AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #1 Del Skrevet 25. mars 2017 Jeg er en jente på 19 som ble godt kjent med en annen jente på internett på alder med meg for ca 3 uker siden. Hun virka veldig hyggelig i starten og vi fikk en god tone. Da vi snakket om forskjellige temaer, kom vi plutselig inn på dette med utdannelse/jobb. Hun sa at hun leste til eksamen og slikt døgnet rundt og sa hun ønsket å bli kirurg eller lege, og at hun hadde fått gode karakterer på skolen. Jeg sa at hun burde være stolt over seg selv for at hun hadde klart å få så gode karakterer, noe nemlig jeg ikke klarte siden jeg har sterke konsentrasjonsproblemer og slet med utbrenthet etter mange år med mobbing, så klarte ikke å konsentrere meg på skolebenken, uansett vor hardt jeg prøvde. Hun sa plutselig til meg at hun forsto at det kunne være tøft, ''men at det er viktig å få seg en god utdannelse ''. Jeg var enig med henne, og sa at jeg kanskje skulle prøve meg på skolen neste år igjen, men at jeg ikke var 100 % sikker på om jeg hadde energi til dette, og at jeg nok ikke kom til å klare å bli noe høyt utdannet, men kanskje noe midt i mellom. Nå har hun plutselig bare sluttet å svare på meldinger.. Jeg spurte henne i går på en vennlig måte om hva hun drev på med i dag. Hun har sett meldingen men har ikke giddet å svare?! Mange merkelige mennesker der ute.. Anonymkode: ac0d1...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 26. mars 2017 #2 Del Skrevet 26. mars 2017 Du aner jo ikke hvorfor hun ikke har svart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #3 Del Skrevet 27. mars 2017 Det finnes de som dømmer på utdannelse, jobb, nasjonalitet og utseendet. Noen folk er bare sånn. Fordomsfulle. Det er egentlig ikke noe å bry seg om. Anonymkode: 35e3b...d74 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå