AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #1 Skrevet 25. mars 2017 Eneste de tenker på er sex. De har jo aldri andre tanker i hodet. Anonymkode: c9dab...3d3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #2 Skrevet 25. mars 2017 Kanskje du er en enkel kvinne som drar alle menn under en kam. Anonymkode: d2d94...8f6 7
JimmyOlsen Skrevet 25. mars 2017 #3 Skrevet 25. mars 2017 Guilty as charged. Alt jeg får gjort om dagen er å lette på trykket de gangene jeg ikke er heldig å få meg noe, og jeg merker at det blir vanskeligere å skaffe meg mitt neste måltid, siden jeg prioriterer sex og onani fremfor jobb, men sånn er det. 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #5 Skrevet 25. mars 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eneste de tenker på er sex. De har jo aldri andre tanker i hodet. Anonymkode: c9dab...3d3 Og hva er galt med det? Med tanke på hvilket kjønn det er som har majoriteten av nobel-priser, så kan det umulig være negativt. Om du lurer fordelingen av priser, så se bildet der er stillingen pr. 2015. Anonymkode: fbed1...b52
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #6 Skrevet 25. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og hva er galt med det? Med tanke på hvilket kjønn det er som har majoriteten av nobel-priser, så kan det umulig være negativt. Om du lurer fordelingen av priser, så se bildet der er stillingen pr. 2015. Anonymkode: fbed1...b52 Viser bare hvor sterk mannsjåvinismen står. Anonymkode: c9dab...3d3 2
Gjest Axl Rose Skrevet 25. mars 2017 #7 Skrevet 25. mars 2017 Hvis jeg aldri hadde hatt andre tanker enn kun sex i hodet. Hvorfor har jeg da tunge dager der jeg er nedfor? Hvordan kan det ha seg at jeg tenker tilbake på oppveksten? Hvorfor er jeg ikke 100% lykkelig når jeg får det jeg vil ha hver dag, nemlig sex?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #8 Skrevet 25. mars 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Viser bare hvor sterk mannsjåvinismen står. Anonymkode: c9dab...3d3 Hvordan trekker du den konklusjonen basert på nobelprisvinnere? Anonymkode: fbed1...b52
Skrotnes Skrevet 25. mars 2017 #9 Skrevet 25. mars 2017 >AnonymBruker som starter tråd >Skriver en provoserende første post Eh, guys. Dette er et troll. Case closed. 1
Gjest Froning Skrevet 25. mars 2017 #10 Skrevet 25. mars 2017 3 minutter siden, Bootyhunter skrev: Hvis jeg aldri hadde hatt andre tanker enn kun sex i hodet. Hvorfor har jeg da tunge dager der jeg er nedfor? Hvordan kan det ha seg at jeg tenker tilbake på oppveksten? Hvorfor er jeg ikke 100% lykkelig når jeg får det jeg vil ha hver dag, nemlig sex? Du har virkelig ikke noe du trenger å bevise for TS 2 minutter siden, Skrotnes skrev: Eh, guys. Dette er et troll. Case closed.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå