AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #1 Skrevet 25. mars 2017 Jeg vet ikke om han har med hunden for økt inntjening, eller om han kanskje til og med bare eier den hunden fordi det er lønnsomt. Virker som at den hunden har resignert. Veldig daff. Har noe å ligge på, og får vært sammen med eieren hele dagen (får kanskje anta at det er positivt), men jeg er veldig skeptisk til at slike mennesker skal ha hund, mtp hundens helse og "velferd". Hva spiser den hunden for eksempel? Er han rusa sammen med hunden? Veterinærbesøk? Hvis man foretok en grundig helsesjekk, hvor sunn og frisk er denne hunden? Da jeg gikk forbi i dag var han i ferd med å rigge seg til med hunden. Hunden var ikke så keen på å legge seg ned, og strittet litt imot. Vet ikke hvor lenge hunden må ligge av gangen. Liten digresjon, men tenkte litt over det. Anonymkode: 68ff0...f5e 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #2 Skrevet 25. mars 2017 Hvorfor slår du ikke bare av en prat med han? Anonymkode: 6f5bf...c5d 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #3 Skrevet 25. mars 2017 Gå bort å snakk med han da vel? De er da ikke farlige. Spør han om hunden. Evt gå på butikken først å kjøp noen bokser med hundemat feks Anonymkode: 34227...81c
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #4 Skrevet 26. mars 2017 På 3/25/2017 den 13.03, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke om han har med hunden for økt inntjening, eller om han kanskje til og med bare eier den hunden fordi det er lønnsomt. Virker som at den hunden har resignert. Veldig daff. Har noe å ligge på, og får vært sammen med eieren hele dagen (får kanskje anta at det er positivt), men jeg er veldig skeptisk til at slike mennesker skal ha hund, mtp hundens helse og "velferd". Hva spiser den hunden for eksempel? Er han rusa sammen med hunden? Veterinærbesøk? Hvis man foretok en grundig helsesjekk, hvor sunn og frisk er denne hunden? Da jeg gikk forbi i dag var han i ferd med å rigge seg til med hunden. Hunden var ikke så keen på å legge seg ned, og strittet litt imot. Vet ikke hvor lenge hunden må ligge av gangen. Liten digresjon, men tenkte litt over det. Anonymkode: 68ff0...f5e Kan jo være at han ikke har et (bra) sted å bo så hunden ikke kan være hjemme alene. Vet også at flere veterinærklinikker tilbyr gratis hjelp til rusmisbrukere/hjemløse enkelte dager i uka. Du kan jo kjøpe en liten sekk med et "safe" fôr som Royal Canin eller noe og stoppe og ta en prat med mannen. Anonymkode: b97ab...d45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå