AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #1 Skrevet 25. mars 2017 Er frisør sjampo bare å kaste bort penger? Anonymkode: 8557a...0ac
BeautyBox Skrevet 25. mars 2017 #2 Skrevet 25. mars 2017 (endret) Nei. Hvis du bruker en frisørsjampo som passer din hårtype så vil jeg påstå at det er verdt det. Kjøp store flasker på Blivakker.no så sparer du både miljø og penger, med mindre plastforbruk i forpakningen og billigere sjampo. Og med store flasker blir det kanskje en utgift to ganger i året i stedet for 8-10 småflasker i året f.eks. Jeg har regnet på det og funnet ut at sjampoen jeg kjøper på nett er billigere totalt enn når jeg kjøper i dagligvarebutikk Og det er mye billigsjampo som inneholder f.eks silikon eller andre fyllstoffer, parabener og parfyme som ikke er bra for håret eller kroppen generelt. Man finner gjerne frisørsjampo som mer eller mindre er uten det ene og det andre av dette. Husk at alt man putter på hud eller hår blir tatt opp i kroppen vår. Det er utrolig mye dritt man får kjøpt som rett og slett er som gift for oss. Jeg tåler også mye bedre den jeg kjøper på nett, da jeg har sensitiv hodebunn. Får veldig tørr hodebunn av omtrent alt av sjampo som kan kjøpes i dagligvarebutikk.... Når jeg er ute og reiser pleier jeg bare å kjøpe vanlig butikksjampo, for enkelhetens skyld. Ellers synes jeg det er veldig greit å bestille fra nett. Flasken jeg har nå er kanskje litt mindre enn halvparten igjen av, og den har jeg hatt siden i fjor sommer!! Endret 25. mars 2017 av BeautyBox 1
Gjest +LillePersille+ Skrevet 25. mars 2017 #3 Skrevet 25. mars 2017 Redken har de beste produktene jeg har prøvd for mitt hår, så det er absolutt ikke sløsing med penger.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #5 Skrevet 25. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er frisør sjampo bare å kaste bort penger? Anonymkode: 8557a...0ac Kjøper du frisørshampo hos frisøren og ikke på nettet, så kaster du bort masse unødvendige penger. Anonymkode: ae687...190 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #6 Skrevet 28. mars 2017 På 25.3.2017 den 10.43, BeautyBox skrev: Nei. Hvis du bruker en frisørsjampo som passer din hårtype så vil jeg påstå at det er verdt det. Kjøp store flasker på Blivakker.no så sparer du både miljø og penger, med mindre plastforbruk i forpakningen og billigere sjampo. Og med store flasker blir det kanskje en utgift to ganger i året i stedet for 8-10 småflasker i året f.eks. Jeg har regnet på det og funnet ut at sjampoen jeg kjøper på nett er billigere totalt enn når jeg kjøper i dagligvarebutikk Og det er mye billigsjampo som inneholder f.eks silikon eller andre fyllstoffer, parabener og parfyme som ikke er bra for håret eller kroppen generelt. Man finner gjerne frisørsjampo som mer eller mindre er uten det ene og det andre av dette. Husk at alt man putter på hud eller hår blir tatt opp i kroppen vår. Det er utrolig mye dritt man får kjøpt som rett og slett er som gift for oss. Jeg tåler også mye bedre den jeg kjøper på nett, da jeg har sensitiv hodebunn. Får veldig tørr hodebunn av omtrent alt av sjampo som kan kjøpes i dagligvarebutikk.... Når jeg er ute og reiser pleier jeg bare å kjøpe vanlig butikksjampo, for enkelhetens skyld. Ellers synes jeg det er veldig greit å bestille fra nett. Flasken jeg har nå er kanskje litt mindre enn halvparten igjen av, og den har jeg hatt siden i fjor sommer!! Hvor stor er den storflasken? Har du langt eller kort hår og hvor ofte vasker du håret. Synes 8-10 småflasker i året er svært lite shampoobruk til hårvask flere ganger, flere ganger i uka. Anonymkode: 5dfc9...e0f 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #7 Skrevet 28. mars 2017 Redken er ikke å kaste bort pengene, så lenge du bruker en som passer ditt hår. Ser de nevner bilvakker o.l over her, og i salongen vår får vi mange klager fra folk som kjøper billigere på nett. De klager på at produktet ikke virket på samme måte som det produktet de kjøpte hos oss. En av grunnene til det kan være at produktene er for gamle. Det er derfor verdt pengene å gå i en salong og få anbefaling og heller betale litt ekstra. Da har man også muligheten til å gå tilbake og klage på produktet om det ikke skulle leve opp til forventningene. Anonymkode: 8437d...e25 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #8 Skrevet 28. mars 2017 Jeg syns frisørsjampo absolutt er verdt det. Merker stor forskjell, håret blir liksom mye mykere og lettere å ha med å gjøre når jeg bruker en ordentlig sjampo. Anonymkode: 8ca36...627 1
Gjest Asti Skrevet 28. mars 2017 #9 Skrevet 28. mars 2017 (endret) 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Redken er ikke å kaste bort pengene, så lenge du bruker en som passer ditt hår. Ser de nevner bilvakker o.l over her, og i salongen vår får vi mange klager fra folk som kjøper billigere på nett. De klager på at produktet ikke virket på samme måte som det produktet de kjøpte hos oss. En av grunnene til det kan være at produktene er for gamle. Det er derfor verdt pengene å gå i en salong og få anbefaling og heller betale litt ekstra. Da har man også muligheten til å gå tilbake og klage på produktet om det ikke skulle leve opp til forventningene. Anonymkode: 8437d...e25 En kan sjekke produkter her: http://checkcosmetic.net/ . Jeg gjorde det akkurat med Redken produkt jeg nylig kjøpte hos BliVakker, og fikk da opp: Date of manufacture: September 2016General shelf life: 36 months Valid at least for the next 30 months Hvis det hadde vist seg å være gammelt produkt, ville jeg kontaktet de. Det går fint an å reklamere også på varer kjøpt på nett. Har handlet hos BliVakker i flere år, og aldri fått dårlige produkt. Endret 28. mars 2017 av Asti
BeautyBox Skrevet 28. mars 2017 #10 Skrevet 28. mars 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor stor er den storflasken? Har du langt eller kort hår og hvor ofte vasker du håret. Synes 8-10 småflasker i året er svært lite shampoobruk til hårvask flere ganger, flere ganger i uka. Anonymkode: 5dfc9...e0f Det er nok individuelt hvor mye sjampo man bruker, og hvor store flaskene man kjøper er. Jeg skrev 8-10 småflasker og tenkte på de Herbal Essences flaskene på 400 ml, som er det jeg bruker når jeg er ute og reiser, og med tanke på at jeg har inntrykk av at jeg bruker en del sjampo. Så jeg la inn en margin på at folk flest bruker et par sjampoflasker mindre enn meg i året. 10 ganger 400 er jo 4000 ml i året. Den flaska jeg har nå er på 1500 ml, det vil si at jeg har brukt ca 8-900 ml på til sammen ca 6 mnd, når den nå er litt mindre enn halvfull (har vært bortreist i til sammen 2 mnd siden i sommer). Ergo bruker jeg ca 3000 ml frisørsjampo på 12 måneder. Sammenlagt bruker jeg som du ser mer av billigsjampo når jeg kjøper det, fordi jeg må bruke mer av det før jeg føler at håret er rent. Dette er blant annet pga alle de fyllstoffene som er i billigsjampo (som nevnt silikon for eksempel) Det var blant annet derfor jeg skrev at jeg har funnet ut at det til sammen er billigere med frisørsjampo enn billigsjampo Og ja forresten, jeg har nokså langt hår, og vasker håret annenhver dag. Endret 28. mars 2017 av BeautyBox 1
Sirah Skrevet 28. mars 2017 #11 Skrevet 28. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Redken er ikke å kaste bort pengene, så lenge du bruker en som passer ditt hår. Ser de nevner bilvakker o.l over her, og i salongen vår får vi mange klager fra folk som kjøper billigere på nett. De klager på at produktet ikke virket på samme måte som det produktet de kjøpte hos oss. En av grunnene til det kan være at produktene er for gamle. Det er derfor verdt pengene å gå i en salong og få anbefaling og heller betale litt ekstra. Da har man også muligheten til å gå tilbake og klage på produktet om det ikke skulle leve opp til forventningene. Anonymkode: 8437d...e25 Jeg har kjøpt Redken (og andre produkter) både hos frisør, i sverige og hos Bli Vakker og har aldri merket forskjell på dem. Aldri. Har byttet på hvor det er kjøpt i åresvis, så det at Bli Vakker osv selger gamle og dårlige produkter er bullshit. En frisørvenninne fortalte at frisører blir oppfordret av sine selgere til å fortelle dette sprøytet 🙄 Og til TS: Redken har fantastiske produkter, håret mitt blir kjempefint av den, selv om det er slitt og herja med. Absolutt verdt pengene! 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #12 Skrevet 28. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Redken er ikke å kaste bort pengene, så lenge du bruker en som passer ditt hår. Ser de nevner bilvakker o.l over her, og i salongen vår får vi mange klager fra folk som kjøper billigere på nett. De klager på at produktet ikke virket på samme måte som det produktet de kjøpte hos oss. En av grunnene til det kan være at produktene er for gamle. Det er derfor verdt pengene å gå i en salong og få anbefaling og heller betale litt ekstra. Da har man også muligheten til å gå tilbake og klage på produktet om det ikke skulle leve opp til forventningene. Anonymkode: 8437d...e25 Her vil jeg påstå at du er innhabil mht å uttale deg om konkurrenten din sine produkter. Du taper penger på at kundene går til konkurrenten og kjøper samme produkt som du selger til en betydelig høyere pris i din frisørsalong. For alt det vi vet kjøper du dine shampoer fra blivakker.no. Ja, frisørshampo er verdt pengene når de kjøpes langt billigere via nettet, enten det er blivakker.no eller enda mye billegere hos feelunique.com. Anonymkode: ae687...190 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #13 Skrevet 28. mars 2017 Vet noen om det finnes en parfymefri variant? Anonymkode: 9d31a...61c 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #14 Skrevet 28. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet noen om det finnes en parfymefri variant? Anonymkode: 9d31a...61c Wella SP har hatt en sensitiv variant. Om den finnes fortsatt er jeg usikker på. Prøv på feelunique.com, blush.no, nordicfeel.no, blivakker.no Alle steder har jeg handlet og vært fornøyd. Anonymkode: ae687...190
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå