Gå til innhold

Livmor på tuppa og skyggestrek på utgått test

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Det har seg slik at syklusen min har vært litt på tuppa etter at jeg utsatte mensen i november (jeg bruker Loette), blant annet dukket mensen opp en uke for tidlig sist måned. Mensen startet nå sist for 19 dager siden (+/-), og det er rundt 14 dager til den kommer neste gang, med mindre den melder sin ankomst for tidlig igjen. Nå er jeg en uke inn på nytt brett, og har sinnsyke murringer i magen, vondt i korsryggen, stikking, oppblåst og vanvittig trøtt og hodepine den siste tiden, samt humørsvininger som bare pokker. På onsdag hadde jeg så mye utflod at jeg nesten trodde jeg hadde tisset på meg. I tillegg er både trøtt og hodepine ulikt meg, selv før og under mensen. Ettersom dette har vart en god stund nå, selv etter mensen, tok jeg en test på mandag som var gått ut på dato, og igjen i dag.  Jeg kjøpte mange av de da for en stund siden da jeg og min eks brukte den lite smarte prevansjonsmetoden å hoppe av i svingen, og testet i ny og ne bare for å være sikker.  

Testen på mandag var helt hvit, både rett etter og etterpå. Den jeg tok i dag var også hvit, men et par timer etter dukket det opp en svaaak strek. Den er såpass svak at man ser det såvidt med øyet, men mobilkameraet fanger det ikke opp. Testene har forsåvidt gått ut på dato for et halvt år siden, om det har noe å si.

Er det noen som har peil på hva livmora mi driver med? Er det noen som har gått på Loette som har opplevd lignende symptomer så kort tid etter mensen, og så lenge før neste periode? og kan jeg regne med at testen viser negativt, i og med såpass svak strek? I tillegg er puppene så ømme at jeg såvidt orker bh. Kjenner jeg begynner å bli litt lei av dette styret, og jeg håper bare at det ikke er noe hormonkluss og at jeg må bytte prevansjon. Jeg testet mest for å utelukke graviditet, da jeg likevel fant de i baderomshylla. Mest sannsynlig er livmora mi på bærtur, men samtidig er det ikke godt å vite.

Noen som har erfaring med noe av dette?

Anonymkode: 76228...eba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må nok bare se det an og ta en ny test om én uke/to

Anonymkode: 6d4d9...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...