AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #1 Skrevet 25. mars 2017 Har møtt en jente siden januar og (virket som at) ting gikk den rette veien. God kontakt,flere hyggelige aktiviteter, kjemi, intimitet/sex, flere overnattinger og jeg må ærlig innrømme at jeg trodde vi var på vei inn i et forhold, men har nesten ikke hørt et ord fra henne på to uker. I starten så tenkte jeg at hun var litt ekstra opptatt, ingen fare. Men hun er helt fraværende! Jeg så henne forrige helg og på torsdag men merker at hun ikke er like interessert som før, ville evnt. ikke overnatte hos meg forrige helg eller planlegge noe denne helga. Sendte en snap i 17-tiden i dag og hun har enda ikke åpna den. Hun dater ikke andre og virka veldig interessert på lik linje med meg, så jeg forstår ikke at ting bare plutselig går helt kaputt? Så...Hjelp? Anonymkode: 8d501...e21
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #2 Skrevet 25. mars 2017 Velkommen i klubben? Har skjedd meg flere ganger med menn.. Fader ut for så å bli borte. Anonymkode: 599af...bfa 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #3 Skrevet 25. mars 2017 Skeptisk! Anbefaler deg å trekke deg litt tilbake og ikke kontakte henne mye inntil hun tar kontakt. Anonymkode: 4af26...777
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #5 Skrevet 25. mars 2017 Men kan jeg ta det opp med henne, eller blir det mas? Anonymkode: 8d501...e21
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #6 Skrevet 25. mars 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men kan jeg ta det opp med henne, eller blir det mas? Gjett! Du har tatt kontakt, nå er det hennes tur, skulle man tro? Anonymkode: 02b6b...f6f
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #7 Skrevet 25. mars 2017 Nei! Ikke ta mer kontakt, vent til hun kontakter deg! Anonymkode: be958...621
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #8 Skrevet 25. mars 2017 Den der er så vond og det er derfor jeg hater den der "mellomfasen" fordi det etter en liten stund kan vise seg at den andre part ikke kan gjengjelde dine følelser. Man går der og håper og forventer og bom! der gikk det over Vil vel tro at hun er der at hun føler på det med at hun ikke kan gjengjelde dine følelser. Og er hun en bra dame, så synes hun det selv er kjipt. Anonymkode: 2c567...6b4 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #9 Skrevet 25. mars 2017 Har akkurat opplevd akkurat det samme..bare at det var en fyr,vi har deita siden januar og alt gikk kjempe bra..trodde også vi var på vei inn i et forhold..møtt flere i familien hans og vi hadde introdusert barna våre for hverandre og plutselig så hører jeg ikke et ord fra han..han har ikke sletta meg på snap eller Facebook heller..bare rart hele greia..skjønner ingenting! Anonymkode: b39d0...657
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #10 Skrevet 26. mars 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har akkurat opplevd akkurat det samme..bare at det var en fyr,vi har deita siden januar og alt gikk kjempe bra..trodde også vi var på vei inn i et forhold..møtt flere i familien hans og vi hadde introdusert barna våre for hverandre og plutselig så hører jeg ikke et ord fra han..han har ikke sletta meg på snap eller Facebook heller..bare rart hele greia..skjønner ingenting! Anonymkode: b39d0...657 *få kaffe i halsen* Du har møtt en fyr siden januar, og i løpet av den korte tiden har dere introdusert og involvert barn og familie? Håper du har lært en lærepenge! Anonymkode: c172f...38a
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #11 Skrevet 26. mars 2017 Jeg synes dessverre at det høres ut som et typisk trist scenario hvor man innser at følelsene ikke kom som dem skulle eller gikk over like fort som dem kom. Men jeg håper du har hørt noe fra henne innen nå, hvert fall. Anonymkode: c172f...38a
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #12 Skrevet 26. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: *få kaffe i halsen* Du har møtt en fyr siden januar, og i løpet av den korte tiden har dere introdusert og involvert barn og familie? Håper du har lært en lærepenge! Anonymkode: c172f...38a Som venner ja,har flere guttevenner,så tviler på at barna tok skade av det. jeg har møtt flere i familien hans,han har ikke truffet min familie. Anonymkode: b39d0...657
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå