Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har et lite spørsmål; var på en tinderdate for noen dager siden og var kjempekoselig. Ikke noe kyssing eller noe sånt, men vi hadde en god tone. Når jeg kom hjem fikk jeg ett par snap av ham med en gang. Men dagen etter var det helt stille, og han svarte meg ikke (slik han brukte å gjøre) på snap når jeg sendte han det. Han har også vært helt stille på snapchat generelt (er en fyr som bruker å legge ut ting på stories stort sett hver dag). Hvordan tenker dere jeg burde tolke det? Er han ikke interessert eler bare opptatt?? Har bare sendt han random snap, men han bruker alltid å sende ett eller annet tilbake. Så synes det var litt rart. Burde jeg bare glemme fyren? 

Anonymkode: 0cb05...0d3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel han virker ikke superinteressert?

Anonymkode: d2d02...515

AnonymBruker
Skrevet

Æsj, måtte vell egentlig bare få det bekreftet 😂 Var jo bare første date liksom. 

Anonymkode: 0cb05...0d3

AnonymBruker
Skrevet

Beklager ts, men han er ikke interessert. Kan for all del hende at han er opptatt med noe nå eller plutselig tar kontakt, men ville ikke ha regnet med det. God klem til deg!

Anonymkode: 06dc2...148

Skrevet

Menn som er interessert, de prøver å kysse damen (er hva jeg tenker)...Ellers blir det som et vennskap. Jeg tror neppe han ser etter det akkurat..

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, meeeg9 skrev:

Menn som er interessert, de prøver å kysse damen (er hva jeg tenker)...Ellers blir det som et vennskap. Jeg tror neppe han ser etter det akkurat..

Ikke på første date? Da hadde jeg blitt helt sjokka:P

Anonymkode: aa5c6...eca

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke på første date? Da hadde jeg blitt helt sjokka:P

Anonymkode: aa5c6...eca

Jo det syns jeg. De gangene jeg ikke har kyssa menn på første date, har jeg satt dem i vennesonen med en gang. Det betyr bare at jeg ikke har den romantiske kjemien med dem til å ville kysse/bli kysset. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, meeeg9 skrev:

Jo det syns jeg. De gangene jeg ikke har kyssa menn på første date, har jeg satt dem i vennesonen med en gang. Det betyr bare at jeg ikke har den romantiske kjemien med dem til å ville kysse/bli kysset. 

Wow! :klo: Du tuller?

Anonymkode: 7a4aa...16a

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, meeeg9 skrev:

Blir man kjent med hverandre når man ligger å kliner?

AnonymBruker
Skrevet
På 3/25/2017 den 11.15, meeeg9 skrev:

Om en fyr hadde prøvd å kysse meg på første date, hadde det kanskje ikke blitt noen flere dater...Man har da vel ikke følelser for hverandre etter første date!

Anonymkode: f9303...700

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er mer naturlig å kysse hvis man har det koselig sammen. Trenger ikke å ha følelser for å ha lyst til å ky§e. 

Men interessen min er ikke på topp, om han ikke viser litt romantisk interesse. Det har foreløpig alltid vært slik med meg...kanskje en dag tenker jeg som dere

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...