AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #1 Skrevet 24. mars 2017 Hallo! Jeg har et problem med godteri og junk-food, eller det vil si, på fredager og lørdager. Spiser nok mat og sunn mat i ukedagene og kan godt ta meg et par ruter sjokolade da og la resten ligge, men fredag og lørdag kjører jeg på med hinsides mye godteri og store porsjoner kosemat. For eksempel i kveld: taco (2 store lomper stappet med kjøtt, ost, rømme, grønnsaker, guacamole osv) dessert: ca 200 g is med sjokoladesaus 1 cookie 200 g sjokkis og surt godteri blandet Har økt i vekt og må bryte dette, men synes det er så stusselig med bare en sjokkis eller en is. Veit jeg høres helt patetisk ut. Råd anyone? Anonymkode: df429...19d
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #2 Skrevet 24. mars 2017 Jeg er helt lik. i dag har jeg spist en halv familie grandis, en pakke m&m sjokolade, wn pakke rømmedipp og en håndfull potetgull. Eter og eter..:: jogger litt hver dag nesten da. Det hjelper men jeg går ikke akkurat ned i vekt. Anonymkode: c454d...ca5
kakaobønne Skrevet 24. mars 2017 #3 Skrevet 24. mars 2017 Har med å lage en stor fruktsalat med yoghurt/kesam og evt. søtning dersom søtsuget kikker inn? Virker som dere er fysne på noe "godt" (ofte søtt og rikt på karbohydrater), og da kan dette være en god substitutt.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #4 Skrevet 25. mars 2017 Du sier du spiser nok i løpet av uken, men gjør du egentlig det siden du får et så enormt sug når helgen kommer? Eller kan det være psykisk; du er vant til å "kose" deg når det er helg. Anonymkode: 8513c...6af 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå