AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #1 Skrevet 25. mars 2017 Hvis du hadde vunnet 20 mill i lotto, hvem ville du sagt det til, hvem ville du unnlatt å si det til, og hvorfor? Og hva ville du brukt pengene på? Anonymkode: 67ed8...14c 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #2 Skrevet 25. mars 2017 1. Ingen 2. Alle 3. Flytte til USA Anonymkode: 6fc80...203 3
Gjest Belle âme Skrevet 25. mars 2017 #3 Skrevet 25. mars 2017 1. Mine næraste. 2. Ingen andre 3. Sparing, reise på ferie med familie&venner, gitt til organisasjoner.
GammelKaktus Skrevet 25. mars 2017 #4 Skrevet 25. mars 2017 - Hadde ikke sagt det til noen, har unnet ut at økonomi er best å holde for seg selv. Med en gang man har penger så tar folk det som en selvfølge at man skal spandere, liker ikke det der. - Ville brukt pengene på hus, ferie og sparing. Lagt av iallfall 10 millioner til sønnen min, så kunne han fått litt ekstra opp gjennom årene når han skal etablere seg. 4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #5 Skrevet 25. mars 2017 1. Alle 2. Ingen 3. Damer, sprit og gambling. Anonymkode: 6cedb...885 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #6 Skrevet 25. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du hadde vunnet 20 mill i lotto, hvem ville du sagt det til, hvem ville du unnlatt å si det til, og hvorfor? Og hva ville du brukt pengene på? Anonymkode: 67ed8...14c Mine 3 nærmeste venner Min familie, men om mulig hadde jeg anonymt betalt ned all gjelden deres. Hus, bil, reising. Jeg er så fornuftig det er kjedelig:P Anonymkode: 90352...3ea 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #7 Skrevet 25. mars 2017 Ville sagt det til mamma, pappa og kjærsten. Ville ikke sagt det til fler, da jeg mistenker folk hadde blitt veldig "gode venner" for å tigge om penger eller få ting spandert. + at det sikkert hadde begynt å florere rykter om meg og min økonomi. Hadde brukt det på leilihget. Ganske mye av det. Og jeg hadde reist mer, og reist mer luksuriøst. Ellers har jeg det jeg trenger, så hadde ikke trengt å kjøpe noe mer. Anonymkode: 0caa5...4f2 1
Frk.K Skrevet 25. mars 2017 #8 Skrevet 25. mars 2017 Ingen. Hadde gjort som over, betalt ned gjelden til min mor, å egentlig bare sagt at jeg hadde litt ekstra. Betalt ned gjeld, kjøpt hus, reist, spart resten.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #9 Skrevet 25. mars 2017 Hadde ikke sagt det til en sjel. Hadde kjøpt meg en liten leilighet, og investert resten slik at pengene kunne vokse/gi trygg passiv inntekt i fremtiden. Anonymkode: cd923...f9f 1
Gjest O.G. Skrevet 25. mars 2017 #10 Skrevet 25. mars 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du hadde vunnet 20 mill i lotto, hvem ville du sagt det til, hvem ville du unnlatt å si det til, og hvorfor? Og hva ville du brukt pengene på? Anonymkode: 67ed8...14c Ikke sagt en skit til noen, kjøpt en leilighet og bil og ellers bare levd som før.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #11 Skrevet 25. mars 2017 Hadde sagt det til foreldrene mine og lillebror. Hadde unnlatt å si noe til eksen. Hadde investert i bolig til meg og vesla. Gitt noe til foreldrene mine som takk for all hjelp de siste årene. Spandert tur på lillebror. Satt en god slump på sperret konto til vesla. Og ikke minst spandert hotellweekend på meg og mine beste venninner som har støttet meg gjennom MYE dritt. Anonymkode: 44d7f...0eb 4
Måbarefåsiat... Skrevet 25. mars 2017 #12 Skrevet 25. mars 2017 Familien hadde fått vite det, og sikkert noen nære venner. Hadde brukt det til å betale ned huset, kjøpt ny bil, satt av til ungen, kanskje kjøpt en leilighet som han kunne fått senere. Og en lang og velfortjent ferie. Hadde ikke brukt dte på "ting" som klær og stæsj til huset. Kanskje en ny veske bare. Og så trenger jeg nye sko til jobben. Som jeg i og for seg hadde kvittet meg med. (jobben altså) 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #13 Skrevet 25. mars 2017 Jeg hadde nok sagt til de fleste, at jeg hadde vunnet. Men ikke hvor mye. For folk hadde jo lurt på, hvorfor jeg plutselig hadde fått fin leilighet, bil og dyre reiser. Siden jeg går på laveste sats AAP. Jeg hadde kjøpt leilighet, bil, satt av penger til barna mine, reist, brukt penger på behandling og spart resten. Anonymkode: 02b9d...336 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #14 Skrevet 25. mars 2017 Muligens hadde jeg sagt det til min tante, som jeg har et veldig nært forhold til. Hun hadde holdt kjeft om det. Jeg ville investert i noen utleieleiligheter slik at jeg kunne ha en stabil inntekt. Jeg hadde tatt laseroperasjon på øynene, fjernet noen tatoveringer og muligens operert nesen. Om jeg ikke bodde i Oslo ville jeg nok kjøpt en bil, men her trenger jeg det så sjelden, så da kan jeg heller leie en snasen bil de gangene det er nødvendig. Og så hadde jeg blitt student igjen og fullført utdannelsen som jeg måtte avbryte på grunn av dårlig økonomi for noen år siden. Anonymkode: e52b2...029 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #15 Skrevet 25. mars 2017 1. hadde sagt det til familie, men bare nærmeste ikke hele slekta det føles unødvendig. 2 hadde ikke sagt noe til noen andre tror jeg, for jeg liker ting som de er. men har noen jeg nok ville hjulpet litt. 3. ny større bolig, da hadde jeg fått rekkehuset jeg drømmer om men ikke har mulighet til å kjøpe, trampoline i hagen til barnet, investert en god del av pengene (godt over halvparten) for å se om man kan sikre barnet og min fremtid, hatt penger til ferier og litt ekstra som vi ikke har mulighet for nå. Vi har det egentlig bra som vi har det, men greit med litt bedre økonomi så ville egentlig fortsatt ganske likt som i dag med noen få oppjusteringer men ingenting ekstremt. Gått ned til 80% stilling eller 50% med et master studie i tillegg kanskje. det hadde vært en drøm som gikk oppfyllelse. sånn som ting er nå må jeg ta master ved siden av 100% stilling, så det må vente til barnet er eldre og mer selvstendig. rett og slett levd med mer ro for fremtiden. Anonymkode: 0864f...277
Gjest GulSol Skrevet 25. mars 2017 #16 Skrevet 25. mars 2017 1. Mine nærmeste 2. Resten av verden 3. Kjøpt hus og dratt på ferie
Gjest Linaria Skrevet 25. mars 2017 #17 Skrevet 25. mars 2017 (endret) Betalt ned alt studielån, kjøpt en leilighet i Edinburgh, og reist utrolig mye. Også hadde jeg kjøpt en fin Martin-gitar til kjæresten min. Hadde sagt det til nærmeste familie. De ville aldri bedt om noe som helst. Nå spiller jeg aldri lotto eller noen ting da, så det er lite sannsynlig Endret 25. mars 2017 av Linaria
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #18 Skrevet 25. mars 2017 Hadde sagt det til 2 av mine søsken og en av foreldrene mine. De andre er alkoholikere og hadde aldri sluttet å mase etter penger så der hadde jeg ikke sagt noe. Hadde kjøpt hus og sikkert oppgradert bilen til en med bedre plass til alle. Hadde gitt bort en del til de jeg syns trenger det. Og eksen min skulle fått 10% siden vi har en avtale om det. Resten hadde blitt satt på konto til de trengs, enten av meg, barna eller andre. Anonymkode: b7af1...1f8
Hermine Grang Skrevet 25. mars 2017 #19 Skrevet 25. mars 2017 Jeg hadde sagt det til mine nærmeste. De ville jo uansett merket det om jeg fikk råd til et gigantisk hus. I tillegg ville jeg delt litt med mine søsken slik at de også fikk hjelp på boligmarkedet. Hadde ikke delt med foreldrene mine for de har nok penger på bok til å merke forskjell på om de får en million ekstra. I tillegg hadde de uansett ønsket at mine søsken fikk pengene i stedet for dem.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #20 Skrevet 25. mars 2017 Ville ikke sagt det til noen, men ville gått av med pensjon. Så da måtte jeg vel funnet på en dekkhistorie som startet eget firma, jobber hjemmefra eller noe sånt. Anonymkode: 01a86...816
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå