Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan dere poste informasjon om priser, varer og hvilke butikker, dersom dere kommer over priskrigvarer i ukene før påske?

Anonymkode: 77f92...4bc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror stjernebacon og nugatti er på vei nedover i pris. I hvert fall var stjernebacon kr ca 22 for et par uker siden, nå kr 18,70 på både Rema og Kiwi. Nugatti var kr ca 22 , nå kr 19,70 på Rema og Kiwi. Regner med at typiske påskevarer går nedover i de kommende to ukene : appelsiner, gul brus, sjokolade, bacon, sjokopålegg, egg. Bare å følge med. Slik er Æ-appen veldig grei, ettersom det går an å sammenligne direkte i "handleturer".

• Liker 1
Skrevet

Håper på billig smågodt til å fylle ungenes påskeegg hvertfall! Men tviler på at det blir samme ville tilstander som i fjor til påske. Var jo ganske moderert sist jul selv om en god del ting var priset ned. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, ..... skrev:

Håper på billig smågodt til å fylle ungenes påskeegg hvertfall! Men tviler på at det blir samme ville tilstander som i fjor til påske. Var jo ganske moderert sist jul selv om en god del ting var priset ned. 

Ser Coop Obs her i Bergen har smågodt - 50% neste uke (merkelig prising - kanskje utgangsprisen plutselig blir kr 20 ???? )

Anonymkode: d99ff...676

• Liker 1
Skrevet (endret)

Coop Obs:

store sjokoladeplater 4 for 100 kr.

REMA 1000:

Melkesjokolade 4 for 79 kr.

Endret av Ny Bruker
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Husker ikke før prisen, men la merke til at 8-pk kvikklunsj er på vei ned i pris på rema ihvertfall

Anonymkode: 28c13...30b

• Liker 1
Skrevet

Forrige uke hadde Obs tilbud på kvikk lunsj, 8 pakning til 39,90. Det har de nok denne uken og.🤗

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husker ikke før prisen, men la merke til at 8-pk kvikklunsj er på vei ned i pris på rema ihvertfall

Hva koster den nå? Den gikk opp ganske mye i forbindelse med Æ. 

Anonymkode: 2b9ea...a89

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva koster den nå? Den gikk opp ganske mye i forbindelse med Æ. 

58? Litt usikker, la bare merke til at jeg har sett den minst ti kroner dyrere de siste ukene. På det meste har den vel kostet 70-80? 

Men jeg venter med å kjøpe. Lenge til påske ennå, og den må godt under 50 for å bli billig

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for bidrag alle sammen :blomst:

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

58? Litt usikker, la bare merke til at jeg har sett den minst ti kroner dyrere de siste ukene. På det meste har den vel kostet 70-80? 

Men jeg venter med å kjøpe. Lenge til påske ennå, og den må godt under 50 for å bli billig

Kostet rundt 79 for noen dager siden. Så da går det vel rette veien. Men hvis de kaller det tilbud har jeg opplevd at man ikke får 10% på Æppen. Hvis de bare har priset den ned så kanskje man får rabatt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Smågodtkrigen begynner hos Coop Obs i morgen. 6 ,90 - tror jeg det stod i tilbudavisen. 

Anonymkode: cbfc3...16b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper det blir billig godteri på Kiwi, elsker det godteriet der. Venter med å kjøpe til vi er under 5 tallet :P

Anonymkode: 80f0e...eef

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dytter på denne jeg. :) 

Anonymkode: a0df4...0df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nugatti kostet ca kr 19 på KIWI for noen få dager siden :)

Det er en kraftig reduksjon i prisen, så priskrigen har nok startet :mynona:

Har dere kommet over priskrigvarer de siste dagene? :hoppe:

AnonymBruker
Skrevet

Så akkurat at kartongene med Freia Påskeegg kostet 26,90 på Kiwi nå. Mener de pleier å være dyrere, selv liker jeg dem ikke så er litt usikker på den egentlige prisen.

Anonymkode: feb98...bef

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 3/26/2017 den 23.54, AnonymBruker skrev:

Håper det blir billig godteri på Kiwi, elsker det godteriet der. Venter med å kjøpe til vi er under 5 tallet :P

Anonymkode: 80f0e...eef

Spiller det noen rolle om det koster 6,90 eller 4,90?

Anonymkode: f411b...11d

• Liker 4
Skrevet

Rema sin Siestabrus 1,5 l stod priset til 8.90, men på kvitteringen står det 6,90 :)

• Liker 1
Skrevet

3 kvikk lunsjer for 18,90 :-) 

Skrevet

Noen som vet prisen på smågodt?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...