Gå til innhold

Noen forslag angående å sjekke opp "smellvakre" og eller en mye yngre dame.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Enig i mange av de tingene Ragnar D sier i tråden "Hvordan uttrykke tiltrekning til mye yngre dame uten å virke sleazy?"

Veldig mange menn gjør den feilen, at de tror det er umulig for de, å "sjekke opp" en smellvakker, og eller yngre kvinne. Men bak det vakre skallet befinner det seg generelt, kun en vanlig kvinne med de samme egenskaper som sine medsøstre. Hun ønsker å bli forstått og respektert for den hun er og ikke for hva hun er. Blir akkurat det samme med store aldersforskjeller.

Jeg har hverken penger eller utseende på min side, men elsker å ha en flott kvinne ved min side. Og har alltid vært i forhold med "smellvakre", intelligente og ambisiøse kvinner", som alle sammen har vært vesentlig yngre enn meg selv. Når jeg var i 20-årene, 5+ yngre,, 30-årene, 10+ yngre, 40-årene 20+ yngre, Nå nærmer jeg meg 65 og er gift med ei smellvakker kone, 25+ yngre.

En ting jeg ikke skjønner helt i den nevnte tråden,,,, hvordan kan det være så vanskelig å forstå, om en kvinne kan være romantisk interessert i deg? Selv kan jeg bare huske et fåtall tilfeller hvor jeg bommet på dette. Som regel oppfattet jeg det, ganske så klart, i løpet av den første timen med kommunikasjon. Forsøk å stole på magefølelsen, og vær ikke redd for å feile.

En måte å vekke interessen på, som jeg benyttet ofte i min yngre dager var å vie all oppmerksomhet + flørte litt, med den den "mindre pene" venninnen til hun smellvakre. Snakke om noe spennende med henne, og samtidig overse hun smellvakre fullstendig. Hun vakre som var vant til å få all oppmerksomhet, ble lett overivrig etter å fange min oppmerksomhet etter en stund. Og da hadde jeg plutselig alle kortene på min hånd.  

Uansett,,, be den "utkårede" ut på en uformell kopp kaffe, face to face. Snakk med henne om hva hun har av ambisjoner, drømmer osv. for livet og fremtiden til seg selv og evt. barn. Der det faller naturlig, gir du henne positive "komplimenter" for hennes visjoner for fremtiden. Vær heller ikke redd for å delvis kritisere, og å foreslå alternative veivalg på en moden måte. Fortell om dine livserfaringer innen de samme rammene. Mange kvinner, er tilhengere av trygge valg i en veldefinert livsplan, men vil allikevel synes at det kan høres spennende ut, med et liv, hvor de tegner kartet mens de går. Særlig hvis de kan ha en trygg og stødig mann ved sin side. Kommunikasjon rundt slike emner er "dynamitt" for å skape et bilde i hennes hode av et spennende og utfordrende liv sammen med deg. 

Er du av den romatiske typen kan du være litt forsiktig gentleman det første "kaffetreffet". Komplimenter og en blomst eller slikt venter du med til senere. Om du ikke er av den romantiske typen (slik som meg), så er det bortkastet å forsøke å spille, du blir fort gjennomskuet uansett.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig privilegert disse smellvakre/unge kvinnene er. Dette er ekte kjærlighet! Manipulasjon og maktspill fra gamle kynikere..

:kvalm: 

Anonymkode: de5b0...477

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

:spy: 

Anonymkode: c3549...6be

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som drømmemannen. Heldige disse kvinnene er/har vært. Det der vil jeg gjeeerne bytte ut mine flotte romantiske forbindelser med. Not.

K26

Anonymkode: eae89...b9d

• Liker 16
Skrevet (endret)
25 minutter siden, John Galt skrev:
En måte å vekke interessen på, som jeg benyttet ofte i min yngre dager var å vie all oppmerksomhet + flørte litt, med den den "mindre pene" venninnen til hun smellvakre. Snakke om noe spennende med henne, og samtidig overse hun smellvakre fullstendig. Hun vakre som var vant til å få all oppmerksomhet, ble lett overivrig etter å fange min oppmerksomhet etter en stund. Og da hadde jeg plutselig alle kortene på min hånd.  

Om du noensinne har dratt en smellvakker dame med den metoden der så har du fått den mest sjalue og minst lojale kvinnen noensinne. Dama må være emosjonelt ustabil om hun er smellvakker og blir sjalu fordi en 25 år eldre mann prater med hennes venninne. 

I 100% av tilfellene ville den smellvakre jenta se at venninnen hennes har det max ubehagelig og hjelpe henne ut av situasjonen.  

Endret av Hermine Grang
  • Liker 25
Skrevet
17 minutter siden, John Galt skrev:

Vær heller ikke redd for å delvis kritisere, og å foreslå alternative veivalg på en moden måte. Fortell om dine livserfaringer innen de samme rammene. Mange kvinner, er tilhengere av trygge valg i en veldefinert livsplan, men vil allikevel synes at det kan høres spennende ut, med et liv, hvor de tegner kartet mens de går. Særlig hvis de kan ha en trygg og stødig mann ved sin side.

:hoho:

Ja det er viktig å veilede de stakkars umodne, hjelpeløse damene til å velge "riktig" i livet! :ler:

• Liker 10
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Om du noensinne har dratt en smellvakker dame med den metoden der så har du fått den mest sjalue og minst lojale kvinnen noensinne. Dama må være emosjonelt ustabil om hun er smellvakker og blir sjalu fordi en 25 år eldre mann prater med hennes venninne. 

I 100% av tilfellene ville den smellvakre jenta se at venninnen hennes har det max ubehagelig og hjelpe henne ut av situasjonen.  

Så var det dette med manglende leseferdigheter da,,,

"som jeg benyttet ofte i min yngre dager"  = 5+ år yngre kvinner

Endret av John Galt
AnonymBruker
Skrevet

Bilderesultat for ryan gosling embarrassed

Relatert bilde

Bilderesultat for ryan gosling embarrassed

Anonymkode: fdf2b...5d0

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Herregud :fnise: Alltid like hyggelig med menn som skal fortelle oss kvinner hvordan realiteten er for oss kvinner. Vi ER de du snakker om her - du VET det ikke sant????? :P 

Anonymkode: e9629...2d1

• Liker 17
Skrevet (endret)
15 minutter siden, John Galt skrev:

Så var det dette med manglende leseferdigheter da,,,

"som jeg benyttet ofte i min yngre dager"  = 5+ år yngre kvinner

Du er 65 år, hva som menes med dine yngre dager kommer virkelig ikke frem av sitatet.  Kanskje greiere å ordlegge seg klarere før du skylder på manglende leseferdigheter. 

Når tråden i tillegg er rettet mot en på over 40 som ønsker seg en dame tidlig i 20 årene så er det virkelig ikke lett å forstå at du snakker om å få en dame som er 5 år yngre når det ikke presiseres. Snarere tvert om, du skryter av at du fikk damer som var 20 år yngre da du var på hans alder.

Endret av Hermine Grang
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Lattis!

Anonymkode: 666da...3ed

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jøss, som du har holdt på. "Drømmeliv"! 

Må nesten skynde meg å kaste bort alle mine kule år på å henge med gamle menn med aldersissues. Elsker aldersissues, det er råsexy!

Jo mer du fokuserer på at du er eldre og jo mer du sitter å bruker tiden din på å være cool 20-åring, jo bedre. Nam nam nammm.. Dette blir interessant....................

:sulosi:

Anonymkode: bc4f9...1b5

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Alle menn som har svære problemer med alderen sin = stay away from me. Spiller ingen rolle hvem du knuller, noen må det jo være. Men hvis du tror at dette er interessant for meg så tar du feil. 

Anonymkode: 24bda...ff4

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nb. 

Bilderesultat for differences how men and women look at them self

Anonymkode: 24bda...ff4

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Fatter ikke hvorfor du i en alder av 65 år enda ikke skjønner at KG er en plass for de som blir forbannet, når ei jente blir plukket opp ene og alene basert på sitt utseende. Slike flotte jenter er jo ikke her inne. Ikke er den gutta som trenger slike råd heller her inne, så hvem pokkern er egentlig målgruppen for ditt HI?

Her inne skal det indre, komme i første rekke.

Anonymkode: 05197...587

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slike flotte jenter er jo ikke her inne.

Å, du skulle bare visst :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fatter ikke hvorfor du i en alder av 65 år enda ikke skjønner at KG er en plass for de som blir forbannet, når ei jente blir plukket opp ene og alene basert på sitt utseende. Slike flotte jenter er jo ikke her inne. Ikke er den gutta som trenger slike råd heller her inne, så hvem pokkern er egentlig målgruppen for ditt HI?

Joda. Her er et eksemplar av arten.

Anonymkode: 4a1d4...6f2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så konteksten bedre ved et 2-gangs overblikk. Stryk kommentaren min ;) 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å, du skulle bare visst 

AnonymBruker
Skrevet

Så damene ble bare yngre og yngre jo eldre og mindre attraktiv du selv ble....hm det høres ikke helt ut som  det er i virkeligheten...Jeg selv har aldri aldri vært tiltrukket av mye eldre menn, uansett hvor "sjarmerende" , lure og "romantiske" de er...Er man selv attraktiv så får man alltid en attraktive mann rundt sin egen alder, for det er ikke mangel på dem !!!.

Anonymkode: 416fe...e96

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...