå? Hvis han liker å bli kjærtegnet på brystvortene kan jeg demonstrere heller på en av dem... Tror du det funker? Liker gutter det??

Hadde sluppet å se et ord :sjarmor::ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Oj, våt!

Ehm, hvor var jeg. Jo, verbal kommunikasjon. Jah, særlig jeg kommer på DET nivået på en uke...

Kan jeg skrive ut dine innlegg?? :sjarmor:

Vel, jeg er ikke så skrekkelig redd for det, men jeg ser for meg at han setter i gang en spørre konkurranse på sitt drevne verbale vis, hvorpå jeg ender opp som en sjenert lamslått rødmende haug som ikke får sagt et ord... tøøøøøft.... not.

Å, faderullan, vet du hva jeg kom på nå? Hvis han liker å bli kjærtegnet på brystvortene kan jeg demonstrere heller på en av dem... Tror du det funker? Liker gutter det??

Hadde sluppet å se et ord :sjarmor::ler:

Sender tørkepapir på mail til Fi :ler:

Kan sende han et brev jeg vettø, med forslag på hva han kan prøve, så slipper du å si noe som helst.... bortsett fra å gi bekreftende "godlyder" om noe av det faller i smak :ler:

Det er no mange gutter som ville ha satt pris på å få stimulert brystvortene ja.... men nå er det ikke de han lurer på da Fi.... han vil vite hvordan du liker det der nede og etter hvordan du beskriver han, så vil han neppe nøye seg med andre utførelser :wink:

Skrevet

duh... ikke mange GJESTER som skriver som deg vøttø

Mulig jeg ikke var klar nok - jeg mente å bruke hans brystvorte som dummy på min kl... , ikke sant, så han fatter poenget. S kan jeg ha det gøy samtidig som jeg slipper å si et ord. *håper*

Nei...? Dårlig idé?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...