Gå til innhold

Trenger treningstips

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 21 år som ønsker å begynne å trene mer målrettet. Jegtrener noen ganger i uken, både løping og styrke. 

Målene mine er mer markert mage og rumpe. Hvilke øvelser kan jeg bruke til dette? Hvor langt bør jeg løpe osv?

Jeg er 172 høy og veier +-57 kg. Har ikke noe særlig fett på magen, bare litt under navelen

Anonymkode: 538eb...1ae

Videoannonse
Annonse
Gjest Froning
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en jente på 21 år som ønsker å begynne å trene mer målrettet. Jegtrener noen ganger i uken, både løping og styrke. 

Målene mine er mer markert mage og rumpe. Hvilke øvelser kan jeg bruke til dette? Hvor langt bør jeg løpe osv?

Jeg er 172 høy og veier +-57 kg. Har ikke noe særlig fett på magen, bare litt under navelen

Anonymkode: 538eb...1ae

Knebøy, hipthrust og markløft.

Ingen i verden kan svare deg på hvor langt du bør løpe med så lite informasjon. Handler mer om kosthold.

AnonymBruker
Skrevet

Baseøvelser er viktig. Som brukeren over sier, knebøy, markløft og hip thrust. Men du bør også trene benkpress, sving med medisinball, kjernemuskulatur med slynge, sit ups, sideplanke. 

Man får forøvrig ikke mye mer markert mage uten å gå ned i fettprosent. Kvinner skal ha naturlig høyere fettprosent og skal ikke se ut som en bodyfitnessdame året rundt. 

Anonymkode: 9a74f...efe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...