Gjest Devil's Spawn Skrevet 21. desember 2004 #21 Del Skrevet 21. desember 2004 Min heter Putin, men det er fordi vi har samme drittIBM. Kjøper meg snart en ny, den skal hete noe annet... Forslag? Bresjnev? Gorbatsjov? Stalin? Lennin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celle Skrevet 21. desember 2004 #22 Del Skrevet 21. desember 2004 Min pc heter Lynvingen, og er veldig flink og rask! Men suselyden han lager går meg på nervene... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 21. desember 2004 #23 Del Skrevet 21. desember 2004 ædabæda. Eg har heller aldri PMS. Kva er det liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 21. desember 2004 #24 Del Skrevet 21. desember 2004 ædabæda. Eg har heller aldri PMS. Kva er det liksom? Perverse Microsoft System-crash Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. desember 2004 #25 Del Skrevet 21. desember 2004 Bortsett fra stabile boxer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 21. desember 2004 #26 Del Skrevet 21. desember 2004 Bortsett fra stabile boxer. hmmm...hva, kjære? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. desember 2004 #27 Del Skrevet 21. desember 2004 Ikkeno. Ville bare ha oppmerksomheten din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 22. desember 2004 #28 Del Skrevet 22. desember 2004 Ikkeno. Ville bare ha oppmerksomheten din. Å ja? Var bare puppene dine jeg så da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 24. desember 2004 #29 Del Skrevet 24. desember 2004 Min laptop heter Barbara og er følgelig en frøken. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vercetti Skrevet 29. desember 2004 #30 Del Skrevet 29. desember 2004 Er mange PC'er i huset, pluss at jeg cooper i nettverk med mine søskens maskiner over nett. Vi fører derfor navn på begynnelse av bokstav, min er C - ergo Cathleen. Laptopen heter av logiske grunner Enzo, siden den er så rød og fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Angelina Skrevet 30. desember 2004 #31 Del Skrevet 30. desember 2004 Min pc har ingen navn.... Eneste, må bli Jenna Jameson da, ettersom jeg har henne som bakgrunn og skjermsparer..... Det er det enste.... Men skulle jeg kalle den noe, ville det ha blitt Pluttipluttipott... Den er liten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. januar 2005 #32 Del Skrevet 1. januar 2005 Min kjære pc heter Frankly Ralph, en sammensetning av Ralph fra Tornefuglene og Frank Sinatra , og er selvfølgelig en han... Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå