AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #1 Skrevet 25. mars 2017 Jeg trenger litt hjelp her! Jeg skal ut på byen i kveld, ikke nødvendigvis fordi jeg skal ut å finne menn. Men man finner heller ingen eller blir kjent med noen hvis man bare sitter hjemme eller driver med det samme vante uansett. Jeg har vært veldig overvektig men har slanket meg mye det siste året. Nå er jeg så og si normal, litt overvektig enda. Får en del oppmerksomhet fra menn, men ikke de jeg kanskje kunne tenkt meg å blitt kjent med. Jeg sliter litt med dårlig selvtillit og tror enda jeg er hun feite i hodet mitt. Er også litt sjenert. Tenker ofte at de jeg synes er kjekke har jeg aldri sjanse på uansett. Får veldig mye komplimenter på at jeg er pen fra begge kjønn. I kveld har jeg lyst til å gå litt ut av min egen komfortsone og prøve å snakke med de jeg synes er kjekke som jeg egentlig ikke tror jeg har noen sjanse på og ikke vente på at andre skal ta kontakt med meg. Jeg klarer fint å snakke med folk og er ikke så sjenert at jeg ikke klarer å føre en samtale. Men føler ofte at de jeg får kontakt med ofte er ute etter ons. Noen som har noen gode tips og råd til meg? Anonymkode: b8e4e...0fd
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #2 Skrevet 25. mars 2017 Kanskje tidlig kveld sammen med en god venninne som du involverer i planen og som vil ofre en kveld som wingwoman for trygghet? Finn noen klær du liker, dusj lenge og bruk tid på å føle deg vel og ta et glass vin sammen med evt. venninne og dra ut og kos dere.Anonymkode: e407c...2d3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #3 Skrevet 25. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje tidlig kveld sammen med en god venninne som du involverer i planen og som vil ofre en kveld som wingwoman for trygghet? Finn noen klær du liker, dusj lenge og bruk tid på å føle deg vel og ta et glass vin sammen med evt. venninne og dra ut og kos dere. Anonymkode: e407c...2d3 Takk for svar og gode tips! Vi er 6 jenter som skal vorse før vi drar ut på byen. Hun ene er veldig ivrig til å hjelpe, men det blir liksom helt borte for henne og meg da vi kommer ut. Klær og sminke skal nok gå bra Anonymkode: b8e4e...0fd
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #4 Skrevet 25. mars 2017 Kvinner er som arbeidsgivere som skal ansette nye medarbeidere i en stilling med høy status og god lønn. Problemet er ikke å få nok søkere, problemet er å treffe de riktige kandidatene med utlysningen. Men problemet rundt analysen rundt hvilke kandidater man ønsker seg gjør at arbeidsgivere/kvinner heller benytter seg av statistisk sannsynlighet. Bare det er tilstrekkelig med søkere/beilere så sjansen stor for at minst én av de er den rette. Denne strategien kan fungere, men langt bedre er det å analysere hva slags type menn/kandidater man ønsker seg og rette utlysningen/tilstedeværelsen dit. Ønsker du en mann som pleier å bruke helgen sin på byen og sjekke damer, er du på rett vei. Ellers bør du utvide horisonten og være tilstede på steder der menn du ønsker deg pleier å være. Anonymkode: 7d7d0...ca0
AnonymSjiraff Skrevet 25. mars 2017 #5 Skrevet 25. mars 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ønsker du en mann som pleier å bruke helgen sin på byen og sjekke damer, er du på rett vei. Anonymkode: 7d7d0...ca0 Man møter jo andre menn på byen enn kun de som er ute på byen hver helg og sjekker damer. Til TS du velger jo selv om du vil ha ons med fyren, om du kun er ute etter å bli kjent med menn på byen så gjør du det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå