Gå til innhold

Hvordan ta gode fittebilder?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

en god barbering er å ikke gjøre det? Er det en løsning du vil anbefale på alt du ikke kan eller vil løse?

Anonymkode: 050aa...aaa

:klo:

Anonymkode: de06d...bd9

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Trygdekontoret
Skrevet
19 minutter siden, MarianneE skrev:

Jeg oppsøker alltid de fotoboksene som man bruker til å ta passfoto med. Litt klønete og trangt siden jeg må kle av meg og slikt men pytt...

:legrine:

Jeg så virkelig for meg ei dame som balanserer oppå krakken og dytter høna fremover :legrine: 

Kan man ikke bare dimme belysningen litt og ta et bilde, da? Jeg sender selv BARE med snapfilter, idag var det for eksempel en lemur der, og et dansende dyr- eventuelt sånn brilleeffekt. Eller faktisk sminkefilteret- falt meg ikke inn å tenke på det, men løser jo alle problemer med usjarmerende underliv!

Skrevet (endret)

Når, faktisk som om det er noe kvinner gjør jevnlig. 

Er det vanlig å ta fittebilder? Tanken ville ikke slått meg engang...

Endret av The Kitten
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når dere skal ta fittebilder, hvordan får dere god kvalitet? Tenker da på lyssetting etc? Bør man bruke blitser og såkalte softbokser?

Går det greit å bruke mobilen, eller bør man bruke litt mer avanserte kameraer som speilrefleks? Trenger litt tips her :)

Anonymkode: a1ac5...50f

Man går  jo til fotograf. Si bare at du skulle ha tatt ett eh (hehe) passbilde:plystre:

:hoho:

Anonymkode: cbde9...cf6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser for meg at dagslys vil være det beste for å eksperimentere i starten, og kanskje også fint å ikke ta bare nærbilde. Nå er jo ikke jeg mann, men jeg synes penisbilder er totalt uinteressante med mindre det er litt kontekst med i (haha) bildet. Dessuten er det sikkert vanskelig å få til macro zoom eller riktig dybde hvis du tar nærbilde av egen fitte - med mindre du er veldig akrobatisk.. Jeg hadde en elsker som tente på å se meg fingre meg selv på nært hold når vi hadde nettsex (jeg reiser en del, og Skype på hotellrommet er hyggelig nå og da), og han ville gjerne at jeg satt kamera slik at det pekte opp på fitta mens jeg holdt på. Ulik smak :) 

Anonymkode: ea2fe...f8d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du bilde av høna de? For å sende til en mann eller vise frem til venninnene dine? 

Anonymkode: d6bf9...84b

• 5 år senere...
Skrevet

Skal du bruke dem til markedsføring på f.eks. OnlyFans, bør du bruke studioutstyr. Softbokser som du nevner gir mykt lys og ingen harde skygger. Kanskje greit å ha noen som har litt peiling på bildebehandling også som kan hjelpe til.

Anonymkode: a35f2...dfb

Skrevet

Jeg tar bilder på do, faktisk. Bra lys, hvite vegger og ok vinkel halvveis nedenfra. Passer på å ikke få med doskåla, det er usexy. 

Kjæresten elsker å få fittebilder 😊 Jeg synes rumpebilde er vanskeligere…

Anonymkode: bf735...2cd

• Liker 1
Skrevet
On 3/25/2017 at 10:20 PM, SlemUlv said:

Jeg har lagt det ut på en passende nettside, hvor man må ha konto, og være venn med meg for å se det :) 

Jeg er ekshibisjonist. 

Kan jeg være vennen din på det nettstedet?

Anonymkode: 851ff...66e

Skrevet

Må legge seg godt til rette da ? :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan jeg være vennen din på det nettstedet?

Anonymkode: 851ff...66e

Nei 

Skrevet
SlemUlv skrev (8 minutter siden):

Nei 

Slutta med sånt si? :( 

Anonymkode: 3163b...f9a

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Slutta med sånt si? :( 

Anonymkode: 3163b...f9a

Nope. 

Skrevet

Du får gå til en fotograf og spørre :rolleyes:

Anonymkode: 4ec18...756

Skrevet

Nå kommer KG i VG igjen😁

Skrevet
SlemUlv skrev (På 25.3.2017 den 22.20):

Jeg har lagt det ut på en passende nettside, hvor man må ha konto, og være venn med meg for å se det :) 

Jeg er ekshibisjonist. 

Nakenprat eller nakentid? 

Anonymkode: 8785d...137

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nakenprat eller nakentid? 

Anonymkode: 8785d...137

Nei

Skrevet

Kanskje du kan spørre  gynekologen til å ta et proft bilde?

Anonymkode: 75489...206

Skrevet

om

Anonymkode: 75489...206

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for seksualiserende innhold og svar til dette. 

- Matas, mod. 

Endret av Matas
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...