AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #1 Skrevet 24. mars 2017 En bekjent skal alltid spleise meg med noen. Ingen av dem er tiltrekkende. Vderken utseendemessig eller mtp personlighet. Hadde de enda hatt litt sjarm. De er ofte litt tjukke, late og litt små-sure og jeg er drit lei. Hvis man ikke har følelser for noen så har man ikke det. Sånne ting går av seg selv å planlegge et nytt forhold fungerer ikke, fordi: - Det går ikke en dag uten at man får være i fred f.eks på jobb e.l. - Et par av dem (har aldri møtt dem tar nesten i fra meg livskvaliteten). - Dem kaller opp folk. - De er som sagt ganske tykke (sorry litt usaklig). - De har ikke "antenner" (EQ). - Noen av dem blor sure når jeg IGJEN sier at nei: jeg vil ikke. Det burde holde btw. - Flere av dem er direkte slemme og duste. - Han ene har 4 barn og KREVER ei dame uten barn (you wish - som om dem kan kreve det). - Når de får et nei så begynner dem å hevne seg å bli slemme og sånn. Slitsomt.no - Han ene blir så sur at jeg blir redd han når man sier at nei - jeg/vi kan ikke treffe deg. - Det kommer den drittpakka etter at nei, jeg er ikke interessert og jeg driter i det, men det er utrolig slitsomt. Nå er det den 8-9 personen jeg skal bli spleiset meg og jeg har aldri kalt dem noe stygt, men altså: hallo! Det som er kjedelig er at 3-4 som personen har forsøkt å spleise meg med sitter regelrett og slenger dritt til andre fordi man ikke har noen interesse av dem... * Har dere opplevd noe lignende? Anonymkode: 85f3e...46d
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #2 Skrevet 24. mars 2017 Sorry litt saklig: Som om en småfeit usaklig små-psykopat kan kreve å få ei dame uten barn fordi han selv har fire barn (det er grunnen liksom). OMG... YOU WISH. Anonymkode: 85f3e...46d
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #3 Skrevet 24. mars 2017 Jeg må gjemme meg bak skjerf og sånn, og kle meg ned hvis noen av dem går forbi og vet at noen andre har opplevd det. Det der gjør folk utmattet. Anonymkode: 85f3e...46d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå