Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid brukte du/dere på å bli gravid med nestemann? Vi prøver på nr tre nå, og med de to første ble jeg gravid i første prøveperiode. Nå er jeg i prøveperiode 2, og syns det er rart det ikke satt med en gang nå også :( 

Anonymkode: c0109...be9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang tid brukte du/dere på å bli gravid med nestemann? Vi prøver på nr tre nå, og med de to første ble jeg gravid i første prøveperiode. Nå er jeg i prøveperiode 2, og syns det er rart det ikke satt med en gang nå også :( 

Anonymkode: c0109...be9

Hvorfor i all verden synes du det er rart? 

Selv om "alt klaffer" og alt er i orden med begge, så er det bare 25 % sjanse pr prøveperiode 

Anonymkode: 54050...326

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kjente dette er sååå peovoserende å lese. Må være nettroll?? Du har to barn fra før også.... Jeg har ingen barn og begynner ned prøveperiode nr 21.. Eller 22... Har sluttet å telle... Stakkars deg. Buhu

Anonymkode: f5320...42c

• Liker 6
Skrevet

Ikke stress med og bli gravid helller slapp av

Skrevet

Vel, har forsøkt på første i ca 8-9 år, og har enda ikke klaffet. For all del, er klar over at det ordner seg tidligere enn det for de fleste, men å klage på at tredje mann ikke klaffet på første forsøk er rett og slett bare, nei har egentlig ikke ord for det en gang!!

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, lokmeister2016 skrev:

Ikke stress med og bli gravid helller slapp av

Og du må jo bare lese deg opp litt før du gir råd! (Ikke bitter i det hele tatt, men dette er kunnskapsløst!!)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er en prøveperiode?

Anonymkode: d962d...cbf

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er en prøveperiode?

Anonymkode: d962d...cbf

én menstruasjonsyklus der en prøver bli gravid. 1 mnd= 1. prøveperiode/1PP, ts har bare prøvd bli gravid i 2 mnd altså..

Anonymkode: 4d3f8...602

AnonymBruker
Skrevet

Du sutrer fordi det ikke klaffet på første forsøk med nr 3? 

Anonymkode: 15bf9...80e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Viss du allerede har 2 barn fra før av regner jeg med at du er oppført i årene! Fertiliteten går gradvis ned med årene, ikke sikkert at det er meningen at du skal få et til barn:)

Men om du vil høre en solskinnshistorie, så tok det 1,5 år for min mor å bli gravid med den siste lillesøsteren min. Hun hadde hatt endometriose før dette, og blitt operert for dette.

Jeg tror nok du er nødt til å prøve lengere enn bare 2 ganger:)

Anonymkode: 5d7a9...3db

Gjest TrailerEnka
Skrevet (endret)

.......

Endret av TrailerEnka
AnonymBruker
Skrevet

Brukte 11 pp på første barn. Det andre satt overraskende etter bare 5 pp.

Anonymkode: 145d7...c02

AnonymBruker
Skrevet

Er i pp 30 på første, så ja...... nei... lykke til da.... vis takknemlighet for de 2 du har... og etter pp 12 så kan du jo be om utredning. 

Anonymkode: 0084a...aaa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...