Gjest Eføya ikke innlogget Skrevet 16. desember 2004 #1 Skrevet 16. desember 2004 Hei! Ble litt inspirert av bokser tråden og lurer på: Hvor mange ganger er det dere bruker Bhen før dere vasker den? alt 1) Bruker den kun 1 gang før vask alt 2) Bruker den 2-3 ganger før vask alt 3) Vasker den når den ser skitten ut.
Gjest Betty Boop Skrevet 16. desember 2004 #2 Skrevet 16. desember 2004 Alt 1) Bruker den kun 1 gang før vask. Men mange av venninnene mine bruker den 2 dager før vask, og jeg synes ikke det er ekkelt eller noe. Synes bare selv det er digg å ta på nyvaskede klær etter morgendusjen.
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #3 Skrevet 16. desember 2004 det samme innlegget var her for ikke så lenge siden.
Arkana Skrevet 16. desember 2004 #4 Skrevet 16. desember 2004 Bruker samme BH to dager før jeg vasker den. Svetter jo ikke akkurat på BH'en så jeg ser ingen grunn til å bytte hver dag.
Gjest Gjesta Skrevet 16. desember 2004 #5 Skrevet 16. desember 2004 Alt 2., bruker den et par ganger før vask. Hvis det er varmt ute, eller jeg svetter ekstra mye en dag så skifter jeg etter en dag.
Gjest Étoile Skrevet 16. desember 2004 #6 Skrevet 16. desember 2004 Alt 2., bruker den et par ganger før vask. Hvis det er varmt ute, eller jeg svetter ekstra mye en dag så skifter jeg etter en dag. Samme her.
Miss Marple Skrevet 16. desember 2004 #7 Skrevet 16. desember 2004 Jeg bruker denogså to-tre dager på rad før jeg bytter. Begrenset hvor svett man blir i Bh'en.
Sekhmet Skrevet 16. desember 2004 #8 Skrevet 16. desember 2004 1. Jeg bruker den kun 1 gang før vask.
Gjest Hulderjenta Skrevet 16. desember 2004 #9 Skrevet 16. desember 2004 Bruker samme BH i 2-3 dager, med mindre jeg blir svett i den, da går den rett på vask.
Tusseline Skrevet 16. desember 2004 #10 Skrevet 16. desember 2004 Jeg kan gjerne bruke en BH noen dager på rad (les: tre-fire dager), uten at det lukter vondt. Man svetter jo ikke så veldig mye på brystet akkuart.
Gjest puzleves Skrevet 16. desember 2004 #12 Skrevet 16. desember 2004 så ofte?? mine behåer håndvasker jeg så jeg orker jo ikke håndvaske klær hver dag jo.... bruker dem 2-3 uker før jeg vasker dem jeg. de lukter jo ikke vondt heller når jeg endelig vasker dem.
Gjest Sukkerert Skrevet 16. desember 2004 #13 Skrevet 16. desember 2004 så ofte?? mine behåer håndvasker jeg så jeg orker jo ikke håndvaske klær hver dag jo.... bruker dem 2-3 uker før jeg vasker dem jeg. de lukter jo ikke vondt heller når jeg endelig vasker dem. Jeg også. Men sokker, truser og det innerste laget av klær på overkroppen ( genser eller tskjorte) vasker jeg etter én dag.
Kelsey Skrevet 16. desember 2004 #14 Skrevet 16. desember 2004 Dere som vasker BHen etter en dag, vasker dere også bukser og gensere etter en dag? For øvrig varierer det veldig hvor lenge jeg bruker en BH. Alt fra en dag til en uke tipper jeg.
starie Skrevet 17. desember 2004 #15 Skrevet 17. desember 2004 så ofte?? mine behåer håndvasker jeg så jeg orker jo ikke håndvaske klær hver dag jo.... bruker dem 2-3 uker før jeg vasker dem jeg. de lukter jo ikke vondt heller når jeg endelig vasker dem. 2-3 uker?! :o Det er snakk om et plagg som er helt inntil kroppen og det samler seg en del talg, svette og bakterier i dem. ÆSJ!
Gjest gjest1 Skrevet 17. desember 2004 #16 Skrevet 17. desember 2004 Kan saktens lure på hvor mye noen svetter...eller om noen er litt hysterisk når det gjelder klesvask.. Må jo slite enormt på bh'ene. Jeg vasker bh'en etter noen dagers bruk, men bruker sjeldent samme bh to dager på rad.
starie Skrevet 17. desember 2004 #17 Skrevet 17. desember 2004 Kan saktens lure på hvor mye noen svetter...eller om noen er litt hysterisk når det gjelder klesvask.. Må jo slite enormt på bh'ene. Jeg vasker bh'en etter noen dagers bruk, men bruker sjeldent samme bh to dager på rad. Jeg bruker også bh`er i et par dager, men å gå med den i 2-3 uker er rett og slett ekkelt.
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #18 Skrevet 17. desember 2004 1 dag?? Tror dere virkelig dere blir skitten, om den blir brukt noen dager lenger....håper ikke dere er like "renslige" på ale områder, da kan det fort bli for sterilt rundt dere...
Dagensdiva Skrevet 17. desember 2004 #19 Skrevet 17. desember 2004 Det er ikke det...jeg føler meg rett og slett ikke dusjet hvis jeg ikke har "Nye" klær på meg..alle er forskjellige, bare å akseptere det!
Arkana Skrevet 17. desember 2004 #20 Skrevet 17. desember 2004 Det er med renslighet som med bilkjøring. Alle som kjører fortere enn deg er fartsidioter og alle som kjører saktere er sinker. Alle som vasker oftere enn deg er hysteriske og alle som vasker sjeldnere er ekle og uhygieniske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå