AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #21 Skrevet 25. mars 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sex med gutter/menn er mye bedre for meg enn med jenter. Vet ikke om dette gjelder mange, men tror nok en del gutter opplever det samme som meg. Prostataorgasme er hinnsides mye sterkere, lengre å mye mer intens, enn peis orgasme. Samtidig får jeg fort 4-5 orgasmer etter hverandre. Det går så hardt at jeg noen ganger svimer av når det går. Penis orgasme er rene nedturen for meg. Anonymkode: bbf11...255 Ok men da vil du jo få problemer med å være i et fast forhold men en dame, siden sex damer ikke gir deg like mye som sex med menn.. er det ikke mye bedre for menn å heller ha et fast forhold til andre menn de liker å så få så mye sex du ønsker enn å ha en dame og utilfredstilte behov, (dine seksuelle behov vil jo ikke bli mindre i et forhold) ? ..eller kanskje er det mer vanlig enn vi aner at hetro menn undertrykker sine seksuelle behov av hensyn til framtidige kvinner ? .. Anonymkode: 9868e...a87 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #22 Skrevet 25. mars 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok men da vil du jo få problemer med å være i et fast forhold men en dame, siden sex damer ikke gir deg like mye som sex med menn.. er det ikke mye bedre for menn å heller ha et fast forhold til andre menn de liker å så få så mye sex du ønsker enn å ha en dame og utilfredstilte behov, (dine seksuelle behov vil jo ikke bli mindre i et forhold) ? ..eller kanskje er det mer vanlig enn vi aner at hetro menn undertrykker sine seksuelle behov av hensyn til framtidige kvinner ? .. Anonymkode: 9868e...a87 Jeg vet, nå har jeg en kamerat som puler meg. Sant, har faktisk vurdert dette å vet ikke om jeg klarer å være uten denne sexen med gutter. Det er hinnsides mye sterkere å bedre orgasmer å sexen varer lenge. Vet ikke om noen klarer å gi med den samme sexuelle opplevelsen. Tenker over det, men føler jeg kun forelsker meg i jenter. Vet at det sexuelle behovet er der og vurderer faktisk om jeg skal innlede et forhold til en gutt, bare for å se. Kan være at forelskelsen kommer, men mye guttesex hele tiden. Jeg forsaker jo ingenting ved å prøve det ut da Anonymkode: bbf11...255
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #23 Skrevet 25. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet, nå har jeg en kamerat som puler meg. Sant, har faktisk vurdert dette å vet ikke om jeg klarer å være uten denne sexen med gutter. Det er hinnsides mye sterkere å bedre orgasmer å sexen varer lenge. Vet ikke om noen klarer å gi med den samme sexuelle opplevelsen. Tenker over det, men føler jeg kun forelsker meg i jenter. Vet at det sexuelle behovet er der og vurderer faktisk om jeg skal innlede et forhold til en gutt, bare for å se. Kan være at forelskelsen kommer, men mye guttesex hele tiden. Jeg forsaker jo ingenting ved å prøve det ut da Anonymkode: bbf11...255 Men er det helt uaktuelt å la ei dame stimulere prostata? Enten med fingre eller strapon? Jeg gjør det med FF, ser jo at dette gir han syke orgasmer, og det igjen tenner meg voldsomt. Anonymkode: 01451...338 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #24 Skrevet 25. mars 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er det helt uaktuelt å la ei dame stimulere prostata? Enten med fingre eller strapon? Jeg gjør det med FF, ser jo at dette gir han syke orgasmer, og det igjen tenner meg voldsomt. Anonymkode: 01451...338 Hei! Litt ung, 21. Har aldri opplevd dame prøve det på meg. Ikke at jeg hatt så mange damer. Men når kameraten pulte meg første gang, trodde jeg omtrent jeg skulle dødd når orgasmen kom. Fikk flere orgasmer på kort tid også. Ikke tenkt på, men hva gjør du med din, dildo eller noe? Jeg er absolutt åpen for dette, hvis det gir meg like heftige orgasmer 😊 Anonymkode: bbf11...255
Gjest Axl Rose Skrevet 25. mars 2017 #25 Skrevet 25. mars 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Sex med gutter/menn er mye bedre for meg enn med jenter. Vet ikke om dette gjelder mange, men tror nok en del gutter opplever det samme som meg. Prostataorgasme er hinnsides mye sterkere, lengre å mye mer intens, enn peis orgasme. Samtidig får jeg fort 4-5 orgasmer etter hverandre. Det går så hardt at jeg noen ganger svimer av når det går. Penis orgasme er rene nedturen for meg. Anonymkode: bbf11...255 Synes begge deler er like godt. Enda bedre å bli tatt både bak og framme samtidig.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #26 Skrevet 25. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! Litt ung, 21. Har aldri opplevd dame prøve det på meg. Ikke at jeg hatt så mange damer. Men når kameraten pulte meg første gang, trodde jeg omtrent jeg skulle dødd når orgasmen kom. Fikk flere orgasmer på kort tid også. Ikke tenkt på, men hva gjør du med din, dildo eller noe? Jeg er absolutt åpen for dette, hvis det gir meg like heftige orgasmer 😊 Anonymkode: bbf11...255 Er det med strapon tar jeg han på samme måte som om det skulle vært en fyr med kuk vil jeg tro. Bruker jeg fingre masserer jeg han i rumpa/prostata, ofte samtidig som jeg suger han. Litt etter hva han ønsker. Men nå er jeg nesten dobbelt så gammel som deg, ikke sikkert jeg tenkte på å tilfredstille menn på den måten i yngre dager. Hadde nok gjort det hadde jeg blitt spurt. Anonymkode: 01451...338
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #27 Skrevet 25. mars 2017 Hvis du er mann og har lyst på sex med en mann, er du ikke hetero. Du er homofil, uansett hvordan du vrir og vender på det Anonymkode: b744b...2be
SlemUlv Skrevet 25. mars 2017 #28 Skrevet 25. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er mann og har lyst på sex med en mann, er du ikke hetero. Du er homofil, uansett hvordan du vrir og vender på det Anonymkode: b744b...2be eller bisexuell.. som i at man vil ha se med begge kjønn. Man kan fint være heterofil, men bisexuell.
NewYork Skrevet 25. mars 2017 #29 Skrevet 25. mars 2017 16 minutter siden, kattepusen skrev: eller bisexuell.. som i at man vil ha se med begge kjønn. Man kan fint være heterofil, men bisexuell. Du har skrevet det noen ganger nå, jeg tviler på det finnes en slik forskjell definert noe sted, dette er nok mer en greie som har vokst frem av seg selv i visse miljøer. Homofili og homoseksuell betyr akkurat det samme, tipper biseksuell som ord vokste frem på bakgrunn av bisexual (engelsk) og ikke som å ha en skille mellom de to, selv om noen tror det. Om du slår opp i den norske ordboken, så står det faktisk at bifil er SEKSUELL dragning til begge skjønn. Today you learned!
SlemUlv Skrevet 25. mars 2017 #30 Skrevet 25. mars 2017 I akademiske sammenhenger har det vært gjort forsøk på å skille mellom bifili og «biseksualitet». Førstnevnte viser da til en tiltrekning basert på kjærlige/romantiske følelser, mens sistnevnte dreier seg om en ren seksuell tiltrekning. I dagligtalen brukes uttrykkene ofte om hverandre. Skillet mellom bifili og biseksualitet kan bidra til en bedre selvforståelse hos noen, mens andre finner det unødvendig å skille mellom de to begrepene for å forstå seg selv i forhold til andre. En mulig forklaring på dette kan være at de føler seg tiltrukket av begge kjønn både romatisk og seksuelt. https://no.wikipedia.org/wiki/Bifili bare fordi det betyr det samme i dagligtalen, betyr ikke det at dagligtalen er riktig. Så det er forskjellige ting..
NewYork Skrevet 25. mars 2017 #31 Skrevet 25. mars 2017 (endret) 12 minutter siden, kattepusen skrev: I akademiske sammenhenger har det vært gjort forsøk på å skille mellom bifili og «biseksualitet». Førstnevnte viser da til en tiltrekning basert på kjærlige/romantiske følelser, mens sistnevnte dreier seg om en ren seksuell tiltrekning. I dagligtalen brukes uttrykkene ofte om hverandre. Skillet mellom bifili og biseksualitet kan bidra til en bedre selvforståelse hos noen, mens andre finner det unødvendig å skille mellom de to begrepene for å forstå seg selv i forhold til andre. En mulig forklaring på dette kan være at de føler seg tiltrukket av begge kjønn både romatisk og seksuelt. https://no.wikipedia.org/wiki/Bifili bare fordi det betyr det samme i dagligtalen, betyr ikke det at dagligtalen er riktig. Så det er forskjellige ting.. Du er klar over at det innlegget mangler sitat og det burde bli slettet ikke sant? Å derfor har jeg faktisk slettet det nå. Wikipedia artikkel som mangler kilder på det du vil bevise er like meningsløst som å linke til et random forum. redigering: Jeg trenger ikke være dårligere. Kilde på at bifil betyr SEKSUELL tiltrekkelse til begge kjønn: http://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=bifil&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=begge Endret 25. mars 2017 av NewYork
SlemUlv Skrevet 25. mars 2017 #32 Skrevet 25. mars 2017 https://sml.snl.no/biseksualitet * Biseksualitet, seksuell orientering som innebærer at personen føler erotisk dragning mot begge kjønn og tenner seksuelt på både kvinner og menn. https://sml.snl.no/bifil * Bifil, en person som kan bli forelsket i, eller seksuelt tiltrukket av personer uavhengig av om de er menn eller kvinner. ser du forskjellen på dem? 1
NewYork Skrevet 25. mars 2017 #33 Skrevet 25. mars 2017 1 minutt siden, kattepusen skrev: https://sml.snl.no/biseksualitet * Biseksualitet, seksuell orientering som innebærer at personen føler erotisk dragning mot begge kjønn og tenner seksuelt på både kvinner og menn. https://sml.snl.no/bifil * Bifil, en person som kan bli forelsket i, eller seksuelt tiltrukket av personer uavhengig av om de er menn eller kvinner. ser du forskjellen på dem? Fra din egen kilde: Bifil, en person som kan bli forelsket i, eller seksuelt tiltrukket av personer uavhengig av om de er menn eller kvinner.
SlemUlv Skrevet 25. mars 2017 #34 Skrevet 25. mars 2017 Akkurat nå, NewYork skrev: Fra din egen kilde: Bifil, en person som kan bli forelsket i, eller seksuelt tiltrukket av personer uavhengig av om de er menn eller kvinner. Ja, poenget, om du leser.. er at biSEXUELL kun går på seksuelt tiltrukket.. altså kan man være seksuelt til trukket av begge kjønn, uten å forelske seg i begge kjønn.. altså kan man være biseksuell, men ikke bifil. 1
NewYork Skrevet 25. mars 2017 #35 Skrevet 25. mars 2017 Akkurat nå, kattepusen skrev: Ja, poenget, om du leser.. er at biSEXUELL kun går på seksuelt tiltrukket.. altså kan man være seksuelt til trukket av begge kjønn, uten å forelske seg i begge kjønn.. altså kan man være biseksuell, men ikke bifil. Men ifølge de som har defineringsmakt over den norske språket, så betyr bifil som ord, seksuell dragning. Om det betyr så mye for deg, anbefaler jeg deg å kontakte språkrådet og be dem lage skille, men per nå, betyr bifil seksuell attraksjon.
SlemUlv Skrevet 25. mars 2017 #36 Skrevet 25. mars 2017 Akkurat nå, NewYork skrev: Men ifølge de som har defineringsmakt over den norske språket, så betyr bifil som ord, seksuell dragning. Om det betyr så mye for deg, anbefaler jeg deg å kontakte språkrådet og be dem lage skille, men per nå, betyr bifil seksuell attraksjon. Bifil betyr at an kan forelske seg i, og ha seksuell dragning mot begge kjønn.. biseksuell betyr at man kan ha seksuell dragning mot samme kjønn.. Eller var ikke det medisinske leksikonet godt nok for det? For det er det det står.. 1
NewYork Skrevet 25. mars 2017 #37 Skrevet 25. mars 2017 1 minutt siden, kattepusen skrev: Bifil betyr at an kan forelske seg i, og ha seksuell dragning mot begge kjønn.. biseksuell betyr at man kan ha seksuell dragning mot samme kjønn.. Eller var ikke det medisinske leksikonet godt nok for det? For det er det det står.. SNL er en privat organisasjon, Språkrådet er staten.
SlemUlv Skrevet 25. mars 2017 #38 Skrevet 25. mars 2017 Akkurat nå, NewYork skrev: SNL er en privat organisasjon, Språkrådet er staten. Det er da PERSONER som sitter i språkrådet også, sist jeg sjekket.. Så jeg holder meg til medisinsk leksikon jeg. Så ts KAN faktisk være heterofil, og biseksuell 1
NewYork Skrevet 25. mars 2017 #39 Skrevet 25. mars 2017 (endret) 4 minutter siden, kattepusen skrev: Det er da PERSONER som sitter i språkrådet også, sist jeg sjekket.. Så jeg holder meg til medisinsk leksikon jeg. Så ts KAN faktisk være heterofil, og biseksuell Som jeg skrev tidligere, så har språkrådet definisjonsmakt over hva som er norsk bokmål og nynorsk, i motsetning til en privat organisasjon. Per i dag, betyr bifil i norsk offisiell rettskrivning, seksuell attraksjon til begge kjønn. Føler ikke det er noe poeng i å diskutere det mer, spesielt siden din egen kilde definerer det på samme vis. Sitat Språkrådet normerer rettskrivningen Det er Språkrådet som bestemmer hva som er offisiell rettskrivning i Norge. De gjør en viktig jobb, men får mye ufortjent pepper i media. For hvert nytt forslag til rettskrivningsendringer blir de møtt med surmaget kritikk. Særlig opphetet blir stemningen når de foreslår fornorsket skrivemåte av engelske lånord. Men det er ingen grunn til å bli opprørt over slike forslag. I omtrent 150 år har det pågått et arbeid med å finne norsk skrivemåte av lånord. Ingen stusser over skrivemåter som redaktør, sjef, krem, byrå, miljø og sjåfør i dag. Til og med et ord som musikal blir både uttalt og skrevet på norsk vis i dag, men hvem ville vel trodd det da musical, uttalt på et slags engelsk, mjuuusikkel, var enerådende? http://www.korrekturavdelingen.no/rettskrivning.htm Endret 25. mars 2017 av NewYork
SlemUlv Skrevet 25. mars 2017 #40 Skrevet 25. mars 2017 Akkurat nå, NewYork skrev: Som jeg skrev tidligere, så har språkrådet definisjonsmakt over hva som er norsk bokmål og nynorsk, i motsetning til en privat organisasjon. Per i dag, betyr bifil i norsk offisiell rettskrivning, seksuell attraksjon til begge skjønn. Føler ikke det er noe poeng i å diskutere det mer, spesielt siden din egen kilde definerer det på samme vis. http://www.korrekturavdelingen.no/rettskrivning.htm Så du leser ikke hva jeg skriver da? jeg har aldri sagt at bifil IKKE inkluderer seksuell tiltrekking.. det jeg sier er at biseksuell IKKE inkluderer forelskelse.. Og nei, min kilde definerer de 2 ordene forskjellig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå