Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor skal jeg begynne? Kjæresten til søsteren til eksen min, begynte å sende meg meldinger. Alt fra om han kan dusje med meg, til hvilken farge jeg har på trusa, til om han kan betale meg for sex. Ja, sånne meldinger. Plutselig visste han når jeg var alenehjemme, noe jeg må innrømme jeg ble litt skremt av. Jeg har alltid svart han med at han har dame og at han heller for sende henne sånne meldinger. En dag fant kjæresten hennes det ut, sendte meg melding og lurte på om hun kunne komme hjem til meg å se på meldingene. Ja, hvorfor ikke? Jeg hadde da ingenting å skjule! Han er femten+ år eldre enn meg og jeg hadde ikke lyst på han i det heletatt. Han sendte meg melding samtidig om at jeg måtte si nei, ellers så kom jeg til å ødelegge livet hans. Ikke mitt problem, sa jeg.

Vel, hva skjer? Jo.. Jeg får skylda, absolutt alt er min feil.. Jeg var jo tross alt seksten år..  

Hvatenker dere om dette?

Anonymkode: 4e54a...2c2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarte de/hun å gi deg skylda. Vis henne mld så ser hun vel hva du har svart :) 

Anonymkode: 667a9...482

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor skal jeg begynne? Kjæresten til søsteren til eksen min, begynte å sende meg meldinger. Alt fra om han kan dusje med meg, til hvilken farge jeg har på trusa, til om han kan betale meg for sex. Ja, sånne meldinger. Plutselig visste han når jeg var alenehjemme, noe jeg må innrømme jeg ble litt skremt av. Jeg har alltid svart han med at han har dame og at han heller for sende henne sånne meldinger. En dag fant kjæresten hennes det ut, sendte meg melding og lurte på om hun kunne komme hjem til meg å se på meldingene. Ja, hvorfor ikke? Jeg hadde da ingenting å skjule! Han er femten+ år eldre enn meg og jeg hadde ikke lyst på han i det heletatt. Han sendte meg melding samtidig om at jeg måtte si nei, ellers så kom jeg til å ødelegge livet hans. Ikke mitt problem, sa jeg.

Vel, hva skjer? Jo.. Jeg får skylda, absolutt alt er min feil.. Jeg var jo tross alt seksten år..  

Hvatenker dere om dette?

Kutt dem helt ut av livet ditt. De er ustabile idioter som vender og vrir om på alt.

Anonymkode: af81b...ab8

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarte de/hun å gi deg skylda. Vis henne mld så ser hun vel hva du har svart :) 

Anonymkode: 667a9...482

Hun sa det etter hun hadde sett alle meldingene og det kan jeg ikke skjønne, fordi jeg har aldri vært med på "leken". Ikke svart på det han har spurt om. Som oftest bare sagt spør ****.

Skrevet

At de ikke er helt gode. Hold deg langt unna dem, blokker dem på tlf, fb ....og aldri snakk mer med dem igjen.  Dette er ikke din skyld nei.

• Liker 1
Skrevet (endret)
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvatenker dere om dette?

Så dårlig gjort av han, og så naivt av henne.
Bare overse det. Det er deres problem, ikke ditt.

Endret av fuglekvitter__
Skrevet

Det kan hende at han har fortalt henne en usann versjon av historien, for å stille seg selv i best mulig lys. Når du skrev at du kom til å møte kjæresten hans uansett, fikk han nok panikk og fortalte henne sikkert noen ville greier. Hvis hun fikk se meldingene som ble sendt mellom dere to, og likevel ikke tror deg, kan jeg nok se for meg at det var dèt som skjedde :) 

Men det trenger du ikke å bry deg om, for jeg signerer kommentarene over: hold deg langt unna dem! :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...