AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #1 Skrevet 24. mars 2017 Går det an å bare bli aseksuell? For det tror jeg jammen jeg har blitt. Er alenemor til barn på 3 år. Gikk fra xsamboer når barnet var 1 år. Men etter jeg ble mor har jeg mistet totalt all sexlyst. Kunne ikke tenkt meg å date og langt i fra finne en kjæreste,og orker ikke tanken på å ha sex med noen. Så da er jeg vel blitt aseksuell da. Er ikke interessert i noe form for sex. Når jeg ser film der noen har sex må jeg bare spole forbi,syns bare det er ekkelt og irriterende. Men jeg var ikke sånn før. Pleide å elske menn og sex. Og jeg er en glad og positiv person ellers altså,er bare dette med forhold og sex. Det kan jo ikke være normalt???? Anonymkode: d7e9a...77f
Annonym91 Skrevet 25. mars 2017 #2 Skrevet 25. mars 2017 Jeg er mamma til 2 stk på 7 å 4.. er aseksuell selv 😂 tror det er noe som kommer etter du er blitt mor å såfall alenemor..
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #3 Skrevet 25. mars 2017 Tror ikke på at man blir akutt permanent aseksuell av barn. Handler nok bare om at du har skrudd av behovet midlertidig, men dukker nok opp om du treffer noen du liker. Anonymkode: 75870...397 1
Ulla Ullsokk Skrevet 25. mars 2017 #4 Skrevet 25. mars 2017 Har en venninne som trodde det samme. Så skilte hun sex og VIPS fikk hun sexlysten tilbake....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå