AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #1 Skrevet 25. mars 2017 Jeg fikk meg en wakeup-call i dag. Har visst at vekten har sneket seg litt oppover ila 20-årene, men SÅ mye!? Det har skjedd så gradvis at jeg ærlig talt ikke har merket det noe særlig. Fra jeg var 24 til nå (29) har vekten krøpet oppover med et par kilo i året. I dag veide jeg meg og vekten viste 75 kg!!!! Jeg er 172 cm høy og har en god del muskler, men likevel. Begynte å bla litt i gamle bilder og så på sommeren for 4 år siden. Da var jeg skikkelig flott, og vekten var 64 kg. Jeg har nok mer muskler nå, og løfter mer i alle øvelser, men 10 kg for h*lvete!? Jeg har trent styrke ca annenhver dag siden starten av 20 årene, så musklene er der, men det har tydeligvis komt mye fett utpå. Jeg er så utrolig skuffet over meg sev. Begynte å gråte da jeg så bildene fra sommeren 2013. Jeg har kraftige skuldre og stor rumpe, så har unnskyldt at klærne begynte å bli trange med det. Grunnen er jo åpenbar; jeg spiser for mye og for mye godteri. Har liksom trodd jeg kunne surfe på den gode forbrenningen min for alltid... Andre som har opplevd noe lignende? Greide dere komme tilbake til formen dere hadde, eller er løpet kjørt? Anonymkode: ff468...36f
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #2 Skrevet 25. mars 2017 Velkommen i klubben Jeg var slank og flott helt til jeg passerte 35. Spiste akkurat det jeg ønsket og la ikke på meg. Men det kom til meg også. Plutselig snek den ene kg etter den andre seg på, og vips så var jeg overvektig og måtte passe på inntaket. Og det er jo så trøttsomt. Tidligere spise jeg mye mer mat, og mye mer kalorier enn nå, men la ikke på meg. Så noe har skjedd med forbrenningen, det er helt klart. Anonymkode: 109e1...2d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå