Gå til innhold

Sjøsyketablett og alkohol

Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lilleulv
Joda' date= skulle gå bra, det. Men ikke drikk så mye at de kommer opp igjen.

:D

hva med sjøsyketablett, alkohol OG sobril da? :wink: Nei, det tror jeg at jeg klarer meg uten. Var jo litt skeptisk til denne turen med en gang, men har ikke hatt noe angst på ukesvis!! :fornøyd:

Tror det er bedre å ta sjøsyketablett og drikke enn å ikke ta og bli supersjøsyk altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Sjøsyketablett og sobril går bra.

Men sobril og alkohol er verre... Kroppen min blir litt rar da, så da tar jeg ikke mer enn en drink eller to. Ikke bra for leveren, heller.

Hvor sterk er sobrilen? 10 mg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Sjøsyketablett og sobril går bra.

Men sobril og alkohol er verre... Kroppen min blir litt rar da, så da tar jeg ikke mer enn en drink eller to. Ikke bra for leveren, heller.

Hvor sterk er sobrilen? 10 mg?

jepp 10 mg. Jeg har bare tatt 1 tablett. da tok jeg fordi jeg fortsatt hadde angst (/stress?) i kroppen etter 12 timer og en natts søvn. Jeg våkna rett og slett med puls og smerter i brystet. Da var det digg med en sånn pille. Har bare hatt 3 anfall totalt...

jeg må nok drikke, hvis ikke blir det en kjip tur. Jeg er en sånn person som ikke klarer å ha det gøy hvis jeg er på fest som den eneste edru :-? Testa det ørten ganger da jeg var syk, og hadde mest lyst til å gnage av meg armen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Men som jeg sa, en cognac kan funke vel så bra mot angst som sobril. Får du angst, så ta en sobril, men jeg ville prøvd med cognac først. Hvis du først skal drikke uansett, liksom. Foresten så synes jeg at det hjelper for angsten å bare vite at jeg har sobril, og kan ta hvis det trengs. Da blir det litt lettere å vente og se om angsten roer seg, liksom. :-)

10 mg er heller ikke så sterkt. Jeg har 25 mg, så det er kanskje ikke så rart at jeg ikke tar sobril når jeg har drukket litt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilleulv
Men som jeg sa' date= en cognac kan funke vel så bra mot angst som sobril. Får du angst, så ta en sobril, men jeg ville prøvd med cognac først. Hvis du først skal drikke uansett, liksom. Foresten så synes jeg at det hjelper for angsten å bare vite at jeg har sobril, og kan ta hvis det trengs. Da blir det litt lettere å vente og se om angsten roer seg, liksom. :-)

10 mg er heller ikke så sterkt. Jeg har 25 mg, så det er kanskje ikke så rart at jeg ikke tar sobril når jeg har drukket litt. :P

oki greit å vite :) tar nok med meg en i veska for sikkerhetsskyld...

takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Buhuuuuu det blir ikke tur!!! :( fikk akkurat telefon fra sjefen omat alle har trekt seg. Jeg som var så psyka opp og til og med hadde lagt frem sjøsyketablettene *skuffa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke drikke alkohol om man har tatt sjøsyketabletter/reisesyketabletter, det står på pakken. Når det er sagt vet jeg om flere som har gjort det uten problemer, men personlig ville jeg vært forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Det var trist! Men da kan du jo kose deg hjemme i stedet. Eller... Ta sjøsyketablettene og dra på rotur. Sånn at du får brukt dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...