Gå til innhold

Sanger

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hva gjør dere med sanger ? Vi tenkte å lage dette til selv, men har ingen ide om hvem eller hvordan jeg skal få tak i disse.

Vet noen hvor jeg kan få tak i gullbånd til å feste sangene med, eller har noen gode råd for at dette skal se ok ut ?

Forslag taes imot med takk icon_smile.gif)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

Slik har vi tenkt å ha sangheftet inndelt:

Forside

Gjesteliste

Bordsetting

Sang fra lille datra vår

Sang fra meg til brudgommen

Sang fra foreldre

Sang fra søsken

Sang fra besteforeldre

Takk-for-maten sang!

Gullbånd kan du gå kjøpt på Panduro.

Håper det hjalp litt ihvertfall icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en titt på http://www.allsang.net/ der finnes masse ulike sangforslag. Personlig er jeg ikke flink til å finne på sanger selv men jeg har tatt en sang fra denne siden å forandret litt på den så den passer til oss. Har lagd en sang til min kjære i stedet for tale.

Klem fra Turnips1212[ Dette Innlegg er endret av: HMSP den 2002-03-06 11:03 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svenskbrud

Såg en sang till mor från brud med text till melodi "Vi ere en nasjon..." är det samma melodi som till "Alpens ros"? Kan inte fråga mamma, jag vill sjunga denna på bröllopet som en overraskelse (rätt stavat).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sanger, ja, det syns jeg er litt vanskelig for vi skal ikke ha så veldig tradisjonelt bryllup, men vi ønsker oss sanger og taler, men jeg lurer på om jeg ikke syns det er litt frekt å spørre foreldre, søsken om de har lyst til å finne på noe. Innerst inne så ville det vært koselig med sang fra datra vår og sønnen min, men det blir liksom litt for dumt å lage det sjøl. Dere lurer kanskje på hvorfor vi ikke bare tar dette opp med slekta? Det er fordi vi styrer hele greia sjøl og vil ikke ha det super tradisjonelt, men akkurat på vår måte. Så jeg lurer altså på vet dere om "alle" sangene på forhånd?Jeg har litt lyst til at det evt. blir en overraskelse. Er jeg helt bak mål eller? Sorry det ble litt utenom tema, men ønsker råd.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...