Gå til innhold

Navn/kjønn på pc-en din?

Gjest GreenSky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Devil's Spawn
Han er stort sett snill' date= men litt sta og kverrulerende i blant.

Har noe med kosthold å gjøre, den dårlig maten heter windows.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Windows er fin-fint. Så lenge man finner ut av hvilke knapper man trykker på, så blir windows veldig medgjørlig. Litt som dere menn.

Pc-en min har ikke noe navn, men diskene heter Neo og Morpheus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn
Windows er fin-fint. Så lenge man finner ut av hvilke knapper man trykker på' date=' så blir windows veldig medgjørlig. Litt som dere menn..[/quote']

Der må jeg nok arrestere deg. Windows er som en kvinne, første øyekast ikke så verst å se på, veldig hjelpsom(nesten til det plagsomme), før den plutslelig uforklarlig eksploderer med PMS.

Linux er som menn. Enkel, grei, det hjelper å snakke til de, og man vet hvor man har de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å spore fullstendig av, så må jeg bare si at Linux er noe av det verste jeg har vært borti, jeg prøvde å bruke det i noen dager, men det funket bare ikke.

Min windows har ikke pms, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
For å spore fullstendig av, så må jeg bare si at Linux er noe av det verste jeg har vært borti, jeg prøvde å bruke det i noen dager, men det funket bare ikke.

Min windows har ikke pms, forresten.

Som regel bare utenforstående som får oppleve den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn
Og hva med enkle' date= greie kvinner som meg, som ikke har PMS? (utrolig men sant :sjarmor: ) Er jeg en linux også, da? :sminkedokke:

Trodde ikke sånt fantes . Kanskje jeg skal kalle PC-en min for Grønnska? :sjarmor: Stabile, nydelige, boksen min :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn
For å spore fullstendig av' date=' så må jeg bare si at Linux er noe av det verste jeg har vært borti, jeg prøvde å bruke det i noen dager, men det funket bare ikke.[/quote']

Ja, da så :ler: . Finnes noen dårlige distroer da, som f.eks Mandrake.

Vi får se, vi får se :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da så :ler: . Finnes noen dårlige distroer da, som f.eks Mandrake.

Vi får se, vi får se :sjarmor:

Tror det er debian jeg har liggende, har egentlig ikke brukt den på flere måneder.

Og windowsen min har fungert ypperlig siden januar 2003. En gang trodde jeg den hadde pms, men det var faktisk disken som knela. Så det så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Min heiter Per Christian og det er noko alle veit, for når eg er frustrert og irritert over eit mannfolk er det som regel Per Christian. Han gir meg så masse hovud- bry, at eg ikkje treng type...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der må jeg nok arrestere deg. Windows er som en kvinne, første øyekast ikke så verst å se på, veldig hjelpsom(nesten til det plagsomme), før den plutslelig uforklarlig eksploderer med PMS.

Linux er som menn. Enkel, grei, det hjelper å snakke til de, og man vet hvor man har de.

Hehe!! Vva bra!!

Pcen min heter Zoe, tatt fra en av karakterene i ssx3 som jeg absolutt digger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...