Gå til innhold

Folk som dømmer andre for hvilken utdannelse dem har..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er en jente på 19 som ble godt kjent med en annen jente på internett på alder med meg for ca 3 uker siden. Hun virka veldig hyggelig i starten og vi fikk en god tone. Da vi snakket om forskjellige temaer, kom vi plutselig inn på dette med utdannelse/jobb. Hun sa at hun leste til eksamen og slikt døgnet rundt og sa hun ønsket å bli kirurg eller lege, og at hun hadde fått gode karakterer på skolen. Jeg sa at hun burde være stolt over seg selv for at hun hadde klart å få så gode karakterer, noe nemlig jeg ikke klarte siden jeg har sterke konsentrasjonsproblemer og slet med utbrenthet etter mange år med mobbing, så klarte ikke å konsentrere meg på skolebenken, uansett vor hardt jeg prøvde. Hun sa plutselig til meg at hun forsto at det kunne være tøft, ''men at det er viktig å få seg en god utdannelse ''. Jeg var enig med henne, og sa at jeg kanskje skulle prøve meg på skolen neste år igjen, men at jeg ikke var 100 % sikker på om jeg hadde energi til dette, og at jeg nok ikke kom til å klare å bli noe høyt utdannet, men kanskje noe midt i mellom. 

Nå har hun plutselig bare sluttet å svare på meldinger.. Jeg spurte henne i går på en vennlig måte om hva hun drev på med i dag. Hun har sett meldingen men har ikke giddet å svare?!:roll:

Mange merkelige mennesker der ute..

Anonymkode: ac0d1...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det finnes de som dømmer på utdannelse, jobb, nasjonalitet og utseendet. Noen folk er bare sånn. Fordomsfulle. Det er egentlig ikke noe å bry seg om.

Anonymkode: 35e3b...d74

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...