AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #1 Skrevet 24. mars 2017 Hallo. Jeg har et problem når det kommer til sex, og det er at jeg strammer musklene nedentil ekstremt mye hele tiden. Jeg klarer ikke å kontrollere det. Og det gjør at sex er ganske smertefullt, selv om vi varmer opp, så det påvirker sexlysten min veldig. Jeg har vært hos gynekolog og sjekket opp i det, og hun sa at alt ser helt fint og normalt ut, og at ingenting egentlig bør stå i veien for at jeg skal ha et bra sexliv, jeg må bare ta kontroll over musklene. Men jeg aner ikke hvordan jeg gjør det! Jeg strammer ikke bare når det kommer til sex, jeg strammer når jeg sitter og ser på tv, når jeg lager mat, når jeg trener... Hun sa at det finnes egne fysioterapeuter for sånne type ting, men den nærmeste bor tre timer unna meg, så det er litt uaktuelt.. Jeg har tenkt litt på å kjøpe en liten vibrator eller noe som ikke er så tykk, så jeg kanskje får positive assosiasjoner til å få ting inn der, og at kanskje det kan hjelpe? Er det noen som har noen gode råd? Jeg har så lyst til å ha sex, men det er så innmari ukomfortabelt, og jeg blir så fort sår pga at jeg strammer så mye. Hjelp! Anonymkode: f3a65...34f
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #2 Skrevet 24. mars 2017 Det høres ut som du har vaginisme. Behandlingen som anbefales og gjør mange friske er mensendieckfysioterapi, sexolog og egentrening (knipeøvelser og bruk av dilatorer). Anonymkode: 54749...6af
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #3 Skrevet 25. mars 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det høres ut som du har vaginisme. Behandlingen som anbefales og gjør mange friske er mensendieckfysioterapi, sexolog og egentrening (knipeøvelser og bruk av dilatorer). Anonymkode: 54749...6af Åh, det høres kjedelig ut.. Men jeg får sjekke det ut. Jeg googlet vaginisme litt, og det står at man ikke kan få inn noenting, men jeg har aldri hatt noe problem med å være hos gynekologen og sånn. Anonymkode: f3a65...34f
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #4 Skrevet 25. mars 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hallo. Jeg har et problem når det kommer til sex, og det er at jeg strammer musklene nedentil ekstremt mye hele tiden. Jeg klarer ikke å kontrollere det. Og det gjør at sex er ganske smertefullt, selv om vi varmer opp, så det påvirker sexlysten min veldig. Jeg har vært hos gynekolog og sjekket opp i det, og hun sa at alt ser helt fint og normalt ut, og at ingenting egentlig bør stå i veien for at jeg skal ha et bra sexliv, jeg må bare ta kontroll over musklene. Men jeg aner ikke hvordan jeg gjør det! Jeg strammer ikke bare når det kommer til sex, jeg strammer når jeg sitter og ser på tv, når jeg lager mat, når jeg trener... Hun sa at det finnes egne fysioterapeuter for sånne type ting, men den nærmeste bor tre timer unna meg, så det er litt uaktuelt.. Jeg har tenkt litt på å kjøpe en liten vibrator eller noe som ikke er så tykk, så jeg kanskje får positive assosiasjoner til å få ting inn der, og at kanskje det kan hjelpe? Er det noen som har noen gode råd? Jeg har så lyst til å ha sex, men det er så innmari ukomfortabelt, og jeg blir så fort sår pga at jeg strammer så mye. Hjelp! Anonymkode: f3a65...34f Strammer du musklene hele tiden da, ikkevbare pga at det er deilig når du har sex og når du får orgasme. Jeg har det sånn, jeg får kramper og spasmer som ikke kan kontrolleres, men bare under sex og når orgasmen kommer. Anonymkode: aba92...214
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #5 Skrevet 25. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Strammer du musklene hele tiden da, ikkevbare pga at det er deilig når du har sex og når du får orgasme. Jeg har det sånn, jeg får kramper og spasmer som ikke kan kontrolleres, men bare under sex og når orgasmen kommer. Anonymkode: aba92...214 Hæ? Har du lest innlegget? Anonymkode: f3a65...34f
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #6 Skrevet 25. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Har du lest innlegget? Anonymkode: f3a65...34f Beklager, leste nok ikke godt nok. Så at du har problemer hele tiden og at det medfører smerte å ubehag. Vil tro at det er noe som gynekolog eller lege må hjelpe deg med. Anonymkode: aba92...214
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå